مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تجربه کاربری (UX) 
عبارت تجربه کاربری یا این که User Experience  که گاه به اختصار UX نامیده میگردد، برای اولی طراحی سایت توشه بوسیله پزشک دونالد نورمن، یک محقق علمی پر اسم و رسم، معرفی شد که اهمیت پباده سازی مخاطب پسند را ارائه می اعطا کرد. به پروسه ادراک و تجربه مخاطب از فعالیت با یک سیستم تعاملی، تجربه کاربری می‌گویند. امروزه سایت ها و نرم افزار های کاربردی، به طور همزمان با پیشرفت تکنولوژی رویش و توسعه و گسترش یافتند. برد وبسایت ها و برنامه ها مدام در گرو یوزرها آن میباشد؛ بدین معنا که یوزرها، آن تارنما یا این که اپ را چه گونه میبینند. تجربه کاربری یا این که به طور مخفف (UX) ، رمانتیک میباشد که کاربر به هنگام برقراری رابطه با یک سیستم بدست می‌آورد. این سیستم قادر است یک سایت، یک نرم‌افزار اینترنت و یا این که یک برنامه باشد. در مفاهیم امروزی کلاً تحت عنوان یک ارتباط فی مابین بشر و کامپیوتر تعریف‌و‌تمجید می‌شود. به اشخاصی که بر روی تجربه کاربری فعالیت می نمایند طراحان تجربه کاربری میگویند که‌این اشخاص به مطالعه و چک شم و تجربه یوزرها در رابطه با یک سیستم میپردازند. مواقعی همانند سهولت کاربری، ادراک بها سیستم، بازدهی کوشش و... به وسیله طراحان تجربه کاربری آیتم محاسبه قرار میگیرد.  راهکارهایی که در پباده سازی تجربه کاربری مطرح می‌شود، ممکن میباشد در انتخاب نقشه تارنما(پباده سازی رابط کاربری رنگ‌های معنادار، دکوراسیون کاربردی، ترتیب مورد‌ها،...)، اپ‌نویسی وب سایت(فرایند تثبیت فرم ها، روش ذخیره‌سازی داده ها استفاده کننده، پروسه خرید،...)، محتوای متنی و تصویری تارنما (عنوان ها مناطق، وضوح نوشته‌ها و توضیحات، تصاویر راهنما، تصویرسازی ها،...)، و حتی‌در استراتژی‌ها و قسمت های عملیاتی وبسایت (نظیر روش ارسال مال در وبسایت های فروشگاهی) دخالت نماید و پیشنهاداتی برای باصرفه‌سازی و ریلکس‌سازی تعامل مخاطب با سیستم ارائه کند. در فیض، پباده سازی تجربه کاربری نیاز به روئت کرد کلی نسبت به یک وبسایت یا این که نرم افزار دارااست. یک پباده سازی تجربه کاربری مؤثر این بضاعت را داراست که هدف ها کسب و عمل را با نیازهای استفاده کننده، به صورت دائمی در یک طرف سازد.

تاثیر ux در بهینه سازی (سئو ) تارنما
ساخت محتوا برای مخاطب
در seo وبسایت و تجربه کاربری، این اساسی میباشد که محتوای ساخت گردیده متناسب با یوزرها باشد. ساخت عبارات کلیدی و تعداد آنان و همینطور تعداد کاراکتر ها می‌تواند تحت عنوان بخشی  از seo تارنما باشد؛ البته در کنار این موردها می بایست به تجربه استفاده کننده نیز دقت کرد. ساخت و ساز محتوایی که  سبب خواهد شد استفاده کننده دوران بیشتری در سایت بماند بسیار اساسی میباشد. براین اساس همت فرمایید از لغت ها کلیدی به  اندازه کافی به کار گیری فرمایید و غرض از ساخت و ساز محتوا تنها بهینه سازی نباشد. محتوا را به نحوی تولید فرمایید که برای استفاده کننده طراوت داشته باشد و اشتیاق این را داشته باشد تا پایان نوشته‌ی علمی را بخواند و از دیگر مقاله‌ها نیز به کارگیری کند.

تاثیر محتوای بصری بر تجربه کاربری
ادله اصلی دیگری که قادر است به ux سایت یاری دهد، می شود به محتوای بصری اشاره نمود. محتوای بصری علاوه بر تاثیر در تجربه کاربری وب سایت بر بهینه سازی وب سایت نیز تاثیرگذار میباشد؛ چون با افزودن تصاویر و فیلم می قدرت لغات کلیدی را  با به کارگیری از ترفند های مشخص و معلوم در محتوای بصری قرار بخشید. همینطور تجربه  نشان داده میباشد یوزرها عشق و علاقه بیشتری به محتوای بصری دارا‌هستند و آن را بیشتر از محتوای متنی می پسندند و حاضر می‌باشند مدت بیشتری را صرف آن نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

هاستینگ

موسسه ها ارائه کننده سرویس ها هاستینگ را می شود به سه دسته تقسیم نمود:

 

۱- وبسایت هایی که خویش دارنده سرور فردی می‌باشند.

 

۲- وبسایت هایی که دارنده سرور می باشند اما سرور خویش را اجاره نموده اند.

 

۳-تارنما هایی که نمایندگی هاستینگ وب سایت دیگری دارا هستند.

 

مجموعه طراحی سایت یک و دو می‌توانند سرویس ها خیر و خوبی در قضیه هاست به شما ارائه نمایند، البته برای خرید هاست سفارش ما بیشتر مجموعه یک میباشد. این تارنما ها به جهت اینکه سرور های فردی دارا هستند دشوار افزارشان بروز خیس، تندرست خیس میباشد و هزینه هایشان کمتر میباشد، این وب سایت‌ها میتوانند با هزینه کمتر تجهیزات کیفیت بالا تری به شما ارائه نمایند. اما بارها چشم گردیده که مجموعه دوم با سیاست های کاری و بازاریابی عالی توانسته اند سرویس ها و تجهیزات بسیار بهتری نسبت به مجموعه یک ارائه نمایند که درین هم در مکان خویش بسیار جذاب میباشد !

 

هرگز از تیم ۳ هاست نخرید: مجموعه ۳ که از آن ها مذکور گردیده نسبتاً می اقتدار اذعان کرد دلال هاست محسوب میگردند و خدماتی که به شما میدهند را سوای هیچ فعالیت فنی از یک وبسایت تهیه و تنظیم می نمایند و با یک پارچه واسطه و صد اما هزینه بیشتر به شما می‌فروشند. درصورتی که که شما می‌توانید همین تجهیزات را از وب سایت مرجع با هزینه ای کمتر اخذ نمائید، ولی اشتباهات تنها به هزینه بالا تمتم نمیشود، این وب سایت ها زیرا واسطه می‌باشند دستشان برای ارائه تجهیزات بسیار بسته میباشد و معمولا از علم فنی یه خرده نیز برخوردار می باشند. چنانچه از این وبسایت ها خدماتی اخذ فرمایید می بایست هر لحظه آمادگی هلاکت بدون نقص داده ها و عدم اخذ سرویس ها پشتیبانی را داشته باشید!

 

پرسش اساسی اینجاست که به چه شکل فرق این سه تیم را تشخصی دهیم تا بتوانیم تارنما قابل قبولی برای خرید هاست تعیین کنیم ؟

 

جواب: برای رشته‌ای ها تشخیص این آیتم سهل وآسان میباشد البته برای نو وارد ها تشخیص آن از حیث فنی می‌تواند سخت باشد.

 

به همین استدلال تعدادی راه‌حل بی آلایش پیش پای شما قرار میدهیم که ریلکس خیس بتوانید سایتی مطلوب برای خرید هاست تعیین فرمائید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

وب سایت خبری


چطور یک وب سایت خبری پربیننده پباده سازی کنیم ؟
طراحی سایت  یکی‌از معمولی ترین پباده سازی ها است چون در آن نیازی به تولید جزئیات خاص نمیباشد . البته یکی مهم‌ترین تارنما ها است چون بازدید های میلیونی دارااست و داده ها آن بایستی ظریف و آپدیت باشد . داده ها وب سایت خبری را بایستی به طور دسته بندی قرار بخشید تا بتوان به راحتی به هرمورد از خبر ها در کاغذ جداازهم دسترسی پیدا کرد ، عکس و متن‌ها به طور باصرفه باشند ، امکان کاوش داشته باشد ، آمار بازدید کنندگان وب سایت را بدهد ، مدیر خبر‌ها سهل وآسان باشد ، به مطالب بر پایه ی مدت بار گذاری بتوان دسترسی پیدا کرد و قابلیت و امکان حیث سنجی در تارنما وجود داشته باشد .

ساخت وب سایت خبریویژگی های بارز در ساخت وب سایت خبری
برای طراحی وب خبری می قدرت از قالب و سیستم مهیا استفاده نمود البته با اعتنا به اینکه خبر‌ها به طور روزمره در آن ذخیره میگردند بعداز مدتی وبسایت نماید گردیده و بضاعت جواب به درخواست ها را نخواهد داشت .
تارنما خبری بایستی به طوری پباده سازی گردد که بتوان به طور روزمره و یا این که هفتگی مطالب آن را آپ تو دیت کرد و به صورتی نشان داده شوند که استفاده کننده جذب آن گردیده و بازدید وبسایت بالا رود . این مطالب را بر طبق تاریخ نهاده شدنشان در وب سایت بایستی آراسته کرد و این قابلیت را به استفاده کننده اعطا کرد که مبنی بر تاریخ بتوانند به آن خبرها دسترسی پیدا نمایند .
رنگ بندی و ساخت وب سایت بایستی به طوری باشد که برای کاربرانی که خبر ها را دنبال می نمایند خسته کننده نباشد تا آنان برای زمان طولانی تری در وب سایت بمانند و رنکینگ تارنما رابالا ببرند .
قسمت نظرها بهتر میباشد که در طراحی وب سایت خبری گنجانده گردد تا با شرکت کردن یوزرها و ارتقاء فعالییت آن‌ها در وبسایت جایگاه آن در موتور کاوش بالا رود .
تارنما خبری خبرها را می بایست به طور های مختلفی در خویش مکان دهد مثل خبر ها و گزارش های متنی ، تصویری ، صوتی و ویدئویی . چون اکثر یوزرها تصمیم به دیدن خبرها به طور تصویری دارا‌هستند واین عمل سبب ساز جذابیت وبسایت میگردد . البته می بایست دقت داشت که وسعت آنها بالا نباشد تا وب سایت را نماید نماید چون این عمل سبب تلف کردن مخاطبین میشود .
هنگام تکثیر یک خبر صد ها وب سایت در برهه زمانی کوتاهی آن را در وب سایت خویش قرار می‌دهند پس ساخت سایت بایستی به صورتی صورت بپذیرد که خبر ها منتشر گردیده را به صورت خود کار در موتو کاوش تثبیت نماید . به کار گیری از تگ عبارات کلیدی در متن میتواند به مخاطب این قابلیت را بدهد که در هنگام کاوش مجموع مطالب مربوطه را مطالعه کند .

بخوانید هاست در اختیار گرفتن پنل چه می باشد؟
مقصود از ساخت سایت خبری چه می باشد ؟
با پیشرفت تکنولوژی اشخاص برای اطلاع از خبر ها روزمره و کل داده ها لازم خویش به وب مراجعه می نمایند . به همین برهان مجموع خبرگذاری ها ، مجلات ، خبر نامه ها و … مبادرت به ساخت وب سایت خبرگزاری می نمایند و هدف ها خویش که نشر خبر میباشد را دنبال می نمایند و نیز می‌توانند از روش این وب سایت درآمد زایی نیز بکنند . که از روش قرار دادن تبلیغات متنی و بنری در وب سایت این فعالیت انجام میشود .

برای برد طراحی وب سایت خبری بایستی مورد ها تحت را رعایت کرد :
• طراحی وب به طور ماهر
• رنگ متن و نگارش مطلوب
• کد نویسی وب سایت به طور استاندارد
• سئو و بهینه سازی وبسایت
• قالب متناسب و خوشگل
• نادر وسعت بودن وبسایت
• نشر خبر های صحیح و بدون نقص
• بالا بودن امنیت وب سایت
• اجتناب از نشر خبر های دروغین
• آپ دیت کردن تارنما به صورت مداوم
• پیشگام بودن در نشر خبر های تازه
• و …

مدیر تارنما
در طراحی وب سایت خبری می بایست بدین نکته دقت داشت که‌این تارنما می بایست به صورت روزمره داده ها خویش را وارد نماید پس بایستی بتوان به راحتی این عمل را انجام اعطا کرد . همینطور می اقتدار داخل تارنما بخشی به اسم RSS در لحاظ گرفت که‌این قسمت این قابلیت را میدهد که وب سایت های دیگر بتوانند از تارنما شما خبر هارا بخوانند و سبب بالا رفتن بک پیوند ها و جایگاه شما در موتور جسشجو شوند .
در وبسایت خبری بهتر میباشد که نرخ روزمره ی طلا جواهرات ، ارز و … را قرار بخشید چون بخش اعظمی از اشخاص برای دیدن آن به تارنما ها مراجعه می نمایند .

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


از سال ۲۰۱۰ تا به امروز موسسه ها متعددی برای کار در حوزه تکنولوژی گوشی گام به گام تا توسعه و گسترش نرم‌افزار چیره طرح ریزی کرده اند و با ساخت و ساز و طراحی اپلیکیشن زمان های تجاری نو غالب هم کار کرده اند. در‌این فضای رقابتی هر چه قدر هم که بازه زمانی و سرمایه صرف فرمایید در مقابل کسب درآمدی که قرار میباشد داشته باشید نادر میباشد.

اکنون حدود ۲ میلیون نرم افزار در برنامه استور و ۲٫۵ میلیون نرم افزار اندرویدی در پلی استور وجود دارااست. همین آمار رو به رویش نشان می‌دهد که در آینده ای مجاورت کارهای کوچک و پهناور به سمت ایجاد و راه بازاریابی نرم افزار تکان می نمایند.

با وجود مخارج سرسام آوری که صرف تبلیغات و بازاریابی اپ می‌شود فقط استارتاپ ها و شرکت هایی پیروزی را تصاحب می نمایند که نرم‌افزار آنها مختصات منحصر تری داشته باشد و به لهجه دیگر قدرت جذب کاربر به وسیله اپ وجود داشته باشد.

حتی در‌صورتی‌که به درآمدزایی از روش اپ ایمان ندارید و هنوز هم برای استعمال از این نرم افزار های جادویی مردد می‌باشید در حالتی که بدانید حتی ارتقاء رضایتمندی پرسنل از فعالیت کردن با اپ ممکن می‌گردد و میتوانید از آن تحت عنوان ابزاری تعادلی در معاش استعمال فرمائید بی شک نگرش خویش را تغییر‌و تحول داده و مرحله به مرحله تا توسعه و گسترش نرم‌افزار برنده قدم برخواهید داشت.

صرفا ۸ گام تا برد شما باقی‌مانده میباشد ، با بلاگ کمپانی پباده سازی پرتو هم پا باشید.

۱- به بیراهه نروید

هر توسعه و گسترش دهنده ای می بایست بتواند رده خویش را پیدا نماید. هنگامی که به بازاریابی می‌پردازید به LTV یا این که قیمت ارتفاع قدمت مشتری نیز دقت داشته باشید.

اکثری از استارتاپ ها توانسته اند رده حقیقیشان را بدین وسیله ثبت نمایند. از جمله در حالتی‌که شما سازنده ی اثاثیه خانگی می‌باشید می بایست در همین قضیه اپ ساخت نمائید و گام به گام تا گسترش اپ غالب پیش بروید.

۲- نسبت به رقبا هوشیار باشید

پیش از این که خویش را سرگرم بایستی و نباید و کلیشه های بازاریابی نرم‌افزار تلفن همراه نمائید بهتر میباشد نگاهی به حریم خویش بیاندازید. گزینش مورد برای عمل کردن در آن حوزه و پباده سازی برنامه اهمیت متعددی داراست.

در عین درحال حاضر که نباید خیلی به موضوعات متداول رو بیاورید موردنیاز میباشد موضوعات پیچیده را هم کنار بگذارید. موضوعی را بایستی تعیین فرمائید که در بین رقبا متداول خیس باشد.

۳- رقبای خویش را رصد فرمائید.

تردید نکنید که رقبا به خصوص شرکت های غالب مسیری که قرار میباشد شما طی فرمائید را بازه ها پیشین بررسی کرده اند. پس بهتر میباشد از تجربیات آن‌ها یاری گرفته و وقت خویش را بیهوده تلف نکنیم.

دنبال موضوعی بروید که تقاضا داشته باشد. مسئله خلل و بدور از ذهن استفاده کننده که احتمال جستجوی آن معدود میباشد را گزینش نکنید. مطلقا ناحیه ی کاری رقبا راهنمای خیر و خوبی برای گزینش زمینه میباشد.

پیگیر کاربر حقیقی وواقعی (بازدید طبیعی) باشید

با وجود شیوه های مختلفی که برای بازدید فیک یا این که تقلبی وجود دارااست هر کسی می‌تواند داعیه نماید که اپ موفقی داراست. ولی آمار حقیقی وواقعی را بایستی از مارکت های دارای اعتبار طلب کرد.

کاربر حقیقی وواقعی کسی میباشد که با پای خودش به سمت شما می‌آید؛ خیر این که خریداری گردیده باشد! برخورد های طبیعی هم که مرحله به مرحله تا بسط اپ پیروز به فعالیت شما جهت می‌دهند نتیجه ها همین مخاطبان حقیقی وواقعی است.

۴- از برخورد ها غافل نشوید

یوزرها زیرک می باشند و هوش و حواسشان روی طرحی که قرار میباشد دانلود نمایند متمرکز میباشد. بی گدار به آب نزنید! شما قرار میباشد در اقیانوس بی انتهای نرم افزار ها شنا فرمایید و برخورد مخاطبان میباشد که شما‌را تا انتهای مسیر ارشاد می نماید.

حتی جملاتی که یوزرها در مارکت های اپ برای هر اپ تحت عنوان نگرش تثبیت می نمایند میتوانند ذهنیت سایر را تغییر تحول دهند.

۵- لغات کلیدی خاص را دستچین فرمایید

گام به گام تا توسعه و گسترش نرم افزار پیش رفته ایم. درحال حاضر به کلمه ها کلیدی می رسیم. عبارات کلیدی یکی‌از فاکتورهای حیاتی برای چشم شدن برنامه ها میباشد.

این عبارات خویش را در مارکت های نرم‌افزار نشان میدهند و به منزله ی موتور زاینده ی کاربر و بازدید می باشند. ارتقاء دفعات دانلود نرم‌افزار با گزینش لغت ها کلیدی خاص و هوشمندانه مطابق با سه اصل ذیل قابلیت و امکان پذیر میباشد:-

استعمال از کلمه ها کلیدی پرکاربردتر در مارکت ها
محاسبه لغت ها کلیدی بیشتر کاوش گردیده در گوگل و بقیه موتور های کاوش
دقت به منو و تحت منوی های مارکت اپ
به رنک و سکو ی برنامه خویش دایم دقت داشته باشید. وقتی که در قدم گذشته کلمه ها کلیدی درست را برای نرم‌افزار خویش مشخص کردید پیگیر تاثیر آن گردید.

ملاحظه کنید آیا KPI یا این که شاخص کلیدی کوشش شما با استعمال از این لغات کلیدی تا چه حد آیتم رضایت یوزرها قرار گرفته میباشد.

۶- آیکون منحصر و قشنگ برای نرم‌افزار پباده سازی فرمایید

یکی‌از نکات ضروری قبل از تکثیر نرم افزار ها اعتنا به آیکون اپلیکیشن میباشد که مارکت حتما از شما می‌خواهد با آیکونی که معرف مارک شما هست خویش را به مخاطبان بشناسانید.

الگوی لوگو یا این که آیکون کالا بایستی مقیاس پذیر باشد؛ بدین مضمون‌ که در مجموع صفحه ها و دستگاه ها به خیر نشان داده خواهد شد.

کمپانی پباده سازی پرتو میتوانید در مورد پباده سازی آیکون و لوگوی منحصر به فرد برای نرم‌افزار گوشی به شما یاری دهد.

خصوصیت های شایسته ترین لوگو برای برنامه :

یک لوگو نباید به اندازه ای کوچک باشد که در دستگاه های دیگر و بیرون از برگه ی اپلیکیشنتان به خیر مشاهده نشود. گهگاه بعضی نام مارک یا این که اپ را کاوش می نمایند و به‌دنبال آیکون آن می‌شوند.

ارتقای لوگو نیز بایستی با تغییر‌و تحول سایز اسکرین بیشتراز حد کوچک و یا این که پهناور نشود. شایسته ترین منش برای تعیین شایسته ترین لوگو به کارگیری از آزمایش A/B یا این که به عبارتی امتحان و خطای سایز لوگو میباشد.

آزمایش لوگو ی برنامه :

در بعضا از مارکت ها مثل پلی استور عمل گسترش دهنده ریلکس خیس شده‌است. گوگل پلی قابلیت و امکان آزمایش لوگو را در کاغذ مهیا کرده تا طراح به شایسته ترین فیض رسد و نهایتا آن لوگویی که در برگه ی برنامه بهتر مشاهده میشود را گزینش کند.

این شرایط در اپلیکیشن استور نیست و می بایست آزمایش های فیکس بودن لوگو با فضای آن را بیرون از نرم‌افزار استور انجام دهید.

۷- از دور و اطراف نرم‌افزار اسکرین شات قرار دهید

هنگامی که از عبارت “دور و اطراف مخاطب پسند” برای تعریف نرم افزار به کار گیری می‌کنید بایستی به مخاطب نشان دهید خواسته شما دقیقا چه می‌باشد.

برای اسکرین شات در پلی استور و اپلیکیشن استور فضای خاصی در حیث گرفته گردیده و سفارش می شود از مجموع این اطراف به کار گیری نمایید. در گوگل پلی حداکثر ۸ عکس و در نرم افزار استور ۵ عکس یا این که اسکرین از فضای نرم‌افزار میتوانید آپلود نمائید.

از چه قسمت هایی اسکرین تهیه و تنظیم کنیم؟

حالا که گام به گام تا گسترش نرم افزار غالب اتفاق افتاده اید نباید از قدم پایان غافل نشوید. در صورتی‌که به کاغذ ی برگزیدگان گسترش دهندگان اپ در دنیا دقت نمایید می‌بینید که از قسمت های کلیدی و جالب خیس اپ خویش اسکرین تهیه و تنظیم کرده اند.

می بایست مشاهده کنید شعار مهم شما در‌این نرم افزار چه است، در شرایطی‌که پرداخت بی آلایش ی قبوض با اپلیکیشنتان ممکن میشود بایستی از کاغذ ی پرداخت نرم افزار عکس بگیرید.

۸- اهمیت به کار گیری از اسکرین شات

از آن جایی که اسکرین شات پیش از محتوا و توضیحات نرم افزار نمایش داده میشود بدین ترتیب بر پیام های دیگر حق تقدم دارااست و قادر است او‌لین تاثیر را ساخت نماید.

از طرفی در صورتی‌که فضای اسکرین شات در پلی استور، اپلیکیشن استور و یا این که هر مارکت دیگر خالی باشد شیت ی شما چندان جذابیتی نخواهد داشت؛ چرا‌که محتوای بصری یا این که عکس و ویدئو طرفدار بیشتری نسبت به محتوای نوشتاری یا این که متن دارااست.

حرف پایان:

با این ۸ قدم مرحله به مرحله تا بسط برنامه چیره پیش بروید و فراموش نکنید که در برد نرم‌افزار شما کارداران مختلفی دست دارا هستند و هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پی اچ پی (PHP)
پی اچ پی یک لهجه نرم افزار نویسی میباشد که بسته به قضیه و محتوای  طراحی سایت  وبسایت و نیازی مشتری نرم‌افزار نویسی متفاوتی دارااست. لهجه پی اچ پی “لهجه گشوده” و یا این که “اپن سورس – “Open Source نامیده میگردد. به‌این معنا که نرم‌افزار نویسی آن قابل رویت میباشد.

ای اس پی (ASP)
ASP.NET یک پلت فرم توسعه و گسترش اینترنت میباشد که یک سبک نرم افزار نویسی، یک زیرساخت قابل انعطاف افزاری جامع و سرویس ها گوناگون مایحتاج برای ایجاد نرم‌افزار های کاربردی کارکشته اینترنت برای کامپیوتر و همینطور دستگاه های گوشی را مهیا می نماید.
ASP.NET در صدر از پروتکل HTTP عمل می نماید و از اوامر HTTP و سیاست ها برای تهیه و تنظیم رابطه دو جانبه و همیاری دو طرفه مرورگر به سرور استعمال می نماید. ASP.NET بخشی از پلت فرم مایکروسافت دات نت میباشد.
اپ های ASP.NET کدهای کامپایل گردیده، با به کار گیری از اجزای قابل توسعه و قابل به کارگیری دوباره یا این که شی ءها جانور در چارچوب .Net، نوشته میگردند. با این کد می‌توانید از کل سلسله مراتب کلاسها .NET به کارگیری فرمائید.کدهای اپ ASP.NET می‌توانند در هریک از لهجه های پایین نوشته شوند:

C #

Visual Basic.Net

Jscript

J #

ASP.NET برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار های کاربردی پایین اینترنت بر پایه ی داده های تعاملی بر روی وب به کار گیری میگردد. این دربرگیرنده تعداد متعددی در دست گرفتن برای مثال باکس های متن، دکمه ها و برچسب ها برای گردآوری، تنظیمات و رئیس کد برای ساخت‌و‌ساز صفحه ها HTML میباشد.

ایجکس (Ajax)
ایجکس یک تکنولوژی بسیار مفیدی برای سرعت بخشیدن به فراخوانی داده ها در صفحه های اینترنت میباشد. به کارگیری از ایجکس منجر میشود که در فراخوانی دوباره داده ها احتیاجی به رفرش کردن شیت نباشد.

جاوا اسکریپت (Java Script)
جاوا اسکریپت یک گویش اسکریپت نویسی در ساخت سایت میباشد که اذن می‌دهد تا طراحان برای ساخت تعاملات در  شیت اینترنت  از آن به کار گیری نمایند.
از نظر تاریخی جاوا اسکریپت در سکو اولیه برای اعتبار سنجی فرم آیتم به کارگیری قرار میگرفت,برای مثال هنگامی که شما فرم نام نویسی را لبریز می‌گردید و یادتان میرفت نصیب شماره تلفن را مالامال نمائید یک هشدار مینی بر مالامال نشدن نصیب شماره تلفن به شما داده میشد.
امروزه اکثری از کاربردهای جاوا اسکریپت مثلا جلوه های ویژه ویژوال یا این که بضاعت لود محتوای تازه فارغ از نیاز به بار گذاری دوباره تمام برگه وجود داراست.یک نکته قابل توجه برای یاد آوری این میباشد که با وجود اسم آن، جاوا اسکریپت هیچ ارتباطی با گویش اپ نویسی جاوا ندارد.

سی اس اس (CSS)
 HTML به تنهایی  برای ساخت صفحه ها اینترنت قشنگ کفاف نمی دهد.Cascading Style Sheets (CSS) یک طریق برای طراحان برای تولید یک گروه بصری از قانون ها(ساخت سایت) میباشد که انتخاب می نماید که چه‌گونه موادسازنده گوناگون در یک شیت اینترنت بر روی کاغذ اکران به وسیله مرورگر  اکران داده خواهد شد.CSS اذن می‌دهد تا چیزهایی مانند رنگ متن، دورنما، اندازه، صورت و شرایط کل بخش های متعدد یک شیت رقم بخورد.

واژه و کلمه کلیدی (Keyword)
کلمه ها کلیدی یا این که کیووردها به عبارتی واژه و کلمه های مهمی میباشند که برای بالا بردن جایگاه سایتها آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند و معمولا کلماتی را دربرگیرنده میشود که بیشتر در موتورهای کاوش گزینه دقت یوزرها قرار گرفته اند.

چگالی واژه و کلمه کلیدی (Keyword Density)
چگالی وبسایت یکی‌از معیارهای گوگل برای اکران تارنما در جستجوهای کلمه ها کلیدی میباشد و معلوم نمایند این میباشد که آیا واژه کلیدی مرتبط با مسئله وب سایت میباشد یا این که نه. چگالی کلمه و واژه کلیدی با % احتساب می گردد و هر چه از یک واژه کلیدی دریک وبسایت بیشتر مصرف شده باشد، چگالی واژه و کلمه کلیدی در آن تارنما بیشتر می‌شود.

کیورد استافینگ (Keyword Stuffing)
Keyword stuffing” “به کار بار گذاری یک ورقه اینترنت با لغت ها کلیدی و یا این که اعداد در عملکرد برای بازنویسی مرتبه بندی یک وبسایت در حاصل جستجوی گوگل اشاره دارااست.
مالامال کردن صفحه ها با لغت ها کلیدی یا این که اعداد باعث به تجربه کاربری منفی می‌شود و می‌تواند به مرتبه وب سایت شما جراحت برساند. تمرکز بر تولید محتوای مفیدی و بی نیاز از داده ها که از لغات کلیدی مطلوب و در متن به کارگیری نماید در طراحی وب سایت بسیار اساسی میباشد.

اسپم (Spam)
اسپم را به تقلب می شناسند به دلیل آنکه روشهایی میباشد برای گول زدن موتورهای کاوش. از اسپم ها برای بالا بردن سکو تارنما ها به کار گیری می‌گردد و می‌توانند با تکرار شدن یک کلمه و واژه کلیدی و یا این که همرنگ و نامرئی کردن آن واژه در کاغذ در صفحه ها وب سایت ذخیره شوند.

اسپم دسینگ (Spamdexing)
استعمال از تاکتیک های نامناسب برای  seo موتور کاوش (جستجوگرها) در کوشش برای ویرایش و یا این که بالا بردن قرار دادن یک سایت در برگه حاصل جستجوی یک موتور کاوش (SERP)

Spamdexing همینطور تحت عنوان اسپم کاوش گر یا این که Black Hat سئو شناخته می گردد، میتواند مشتمل بر عمل هایی نظیر:

keyword stuffing ,اسپم کردن لینک,متن تکراری,…

ربات (Robot)
ربات ها برای کاوش در صفحه ها متعدد اینترنت گزینه استعمال قرار می‌گیرند و درواقع موتوری میباشد برای جستجوی صفحه های اینترنت، محتوا و پیوند را شناسایی میکنند، صفحه ها تازه را بعد از پباده سازی شناسایی میکنند، صفحاتی که تا قبل از این تشکیل‌شده اند و حالا تغییر و تحول پیدا کرده اند را شناسایی میکنند. ربات ها را با اسم crawlers و spider می‌شناسند.

ساخت وب سایت
ربات نوشتاری (Robots txt)
رباط نوشتاری یک فولدر با پسوند txt میباشد که متن معمولی ای داراست البته کاربرد نیکی برای در اختیار گرفتن ترازو دسترسی موتورهای کاوش را در یک وب سایت به عهده داراست.

متن بسیار ریز (Tinny Text)
Tinny Text یک تقلب برای انبارکردن لغات کلیدی میباشد به گونه ای که آن لغت ها را در متن هایی بسیار ریز که رویت آن به رنج شکل می‌گیرد انجام می گردد.

متن نامرئی (Invisible Text)
در طراخی وب سایت Invisible Text نیز یک تقلب مانند Tinny Text میباشد البته به طوری انجام میگردد که به طور همرنگ با مورد تارنما ذخیره می‌شود. به این مفهوم که در صورتیکه وب سایت بک گراند سپید داشته باشد، این متن‌ها نیز با رنگ سپید قرار می گیرند تا یوزرها قابلیت و امکان شناسایی آن را نداشته باشند.

استاپ وورد (Stop Word)
Stop Word کلماتی میباشند که در سایتهای تمام دنیای وب بیشترین به کار گیری را دارا‌هستند. مانند: the , a , an , www , web , home page و…

رنک شیت (Page Rank)
پیچ رنک را به پیج رنک گوگل (Google Page Rank) می‌شناسند، به این دلیل که یک سیستم اختصاصی ، اختصاصی موتور جستجو گر گوگل میباشد برای امتیاز دهی به سایتها سازه به لینکهایی که در آن تارنما شناسایی می گردد. رنک یک سکو از شماره ۱ تا ۱۰ میباشد و هرچه قدر این عدد به شماره ۱۰ نزدیکتر باشد در معنای باارزش بودن لینکهای تارنما میباشد و در مرتبه بالاتری نسبت به سایتهایی با شماره های زیر خیس قرار خواهد گرفت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


زمانی حرف از طراحی وب سایت می گردد اکثر اشخاص تصور می‌نمایند که فعال‌سازی وبسایت طراحی سایت  کاری مشقت بار و مقطع‌بر میباشد. از جمله به هم محلی‌ام که معلم لهجه میباشد گفتم چرا یک وب سایت آموزشی احداث نمی‌کنی؟ در پاسخ اعلام کرد که ساخت سایت دشوار میباشد و بازه زمانی متعددی هم ندارم که بخواهم روی سایتم فعالیت کنم. اشخاص متعددی مثل هم محلی‌ام میباشند که دوست دارا هستند تارنما داشته باشند. ولی زیرا طراحی وب سایت فعالیت رنج میباشد، هیچ زمان دنبالش نرفتند. میخواهم بیان‌کنم که شیوه های ریلکس‌تری هم برای طراحی وب سایت وجود دارااست که به درد این اشخاص میخورد.

یکی این‌راه‌ها به کارگیری از وب سایت یا این که قالب فراهم میباشد. در شرایطی که پیرو فعال‌ساز‌ی وب سایت میباشید احتمالا عبارت \"وب سایت فراهم\" یا این که \"قالب مهیا\" را زیاد در وب چشم‌اید. خیلی از اشخاصی که قصد احداث وبسایت دارا هستند از ما درباره‌ی تارنما و قالب فراهم میپرسند. به همین برهان تصمیم گرفتیم که مطلبی تهیه و تنظیم کنیم تا بیشتر با معنی و خصوصیت‌های تارنما و قالب فراهم آشنا گردید.

تارنما و قالب مهیا چه میباشد؟
نخستین از تمامی بیان‌کنم که تارنما مهیا و قالب فراهم با هم فرق دارا هستند. تارنما فراهم یعنی این که یک کمپانی ساخت وب سایت به طور منحصربه‌فرد سایتی را پباده سازی کرده و آن را به یک سری نفر میفروشد.  

این روز ها هزینه طراحی وب مخصوص آن‌قدر زیاد گردیده که صرفا کمپانی‌های خیلی پهناور، با پشتیبان مالی فراوان کار کشته به تنظیم آن میباشند. همین مورد منجر گردیده بازار ساخت وب سایت مخصوص یه خرده کوچک‌خیس و محدودتر از گذشته خواهد شد. به همین عامل برخی از کمپانی‌های طراحی وب تصمیم گرفتند وب سایت‌هایی را به طور منحصربه‌فرد پباده سازی نمایند و آن را با بها کمتر به یک سری نفر بفروشند. 

به عنوان مثال هزینه پباده سازی یک تارنما فروشگاهی منحصر به فرد مثل دیجی فرآورده از 100 میلیون تومان استارت میشود. مطمئنا این هزینه برای هر کسب و کاری خیلی زیاد میباشد و هرکسی کار کشته به خرید آن وجود ندارد. البته کمپانی طراح، یک وبسایت با کدنویسی منحصر به فرد و شبیه دیجی مال و با کل تجهیزات تهیه و تنظیم می‌نماید. آن گاه آن را با قیمت ارزان‌تری از جمله حدود 2 میلیون تومان برای فروش قرار می دهد. با این بها بی شک اشخاص بیشتری کار کشته به خرید تارنما می باشند. به‌این نوع از وب سایت‌ها اصطلاحا وب سایت مهیا می گویند.

ولی قالب مهیا مورد‌اش مختلف میباشد. درصورتی که برای طراحی سایت از سیستم‌های رئیس محتوا مثل وردپرس به کار گیری نمایید، تعداد متعددی قالب بدون پول و مبلغی برای آن پیدا می کنید. به‌این قالب‌ها که از قبلی تنظیم گردیده‌اند، قالب فراهم گفته می‌گردد. ولی در کنار قالب فراهم میتوانید از یک کمپانی طراحی وب سایت بخواهید که با دقت به ذوق شما یک قالب منحصربه‌فرد برای سیستم مدیر محتوای تارنما‌تان تنظیم نماید. برای شناخت بیشتر با گونه های قالب‌ها میتوانید نوشته‌ی علمی «ساخت وب سایت؛ قالب فراهم یا این که قالب منحصر به فرد؟» را مطالعه نمایید.

پس می بایست بگوییم که وب سایت فراهم در واقع دربرگیرنده یک سیستم رئیس محتوا (CMS) منحصربه‌فرد به یار و همدم قالب منحصر میباشد که به تعدادی نفر فروخته میگردد. ولی قالب فراهم تنها یک قالب با پباده سازی منحصر به فرد میباشد که برای سیستم رئیس محتوای همگانی پباده سازی گردیده و به یک سری نفر فروخته می‌گردد. به همین برهان ارزش تارنما فراهم به مراتب فراتر از قالب فراهم میباشد. برای اینکه بیشتر با سیستم رئیس محتوا و گونه های آن آشنا گردید بهتر میباشد نوشته‌ی علمی «هرآنچه می بایست درباره ی سیستم مدیر محتوا بدانید» را مطالعه فرمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

هاست وردپرس

هاست وردپرس
هاست وردپرس
در شرایطی که کسب و فعالیت فردی خویش را دارید و جرقه ای در ذهنتان خورده و تصمیم گرفته‌اید طراحی سایت  بخت خویش را در فضای وب نیز آزمون کرده و از این شیوه کسب و عمل خویش را بسط دهید چه می بایست بکنید؟ او‌لین چیزی که برای داشتن یک وب سایت به آن احتیاج پیدا خواهید کرد یک هاست برای میزبانی می باشد. شما می توانید به هاست (میزبانی اینترنت) تحت عنوان یک منزل تصور کنید که در آن همگی چیز خویش را ذخیره میکنید. دو‌مین چیز نیز دامین یا این که نشانی وبسایت میباشد که به منزله‌‌ی آدرس این منزل است. گزینش هاست مطلوب، اتفاقی میباشد که اکثر اوقات نادیده گرفته میگردد درحالی که هاست یکی اجزای کلیدی هر تارنما برنده میباشد. گزینش یک هاست مطابق نیاز‌های شما میتواند مرتبه تارنما را در موتور‌های جستوجو (بهینه سازی) بهبود بخشیده و تجربه کاربری را بالا برنده شود و در غایت به ارتقا فروش سبب ساز گردد. آیا میخواهید تارنما وردپرسی برای خویش داشته باشید؟ آیا در تعیین هاست مطلوب در گیر سردرگمی گردیده‌اید؟ درمورد شایسته ترین هاست وردپرس چه اطلاعاتی دارید؟ ما در‌این نوشته‌علمی به کلیه‌ی این سوال های جواب خوا هیم اعطا کرد. با همیار وردپرس همدم باشید.

هاست وردپرس
آنچه در‌این نوشته‌ی‌علمی به اختصار خواهید خواند:

مقایسه‌ی هاست وردپرس با هاست عادی
آیا می خواهید از هاست وردپرس به کارگیری فرمائید؟
تفاوت در میان خدمت‌های هاست
مقایسه‌ی هاست‌های ویندوزی و لینوکسی
چرا به هاست ویندوزی نیاز دارید؟
چرا بایستی به سراغ هاست لینوکسی رفت؟
چه نوع سرویسی را برای میزبانی گزینش کنیم؟
چه منابعی در یک هاست‌ وردپرس بایستی در لحاظ گرفته گردد؟
چرا نباید از هاست وردپرس بدون پول به کارگیری کنیم؟
شایسته ترین هاست وردپرس
فاکتور‌های اصلی برای گزینش شایسته ترین هاست وردپرس
کمپانی‌های برتر فرنگی ارائه‌ دهنده‌ی هاست وردپرس
کمپانی‌های‌ برتر اهل ایران ارائه‌ دهنده‌ی هاست وردپرس
مقایسه‌ی هاست وردپرس با هاست عادی
درحال حاضر که با مضمون‌ هاست و همینطور لزوم تعیین هوشمندانه‌‌ی آن آشنا شدیم به سراغ اصولی می‌رویم که می تواند ما‌را در تعیین هاست وردپرس مطلوب، پند نماید. نخست یک پرسش؟ برای ساختن یک وب سایت وردپرسی قطعا نیاز به هاست وردپرس میباشد؟ نه؛ مجموع چیزی که شما نیاز دارید یک هاست بر اساس لینوکس می باشد که از PHP و Mysql پشتیبانی نماید.

درواقع فقط تفاوتی که هاست وردپرس با هاست‌های عادی دارااست به لهجه معمولی این میباشد که‌این هاست‌ها به صورت ویژه برای وردپرس باصرفه گردیده‌اند و سرعت و امنیت بهتری برایتان مهیا می‌نمایند. درواقع شاخصه‌های اساسی هاست وردپرس قابلیت و امکان تنظیمات ظریف‌خیس و سرعت بارگزاری بیشتر و کارایی بهتر آنان است.

همینطور امکانی نیز بعضا ارائه‌کنندگان پلن هاست وردپرس به مراد معمولی‌خیس کردن نصب وردپرس قرارداده‌اند که با زدن یک کلیک میتوانید وردپرس را نصب نمائید. حتی برخی هاست‌های وردپرس در شکل نیاز شما می توانند که هسته وردپرس را به طور خود کار بروزرسانی نمایند.

Install wordpress- هاست وردپرس
مقایسه هاست وردپرس با هاست عادی
آیا میخواهید از هاست وردپرس استعمال نمایید؟
وردپرس برای اینکه نصب خواهد شد به دست کم‌هایی در هاست مستلزم میباشد. هاستی که تعیین می کنید فعلا بایستی دارنده تجهیزات تحت باشد:

پی اچ پی ورژن 5.2.4 به بالا
مقر داده MySQL ورژن 5.0.15 به بالا
هر هاستی که چنین امکان‌هایی را داشته باشد برای اجرای وردپرس آیتم خوبیست. البته به شما سفارش میکنیم برای اینکه بتوانید وب سایت خویش را به راحتی نصب فرمایید مطلقا از خدمت‌های لینوکسی مانند سی‌پنل و دایرکت ادمین به کارگیری نمایید. درصورتی که هاست وردپرس باشد که چه بهتر، کارتان به مراتب بی آلایش‌خیس خواهد بود. البته شایسته ترین هاست برای وردپرس چه می باشد؟

تفاوت فی مابین خدمت‌های هاست
یکی مواقعی که پیش از گزینش هاست وردپرس می بایست در لحاظ داشته باشید، وسعت کار و نوع کار شماست. بهتر میباشد نخست گونه های خدمت‌های هاست را با هم ارزیابی کنیم آنگاه ببینیم چه سرویسی برای چه فعالیتی مطلوب میباشد.

خدمت‌های اشتراکی
در‌این نوع از خدمت‌ها معمولا یک سری وب سایت روی یک هاست قرار میگیرند به‌این معنی که دارنده منابع سرور مثل یاد، فضای دیسک مشقت بار و پهنای باند مشترک می‌باشند. در صورتی کسب و فعالیت شما تازه کار میباشد و یوزرها متعددی ندارید، می توانید از این نوع خدمت‌ها به کار گیری فرمایید. مضرات این خدمت نیز فضای خاطر محدود، سرعت بارگزاری نماید، تاثیر روی جایگاه تارنما (سئو) و اشکالات امنیتی به جهت میزبانی یک‌سری تارنما با آی پی یکسان است.

Shared services-هاست وردپرس
خدمت‌های اشتراکی
VPS (سرور مجازی محرمانه)
در‌این خدمت نیز مانند خدمت‌های اشتراکی منابع سرور در بین چندین مخاطب به اشتراک نهاده گردیده ولی با این تفاوت که تعداد یوزرها مشترک درین خدمت نسبت به هاست اشتراکی کمتر است. در واقع منابع سرور با دقت به نیاز هر استفاده کننده به وی تخصیص مییابد. براین اساس هر بازه که بخواهید میتوانید با صرف هزینه مازاد منابع سرور برای مثال خاطر و یا این که پهنای باند بیشتری بدست آورید. همین استدلال نیز این خدمت را برای کسب و فعالیت‌هایی که با گاز در اکنون رویش هستند مطلوب می‌نماید. همینطور این خدمت نسبت به خدمت‌های اشتراکی از امنیت بالاتری نیز برخوردار‌است.

Dedicated (هاست منحصر)
درین سبک خدمت‌ها میزبانی صرفا از وب سایت شما انجام میگردد و تماما فردی میباشد. شما می توانید کل فضای دیسک طاقت فرسا، خاطر و پهنای باند را استعمال فرمایید و در دست گرفتن بی نقص بر جنبه‌های سرعت، امنیت و بهینه سازی دارید. سایت شما بصورت تماما منحصر پشتیبانی می گردد. این خدمت‌ در مقایسه با دو خدمت قبل بسیار گران میباشد و برای بازدیدهای بیشتراز 100 هزار در ماه مطلوب هست.

Cloud (خدمت‌های ابری)
در وضعیت کلی شباهت متعددی به VPS داراست. در‌این نوع میزبانی سایت شما به مکان سرور فیزیکی رو سرور‌های ابری قرار می گیرد. میزبانی‌های ابری به خصوصیت مقیاس پذیریشان می باشد که مشهورند. به امداد این خصوصیت شما میتوانید تخت‌گاز منابع سرور خویش را اضافه یا این که حذف نمایید. به عنوان مثال در حالتی که ترافیک ورودی به وب سایت شما ارتقاء ناگهانی پیدا کرد و منجر کندی تارنما شوید تخت‌گاز می توانید منابع سرور را ارتقا داده و به موقعیت معمولی برگردید.

هاست وردپرس رئیس گردیده
هاست وردپرس مدیر گردیده یک تکنولوژی نسبتا تازه میباشد که به مراد ارائه سرویس ها میزبانی فارغ از دردسر برای یوزرها وردپرس توسعه و گسترش پیدا نموده است. این خدمت درواقع به عبارتی هاست وردپرس است که قبلی‌خیس به آن پرداخته بودیم. این خدمت گران‌خیس از خدمت‌های اشتراکی میباشد ولی به جهت سرویس ها نیکی که به صورت خاص برای یوزرها وردپرس مهیا می‌نماید بها خرید بالایی داراست.

شما میتوانید با دقت به نیاز خویش یک کدام از خدمت‌ها را تعیین نمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت

blank

پشتیبانی فنی مداوم

طراحی سایت پشتیبانی فنی مداوم و بی وقفه ساخت سایت شرکتی صورت گرفته به وسیله اینترنت راز و همینطور همه سرویس ها اینترنت سر همواره یکی‌از اصول مبنا و شعارهای اساسی اینترنت راز بوده میباشد. ما به رابطه دایم و اثر گذار با مشتری و پاسخگویی در عوض سرویس ها ارائه را وظیفه خویش می‌دانیم و همواره به آن افتخار می‌کنیم. سرویس ها ساخت وب سایت کمپانی با اینترنت سر مشتمل بر پشتیبانی منحصر خواهند بود تا همواره خیال و خاطر شما بابت آپ دیت رسانی تجهیزات تارنما سهل باشد.

 

blank

بالاترین امنیت

امنیت در هر مقوله ای سبب دلگرمی و تصدی خاطر می‌گردد. ما نیز ضمن منفعت گیری از علم و تخصص خویش در قضیه رئیس سرور و به کارگیری از شایسته ترین و امن ترین سیستم مدیر محتوا، با بروز رسانی آراسته سیستم و انجام پیکربندی امنیتی وبسایت، ارائه خدمت میزبانی اینترنت باکیفیت در سرورهای مجهز به سیستم تشخیص نفوذ IPS و همینطور تهیه و تنظیم ورژن پشتوانه به طور زمان ای و منظم و یک ورژن پشنیبان در سرورهای منقطع و مانیتورینگ 24 ساعته سرور، بالاترین سطح امنیت را برای تارنما پباده سازی گردیده تامین خواهد کرد.

 



ساخت وب سایت فروشگاهیآیتم های تخصصی طراحی سایت فروشگاهی
به جرئت میتوان اعلام کرد که از بازه به وجود داخل شدن تکنولوژی طراحی وب ,بیشترین گونه های اینترنت سایتی که ساخته شده است تارنما های فروشگاهی می باشد. امروزه در جهان تارنما هایی مانند Amazon و Ebay می تواند مشهور ترین آن‌ها باشند. امروز در کشور ایران اکثری از اشخاص حتی پیش از رفتن به دکان به طبع محرمانه به یک کدام از تارنما های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد ارزش کرده تا با فکری بازتر بتوانند خرید خویش را انجام دهند.
به این ترتیب کمپانی اطلس اینترنت با داشتن تجربه ای فراوان در پباده سازی, تجزیه و آنالیز و حتی مراقبت و بروز رسانی این دسته از تارنما ها عارضه ها مهم داشتن یک سایت فروشگاهی را به عامل ها پایین دسته بندی مینماید که عبارتند از:

1. شایسته ترین بها
اکثری از مغازه های آنلاین بها متاع های خویش را بسیار کمتر و ارزانتر از دکان های کوچک و دکان ها می دهند. این دستور می تواند یک سری استدلال داشته باشد. یکی این استدلال ها این میباشد که یوزرها از وب برای پیدا نمودن کالاهای ارزانتر استعمال میکنند و بخش اعظمی از صاحبان چنین مغازه های آنلاینی این مقاله را به خیر می‌دانند.
ادله دیگر آن این میباشد که اشخاص آنلاین, اکثری از دکان های آنلاینی را می‌توانند در زمان دوران پاره ای گشت و گذار کنند تا شایسته ترین ارزش را پیدا کنند که‌این آیتم می تواند در وقت آن ها صرفه جویی کند. از سوی دیگر داد و ستد به طور آنلاین دربرگیرنده مسائل مالیاتی نمی‌شود و این می تواند مزید بر انگیزه شود.

2. تنوع تولیدات
بخش اعظمی از دکان های حقیقی و واقعی در ارائه متنوع تولید ها اختلال دارا‌هستند. مغازه های آنلاین به شما اذن می‌دهند که بخش اعظمی از تولیدات را در تارنما پیدا فرمایید که در دکان های واقعی وجود ندارند. یکی‌از مهم ترین عامل ها آن کمبود فضای حقیق در یک سایت دکان حقیقی وواقعی میباشددر صورتیکه در یک سایت دکان آنلاین چنین محدودیتی نیست و در یک فضای مجازی می توانید دنیایی از داده ها و تولید ها را در مشت مشتری وبسایت قرار بخشید.

ولی یکی‌از نکاتی که در اولِ پباده سازی یک وب سایت فروشگاهی بایستی مد حیث قرار دهید همین دسته بندی داده ها و منوها و خویش داده ها تولیدات در تارنما مغازه می باشد. این نوع سایت ها با دقت به وسعت بسیار زیاد داده ها که وجود دارااست, می بایست ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در غایت مشتریان سایت شما داشته باشد. هر چقدر این نصیب پیچیده خیس به لحاظ بیاید یوزرها به راحتی تارنما شمارا رها نموده و تارنما فروشگاهی دیگر را برای تعیین مال و خرید آن در لحاظ خواهد گرفت.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تفاوت وب سایت فروشگاهی و وبسایت شرکتی
تفاوت تارنما فروشگاهی و وب سایت شرکتی
طراحی سایت آن بازه که نوبت به ساخت سایت می رسد سوال های متعددی راجع به تفاوت طراحی وب فروشگاهی و طراحی وب سایت شرکتی پیش میاید و برای اکثری از مشتریان اینترنت راز این پرسش پیش می آید که وبسایت منحصربه‌فرد چه برتری نسبت به وبسایت نصفه منحصربه‌فرد دارااست. درین نوشته‌علمی قصد داریم به معرفی گونه های وبسایت بپردازیم.

سوالاتی زیرا ” آیا وب سایت‌های نصفه‌منحصر می توانند مانند وب سایت‌های منحصر در لیست تارنما‌های برتر قرار گیرند؟ با دقت به کسب وکاری که داریم چه نوع سایتی برای ما مطلوب میباشد؟ “معمولا جزو اولی سوالاتی میباشد که هر شخص در اولِ عمل و پیش از مبادرت برای طراحی وب از کارشناسان کمپانی‌های طراحی وب سایت ماهر می پرسد. درین نوشته‌ی علمی تلاش داریم با توضیحات اجمالی به اکثر این سوال های جواب دهیم. در بالا مایحتاج میباشد درمورد تفاوت‌های وبسایت‌های فردی، شرکتی و فروشگاهی بدانید. درپی تفاوت وبسایت فروشگاهی و وبسایت شرکتی با تعریف‌و‌تمجید تک تک این مورد ها به شما توضیح داده شود.

وبسایت‌های شخصیانواع تارنما - تارنما های فردی


وبسایت‌های فردی وب سایت‌هایی می باشند که برای معرفی شخصی مشخص و معلوم پباده سازی می گردد. در‌این نوع تارنما‌ها معمولا رزومه فرد، تصاویر، مثال امور در قضیه‌های متعدد و همینطور آیتم “تماس با اینجانب” وجود داراست. به طور استاندارد در بخش تماس با اینجانب بخشی برای ورود نشانی اینترنتی و اسم و اسم‌خانوادگی و همینطور شماره تماس وجود دارااست که بازدید‌کننده تارنما میتواند با وارد کردن این داده ها با مدیریت وبسایت در رابطه باشد. وبسایت‌های فردی میتوانند براساس خواست شخص دارنده تجهیزات بیشتری باشد و البته پیاده‌سازی این تجهیزات در پباده سازی‌های منحصربه‌فرد که در پی به آن می پردازیم قابل انجام می باشد.

توصیه اینترنت سر: تفاوت ساخت سایت منحصر و نصفه مخصوص

وبسایت‌های شرکتی
گونه های تارنما - وبسایت‌های شرکتی

وبسایت‌های شرکتی معمولا برای ارائه مثال تولیدات و سرویس ها به کار گیری می گردند. در وب سایت‌های شرکتی غرض فروش محصول ها و سرویس ها نبوده و فقط به معرفی آنان پرداخته می شود. اتصال به درگاه بانکی جزو تجهیزات وب سایت‌های شرکتی نمیباشد. در تارنما‌های شرکتی معمولا معرفی سرویس ها و تولیدات و مثال امور و آلبوم چشم می گردد. یک کدام از بخش‌های اصلی وبسایت‌های شرکتی قسمت “در رابطه ما” بوده که رزومه کمپانی در آن قرار میگیرد. کمپانی‌ها میتوانند براساس نیازهای خویش تجهیزات مازادی بدین قسمت‌ اضافه نمایند.

وب سایت‌های فروشگاهی
گونه های تارنما - وب سایت های فروشگاهی

تارنما‌های فروشگاهی حدودا بی نقص‌ترین نوع تارنما هست که به جز تجهیزات استاندارد مانند آلبوم تولیدات و سرویس ها، در رابطه ما، تماس با ما و خبرها، قابلیت اتصال به درگاه بانکی را داشته و می‌اقتدار به فروش تولید ها و سرویس ها پرداخت. مشتریان بر حسب نیازهای خویش میتوانند از سرویس ها خاصی مثل باشگاه مشتریان، بها خط خورده و تخفیف و غیره به کارگیری نمایند.

تا این بخش شما می توانید با اعتنا به نیازهای اول خویش نوع سایتتان را تشخیص داده و با پرداخت هزینه مطلوب به سود مناسب دست پیدا فرمایید.

در‌پی به تحلیل تفاوت تارنما‌های منحصر به فرد و نصفه‌مخصوص براساس استاندارهای کمپانی اینترنت‌سر میپردازیم.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

دامنه سایت

چندین نمونه در رابطه دامنه
به‌تیتر‌نمونه دامنه تارنما گوگل google.com و دامنه تارنما مرزوبوم وردپرس mihanwp.com میباشد. این یک تمجید کلی از domain وبسایت میباشد و این دامنه بیان کنده اسم وب سایت شما، حوزه کاری شما یا این که تابعیت شما باشد. به‌تیتر‌نمونه دامنه‌های co. برای وبسایت‌های شرکتی و com. برای تارنما‌های دربین المللی (ولی در اوایل برای وبسایت‌های فروشگاهی به‌عمل میرفت.) و دامنه‌های ir. مختص ایران هستند. دامنه چه می باشد؟

هاست چه می‌باشد
طراحی سایت نصیب‌ هاست را خواهیم توانست دقیقاً به یک فضای دکان تشبیه کنیم. فضای فروشگاه دربرگیرنده گوشه و کنار برای همگی اجناس و خدماتی میباشد که شما به مشتری دکان اکران می‌دهید. هاست هم دقیقاً دربرگیرنده محتوایی میباشد که می توانید، به بازدیدکنندگان وب سایت اکران بدهید. این محتوا قادر است مشتمل بر متنی که همین‌شرایط فعلی در درحال حاضر مطالعه آن می باشید باشد، فرم یا این که تصویری که اولِ همین مقاله دیدید و یا این که فیلمی که در وبسایت ما مشاهده خواهید کرد.

این داده ها روی هارد یک کامپیوتر توانا که مدام به وب متصل میباشد. همین‌طور مدام پر‌نور میباشد، قرار دارا‌هستند و ما با استعمال از دامنه خواهیم توانست به‌این داده ها دسترسی داشته باشیم.

حال می بایست دامین خویش را روی یک هاست یا این که به عبارتی صاحبخانه اینترنت قرار دهید. هاست فضایی مشخص و معلوم بر روی کانال وب میباشد، که همگی داده‌های تارنما شما بر روی این گوشه و کنار قرار می‌­گیرد. ولی همین هاست‌ها نیز به یکسری دسته تقسیم‌بندی می شوند: هاست اشتراکی، هاست منحصر به فرد، هاست محلی(لوکال هاست)، هاست پرسرعت، هاست مجازی، هاست مجانی، هاست ابری، هاست نامحدود و هاست خوشه‌ای.

گونه های هاست برای طراحی وب
هاست‌ها ازنظر سیستم‌برهان به دو دسته تقسیم می شوند: ویندوز و لینوکس. شما برای رئیس کردن هاستتان (مواقعی مثل انتقال پوشه و نصب قالب) بایستی از در اختیار گرفتن پنل استعمال نمائید.

دو سبک هاست وجود داراست. هاست ویندوزی و لینوکسی که اینجا بیشتر در موردش توضیح داده‌ایم. ولی پیش از ادامه فعالیت بهتراست به‌شکل عملی فراگیری خرید هاست و دامنه را ملاحظه کنید:

پیش از تعیین پلتفرم، نوبت به تهیه و تنظیم میزبانی اینترنت یا این که هاستینگ می‌رسد. همگی شما یوزرها گرامی با قسمت هاستینگ شناخت بدون نقص دارید و صد در صد می‌دانید برای فعال‌سازی وب سایت در بالا نیاز به تنظیم هاست و تثبیت دامنه میباشد. توصیه می کنم هاست یا این که سروری تنظیم فرمائید که با وردپرس و قالب های ماهر سازگار باشد و مطلقا هاست لینوکسی باشد.

اساسا هاست فضایی میباشد روی سرور هایی که سیستم برهان آنان بر طبق لینوکس یا این که ویندوز می‌باشد. میزبانی اینترنت منزل تارنما شما در وب میباشد. هر وب سایت نیاز به میزبانی اینترنت داراست و هر سایت نیازهای متفاوتی دارااست.

  • شایلین عباسی