مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت درین بخش شما‌را با سه نکته قابل توجه برای تعیین دامنه ای مختص با به کار گیری از TLD آشنا می‌سازیم که لازم میباشد عصر ایجاد دامنه ای خلاقانه آن‌ها‌را در لحاظ بگرید:

1. اسم تجاری کمپانی خویش را با TLD مخلوط نمائید!
برندسازی یک کدام از کاربردی ترین راهکارهای وصال به پیروزی و بهره طولانی تر میباشد. شما میتوانید با یه خرده توجه نامی به یاد ماندنی و دیدنی دقت برای کسب و کارتان بسازید تا مشتریانتان در هر قوانینی آن را از حافظه نبرند. ترکیب اسم دامنه با TLD قادر است تعیین قابل قبولی برای نشان تجاری شما باشد. بی آلایش ترین ترفند برای ایجاد نشان تجاری با این طرز این میباشد که TLD موردنظرتان را تحت عنوان بخشی از اسم سایتتان معرفی نمائید. سایت driflaway.coffee از همین طرز به کارگیری نموده و به جای آن که فقط­ از Driflaway تحت عنوان نشان تجاری خویش به کارگیری کند، تمام عبارت driflaway.coffee را تیتر برندش معرفی کرده است. بنابراین یوزرها ضمن اینکه اسم مختص آن را از خاطر نخواهند پیروزی، می‌توانند تخت گاز وارد وب سایت آن هم گردیده و با این کسب و فعالیت طولانی تر آشنا شوند. ادله نوین هم در اینجا اثرگذار خواهد بود؛ به دلیل آنکه اکثری از اشخاص نمی دانند دامنه های .coffee هم وجود داشته دارااست. براین اساس چنین انتخابی سبب ساز میگردد که وبسایت شما به یاد ماندنی و دیدنی شود. علاوه بر این، شما اکثر اوقات میتوانید این مدل TLD را به قیمت خوب، همانگونه که تا قبل از این ذکر کردیم، ساخت نمائید.

برای برد اضافه در به کار گیری از این مدل دامنه ها، بایستی نشانی های TLD را برگزینید که با حالت و جور عمل سایت شما مطابقت و همخوانی داشته باشد و به‌دنبال ساختن مخلوط های غیرطبیعی و دشوار نباشید. هر چه انتخابی معمولی خیس داشته باشید احتمال به خاطرسپاری آن طولانی تر خواهد بود.

2. از لغت ها و لغت ها معمولی به کارگیری کنید!
دامنه های کوتاه به خیر و خوبی در یاد تثبیت میگردند و می اقتدار آنان را به راحتی در اسم تجاری کمپانی نیز ترکیب نمود. هر چه اسم دامنه کوتاه خیس باشد، بیش تر به حافظه می‌ماند. همینطور نوشتن آن در مرورگر به آسانی فیس میدهند و رضایت بیشتری از یوزرها به دست خواهید آورد. اسم آمازون را در لحاظ بگیرد. در حالتی‌که مغازه آمازون نامی طولانی و مشقت بار گزینش می‌کرد احتمال به حافظه آوردن و سریع نوشتن آن چقدر بود؟

براین اساس توجه نمایید دامنه ای سهل و آسان و با کمترین حروف ممکن گزینش فرمایید، چون یک اسم کوتاه برای دامنه کلیه چیز را مخصوصا در موضوع بازاریابی و برندسازی بی آلایش خیس می‌نماید.

برای گزینش اسم دامنه کوتاه بهتر میباشد مورد ها پایین را در لحاظ داشته باشید تا گزینشی مطمئن و صحیح داشته باشید:

- اسم های مختلفی در لحاظ بگیرید، آنگاه آن هایی که دوست ندارید و یا این که در دسترس نیستند را از لیست حذف نمائید. درحال حاضر می‌توانید با بازنگری هر کدام از اسم های ما‌نده، شایسته ترین مورد ممکن را گزینش فرمائید.

- اسم هایی را گزینش فرمائید که هجی کردنشان بی آلایش میباشد و احتمال تایپ خطا آن کمتر است. به عبارت دیگر تا جای ممکن تمامی چیز را معمولی فرمایید تا یوزرها را از سردرگمی رها سازید.

- با ترکیب نمودن TLD و اسم دامنه میتوانید مارک خویش را به کاربرانتان معرفی نموده و آن را به یاد ماندنی نمایید.

با در لحاظ دریافت کردن مورد ها بالا میتوانید نامی مطلوب و کاربردی برای دامنه تارنما خویش گزینش فرمایید، البته بدانید لزومی ندارد همگی اسم های دامنه از یک روال به خصوص تبعیت نمایند. در صورتیکه اسمی را پیدا کردید که شم می‌کنید مطلوب میباشد، به شم درونی خویش اعتنا نموده و آن را برگزینید. ولی در شرایطی که که‌این نام طولانی و خسته کننده نباشد.

گزینش اسم دامنه خلاقانه برای سایت

3. اسم های شبیه با تعیین آخری خویش را پایین مالکیت در آورید!
شاید این سفارش برایتان تعجب آور باشد البته بهتر میباشد بدانید این نحوه بازدارنده از سوء استعمال، اشخاص سود جو می گردد. مجددا تارنما فروشگاهی آمازون را در حیث بگیرید. این دکان دامنه .com را در چنگ دارااست ولی چندین صورت دیگر این اسم را همچون Amazon.shop پایین مالکیت خویش آورده تا بازدارنده از تولید تارنما هایی با انگیزه سودجویی از مارک آمازون شود. از این رو نام و نشان آمازون امنیت بیشتری به دست آورده و کاربرانی را که دامنه اول آن‌ها‌را خطا می نویسند، به سوی تارنما اصلی هدایت می نماید.

گوگل نیز از این نحوه به کار گیری نموده و دامنه های شبیه با اسم اصلی خویش را تثبیت می‌کند تا مثال های غلط مندرج را جذب نموده و بازدارنده از سردرگمی یوزرها میشود.

اکثری از اشخاص دامنه هایی را تثبیت می نمایند تا آنان‌را بعدا به شما بفروشند؛ بدین ترتیب منطقی میباشد مورد های دیگری را هم که تصور میکنید ممکن میباشد برایتان اثرگذار باشد، پیش از آن که سایرین ثبتش نمایند قطعا به تثبیت برسانید. صرفا عیب این راهکار این میباشد که شما می بایست هزینه مالکیت و تغییر‌و تحول مسیر TLD دیگر را هم بپردازید؛ اما این مبلغ معمولا نادر میباشد.

حرف آخری
به کار گیری از .com در اسم دامنه انتخابی بی آلایش میباشد و اکثر زمان ها اشخاص آن را فقط مورد درست میدانند. البته این اعتقاد و باور صحیح نبوده و TLDهای متفاوت و جدیدی برای ساختن اسم دامنه خلاقانه وجود دارا‌هستند. از این رو بهتر میباشد هنگام فعال سازی سایت خویش، آیتم های گوناگون پیش رو را کنار هم گذارده و بهترینشان را برگزینید. ضمن اینکه برای داشتن اسم دامنه ای یگانه بهتر میباشد ترکیبی از اسم دامنه را با TLD در لحاظ بگیرید و نامی بی آلایش گزینش کنید. همینطور برای پرهیز از مسائل امنیتی بهتر میباشد انواع متفاوت یک اسم دامنه را با TLDهای متفاوت زیر مالکیت خویش در آورید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت 39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل وبسایت را در‌این مقاله ابلاغ می‌کنیم تا با رعایت و اعتنا به آن‌ها نرخ تبدیل کاربر در سایتتان را بالا ببرید و به نتیجه بیشتری برسید . خریداری نمودن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم می باشد البته در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد میگردند را به مشتری تبدیل نمایید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .

طراحی وب

فیلدهای اضافی را از در میان ببرید! در هر برگه به ویژه در فرم ها و در هنگام اخذ داده ها از قرار دادن موردها مازاد و غیر اضطراری دوری کنید . 
یوزرها اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این منجر ساخت شم امنیت برای کاربرانتان می‌شود و ادله محرکی می گردد که آنها از شما خرید نمایند و به مشتری تبدیل شوند . 
دکمه ها و Call To Action ها را دیدنی نمائید! درین دکمه ها از کلمات و عبارات جذاب به کار گیری فرمایید . 
مانند: همین درحال حاضر بخرید و … با 
ارائه ی گواهی نامه ها و داده ها تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب کنید تا برای خرید از شما تردید نداشته باشند! مشخصات و مزایای مال را ذکر نمائید . مشتریان به رخ معلوم در‌پی محصولاتی که به آن نیاز دارا هستند می مراحل و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن جنس باعث میشوید که استفاده کننده تمایل بیشتری برای خرید آن پیدا کند . 
عنوان برگه در جذب و محافظت کاربر فراوان تاثیرگذار میباشد! عناوین مناسب و جالب و تحریک کننده را مورد استعمال قرار دهید . 
عنصرها تبدیل و حائز اهمیت در اقدام یوزرها را در دسترس آن‌ها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می‌خواهند را انجام دهند . 
فیلم های تبلیغاتی می‌توانند به مشتریان و یوزرها اثبات نمایند که یک شخصیت حقیقی و واقعی پشت محصول و یا محصول وجود داراست و اعتماد و تاثیری که به وجود میاورد زیاد اضافه از تصاویر است . از فیلم ها در صفحات فرود و در جای مطلوب استفاده نمایید . 
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحه ها فرود منحصر به فرد پباده سازی فرمایید . شیوه ی ورود و فکر خیالی یوزرها در آن لحظه گوناگون میباشد پس در شرای صفحه های فرود متعدد که متناسب با حالت و حالت هر مورد باشد داشته باشیم نتیجه ی بهتری خواهیم گرفت . 
اکران تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکه‌های‌اجتماعی قادر است تاثیر دیوانه مثبتی بر یوزرها بگذارد و سطح اعتماد و شوق و اشتیاق آنان به سایت و برند شما‌را ارتقا دهد . 
در مناطق مختلف صفحات Call To Action های مناسب قرار دهید تا کاربران در ذهن داشته باشند که به کدام سمت میخواهند تکان نمایند . 
تولیدها مرتبط را به یوزرها معرفی نمائید! معرفی تولیدات دارای ارتباط و شبیه در صفحه ی هر کالا قادر است نرخ تبدیل و همچنین حجم فروش شما‌را بالا چیره شود . 
تعداد سفارش ها و موجودی هر جنس را به کاربر نشان دهید تا با دقت به اندازه خرید بوسیله سایر یوزرها، شوق بیشتری نسبت به خرید آن مال پیدا کند . 
نوشته ها و توضیحات را کیفیت عالی قرار دهید . منحصربه‌فرد بودن، جذاب بودن و فارغ از ابهام بودن، ویژگی هایی می‌باشند که نوشته های مرتبط با محصول ها شما باید داشته باشند .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت وبلاگ و وبسایت چه تفاوت هایی دارند و کدام یک برای من مناسب تر می باشد؟
یکی‌از پرسشهایی که مداوما از ما پرسیده می گردد این است که وبلاگ برای کسب و فعالیت من مناسب تر می‌باشد یا سایت؟ بطور کلی مهمترین تفاوت های وبلاگ و تارنما در چه است؟ کدام یک قیمت بالاتری دارند و می توانند به رونق کسب و فعالیت ما کمک کنند؟

در حالتی‌که چه وبلاگ ها و وبسایت ها دارای ویژگی های مشابهی هستند، ولی آنها بسیار گوناگون می باشند. ما در این مقاله قصد داریم به نحوی شمارا با این دو آشنا کنیم و تفاوت های هرمورد را به شما بگوییم . انتخاب میان این دو برای معرفی کسب و عمل شما حق شماست .

ساخت وب سایت

تعریف‌و‌تمجید بلاگ به زبان ساده
در شرایطی که بخوایم تفاوت های وبلاگ و سایت را توضیح دهیم بایستی بدانیم که هر مورد چه تعریفی دارا‌هستند. بلاگ چه می‌باشد؟ یک وبلاگ یا بلاگ در واقع لیستی از محتویات ارسالی توسط وبلاگ نویس هست که بصورت زمانبندی شده و بر حسب تاریخ ارسال نوشته‌علمی در کنار هم قرار گرفته اند و هر گاه نوشته ی علمی جدیدی در وبلاگ یا وبلاگ منتشر شود در صفحه اول وب لاگ نسخه بروز شده با نمایش آن نوشته در بالاترین سطح نشان داده میشود. در واقع شما در کاغذ اول بلاگ آخرین پست های یک بلاگ یا همان نهایی محتویات ارسالی را می‌توانید ببینید. داشتن وبلاگ راحت و بدون‌پول میباشد و معمولا از ارائه کنندهگان اصلی میتوان در عرض تعدادی دقیقه یک سرویس بدون پول وبلاگ دریافت کرد.

خصوصیات و ویژگیهای وبلاگ
همان گونه که گفتیم لیست پست های وبلاگ به ترتیب تاریخ آخرین ارسال شما دیده می شود.
در بلاگ میتوان قسمت نظرات را فعال کرد تا افراد بتوانند نظرها خود را ارسال کنند
همچنین نوشته های شما در وبلاگ، بصورت زمانبندی شده مبنی بر تاریخ ، مدل ، نویسنده و تگ ها آرشیو می‌شود
در وبلاگ از سیستم RSS برای اطلاع رسانی مطالب بروز به کار گیری میگردد
تولید و تنظیم یک بلاگ بسیار معمولی و ولی رایگان می باشد.
در آدرس وب لاگ پسوند آدرس سرویس دهنده جای‌دارد و آدرس انحصاری نیست.
یک نیکی بلاگ این است که در فعال‌سازی یک وبلاگ نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نیست
و بدی بلاگ اینکه وبلاگ ها معمولا رسمیت ندارند و کاربرد شخصی دارند ، شما معمولا چیزی به نام وبلاگ سازمانی ندارید.
امکانات وبلاگ محدود است و از قبلی از سوی سرویس دهنده تعیین شده هست.
وبلاگ ها معمولا توسط سرویس دهندگان وب لاگ محافظت می گردند و طبیعتا دردسرهای مراقبت کمتری دارند
طبق روال جان دار بیشتر مواقع جمله‌ها و لحن بیانی که در وبلاگ ها استعمال میشود خودمانی و غیر قانونی میباشد.
محتوا در یک وب لاگ می‌تواند علائق شخصی، تجربیات، بررسی‌ها و نباید ها باشد.
نویسنده ی یک وبلاگ تحت عنوان بلاگر شناخته می شود
در بلاگ بیشتر مواقع به لغات ما و من اشاره میشود که نشان دهنده ی حیث نویسنده و یا سفارش او در خصوص مورد هست
وبسایت چه می باشد؟ 
تعریف‌و‌تمجید عادی سایت
می‌خواهیم تمجید مشخص و معلوم تری از وبسایت را داشته باشیم. تعریفی که بتواند تفاوت های وبلاگ و وبسایت را بیشتر نمایان کند. در مقایسه با وبلاگ ، یک سایت می تواند کلیه ویژگی های یک بلاگ را داشته باشد با این تفاوت که یک ورقه خانه یا Home Page دارااست که معمولا عوض نمی شود و برای مراجعه به صفحه های دیگر وبسایت آیتم به کار گیری قرار می گیرد و فقط برای تماشا پست های ارسالی نیست. در حالتی که سایتهای رقیبان خود را دیده باشید متوجه شده اسد که تارنما های تجاری و زیبایی که در اینترنت وجود دارند معمولا بصورت حاضر و مهیا تهیه و تنظیم نشده اند و برای فعال‌ساز‌ی یک سایت زیبا شما باید حتما هزینه کنید و شاید ناچار باشید یک وبسایت را از صفر تا صد خودتان یا یک طراح وب سایت ایجاد کند. و البته این موضوع مستلزم هزینه می باشد.

خصوصیات و ویژگی های سایت
سایت ها دارای یک صفحه اصلی می‌باشند که قسمت های دیگر وب سایت را بصورت جداازهم به کاربر نشان میدهند.
در طراحی وبسایت ها ، نیاز شرکت و با قالب مختص و مورد علاقه کاری آن ها مورد توجه قرار میگیرد.
جالب اینکه یک سایت ممکن است درون خود یک وبلاگ هم داشته باشد اما تنها یک بلاگ نیست. وب سایت بسیار جامع تر است.
معمولا در یک وبسایت معمولا قسمت سئوالات متداول وجود دارد تا اطلاعات بیشتری درخصوص تارنما وجود داشته باشد
تارنما ها ورقه انتقادات و پیشنهادات دارند و می‌توانند در جلب حیث کاربران نکات بیشتری را مد لحاظ قرار دهند.
در طراحی یک سایت شرکتی معمولا یک کاغذ قانون ها و قوانین به کارگیری از وب سایت طراحی شده است.
وبسایت ها میتوانند مغازه باشند و خدمات یا تولیدها خود را معرفی کنند.
متاسفانه برای فعال‌سازی یک سایت مستلزم پرداخت هزینه می باشید
لحن بیانها و بیانی که در وبسایت ها استفاده می‌شود پاره ای رسمی می‌باشد
از نگرش عمومی وبسایت ها معمولا بصورت سازمان و رسمی فعالیت می‌نمایند
در سایت ها معمولا طراحی ها بصورت Static انجام میشود و کاربران دیگر نمیتوانند نوشته‌ی علمی منتشر کنند.
از هزینه های وبسایت میتوان به هزینه ی فضای وب، سرور، طراحان وب، نویسندگان محتوا و غیره اشاره نمود.
نکته دیگر اینکه در سایت ها بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان بهینه سازی بسیار دشوارتر انجام می شود
در سایت چهارچوب مشخصی برای پرداختن به موضوعات موجود هست و از یک وحدت موضوعی در سرتاسر صفحه های وبسایت ، تبعیت می‌شود.
آیا من به یک وبلاگ نیاز دارم یا یک وب سایت ؟
وبسایت یا وب لاگ؟ متاسفانه بایستی بگوییم که ما نمی توانیم دقیقا به شما بگوییم که بلاگ نیاز دارید یا وبسایت ، این نیازهای شما میباشد که تعیین کننده گزینش شما می‌باشد. اول تصمیم بگیرید که دقیقا میخواهید چه کاری انجام دهید ؟ در شرایطی که از بابت بودجه در مذیقه میباشید و می خواهید صرفا صفحه ای داشته باشید که بصورت همیشگی در آن محتوا برای مطالعه خواننده گان قرار دهید بهتر است که یک وبلاگ راه اندازی نمائید. از طرف دیگر در‌حالتی که می خواهید یک مجموعه بدون نقص تجاری که معرف خودتان و سازمانتان است داشته باشید و بنوعی برند سازی نمائید و علاوه بر این بتوانید پست و نوشته‌ی‌علمی ارسال کنیدو سایر امکانات تخصصی را نیز داشته باشید شما قطعا به یک تارنما نیاز دارید. تولید یک وبلاگ چندان فعالیت بزرگی نیست و رقیبان شما مطلقا اینکار را کرده اند و در شرایطی که می‌خواهید یک سرو گردن از آن ها جلو باشید بهتر است وب سایت داتشه باشید. در بلاگ صرفا چیزی که مورد نیاز می باشد دانستن محتوایی برای ارسال و داشتن هدفی برای ایجاد یک وبلاگ است. محتوا در یک وب لاگ قادر است علائق شخصی، تجربیات، بررسی‌ها و نباید ها باشد. در‌حالتی که شما یک شرکت دارید بنابراین شما مطلقا نیاز به یک سایت دارید که امکان های بلاگ را درون خود داشته باشد ، ولی دقت نمایید که در حالتی که میخواهید وب سایت داشته باشید یا باید دانش لازم کدنویسی را بلد باشید و یا اینکه هزینه های فعال‌ساز‌ی یک وب سایت را به طراحان وب سایت پرداخت فرمایید. ساخت وب سایت شامل هزینه می‌باشد زیرا هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد. اما سیستم های مدیریت محتوای رایگانی هم وجود دارا‌هستند که به شما امکان راه اندازی بسیار عادی یک وب سایت ترکیبی با وبلاگ را می دهند که از آن جمله می توان به WordPress اشاره کرد. بلاگ می‌تواند به عنوان ابزاری برای جذب ترافیک توسط وبسایت شما استفاده می‌گردد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت 


طراحی وب توریسم
طراحی وب توریسم یکی مهم‌ترین نیاز های روز هر ماشین کرایه ای توریسم تلقی میشود. همان دیگر در بعدازظهر حاضر نسبتاً اکثر گردشگران برای رزرو بلیت هواپیما، هتل، تورهای گرشگری و .. دیگر به طور حضوری به تاکسی ها مراجعه نکرده و خیلی شل رزرو و خرید خویش را از روش وبسایت های مربوطه انجام می‌دهند. همین دستور ساخت وب سایت توریسم را برای هر تاکسی تبدیل به یک دستور ضروری نموده است. درین نوشته‌ی علمی می‌خواهیم به خصوصیت هایی که یک وب سایت توریسم خوب و بی نقص می بایست داشته باشد بپردازیم. در صورتی‌که تحت عنوان یک دارای تاکسی مسافرتی مستلزم طراحی وب توریسم می‌باشید تا پایان این نوشته را مطالعه فرماید.

اهمیت ساخت سایت توریسم برای ماشین کرایه ای های مسافرتی
طراحی وب سایت توریسم (ساخت وب سایت ماشین کرایه ای مسافرتی) از آن جهت برای صاحبان تاکسی های توریسم دارای اهمیت میباشد که به آن‌ها و یا این که حتی به عشق و علاقه‌مندان به مهاجرت یاری مینماید تا بتوانند علایق و یا این که تجربه‌های خویش را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. ماشین کرایه ای‌های مسافرتی میتوانند پیشین از مسافرت، با معرفی جاذبه‌های مقصد و یا این که یک برنامه مهاجرت بدون نقص، شم یک هجرت راحت را به مشتریان خویش القا نمایند.علاوه بر مواقعی که اشاره شد یک وبسایت توریسم به یوزرها خویش این قابلیت و امکان را میدهد تا راحتتر بتوانند به هدف های گوناگون دسترسی داشته باشند ،پیش از مبادرت به مسافرت تصاویر جامعی از جاذبه های توریسم و اماکن اقامتی مکان متبوع خویش را رصد کرده و با احاطه بی نقص نسبت به مقصد خویش مبادرت به تعیین تور دلخواه خویش نماند.

طراحی وب توریسم به طور فن‌ای یک چاره عالی برای جذب گردشگران میباشد به این دلیل که تجهیزات جامعی برای پباده سازی تور داراست و به طور منحصر برای ماشین کرایه ای های مسافرتی پباده سازی شده‌است.

خصوصیت های تارنما توریسم خوب
با اعتنا به اینکه بخش اعظمی از یوزرها وبسایت های توریسم درپی تماشای تصاویر بخش ها توریسم می باشند ،قالب گرافیکی دیدنی از مهم ترین خصوصیت های یک سایت توریسم به حساب می آید،علاوه بر پباده سازی گرافیکی بالا، جذابیت برگه نخستین هر سایت توریسم از اهمیت متعددی برخوردار هست چون سبب جذب اضافه یوزرها می‌شود.
قابل ذکر میباشد که یک سایت توریسم خوب، سایتی میباشد که دربردارنده داده ها جامعی از برنامه های توریسم و تور های مسافرتی فصلی به طور ظریف و موشکافانه باشد.

ریسپانسیو بودن تارنما توریسم نیز یک کدام از دیگر از خصوصیت های مهمی میباشد که به خوب و بی نقص بودن وب سایت های توریسم یاری قابل توجهی می‌نماید. با اعتنا به اینکه اکثر یوزرها از روش تلفن همراه به تارنما های توریسم مراجعه می‌نمایند،ریسپانسیو بودن تارنما در جلب رضایت یوزرها و جذب مشتری تاثیرگذار میباشد.

البته نکته حائض اهمیت دیگری که می بایست به آن اعتنا داشت این میباشد که به مراد داشتن یک سایت توریسم خوب، توجه در گزینش یک کمپانی طراحی وب سایت با متد ماهر الزامیست.

تجهیزات الزامی تارنما های توریسم
در‌این بخش از نوشته ی علمی می‌خواهیم به الزامی ترین امکاناتی که یک تارنما توریسم می بایست دارا باشد اشاره کنیم.این تجهیزات به شرح پایین میباشد:

پباده سازی تماما ریسپانسیو، رئیس راحت و سئو گردیده برای تارنما های توریسم
طراحی وب براساس اصول seo
قابلیت ساخت و مدیر تور
قابلیت تولید و رئیس خبرها و مقاله‌ها
رئیس پوشه های دانلودی
تولید و دستکاری جدول
رئیس نظرها
و...
در آخر می قدرت اذعان کرد چنانچه تحت عنوان یک رئیس تاکسی مسافرتی قصد دارید تا برای ماشین کرایه ای خویش یک تارنما توریسم پباده سازی فرمائید،متخصصین کمپانی رایا پارس در موضوع ارائه سرویس ها نوین و متمایز ساخت سایت در سرویس شما می باشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ویژگی های یک وب سایت

طراحی سایت خصوصیت های یک تارنما عالی و بی نقص در در بین وب سایت هایی که هر روز از آنها بازدید می‌کنید یک سری وبسایت ها می باشند که شمارا جذب خویش می‌کنند و خیلی صریح شما‌را به انگیزه خویش می‌رسانند . درین نوشته‌علمی داشته های خویش را در مسئله یک وب وبسایت خوب و کامل به شما ارائه خواهم اعطا کرد .

ساخت سایت
او‌لین چیزی که بایستی در ساخت سایت رعایت شود داشتن یک سری ورقه هاست،‌ این برگه ها شما ورقه‌ی درباره ما، که دربرگیرنده توضیحات جامعی از کسب و فعالیت شما و مدیریت تارنما میباشد که سبب آشنا شدن بازدیدکنندگان و جلب اعتماد آنان به شما خواهد شد .

در کاغذ‌ی در رابطه ما به چند سوال کاربر پاسخگو باشید: این که شما که می‌باشید؟ چه خدماتی ارائه میدهید؟ خدمات شما چه ویژگی هایی داراست؟ سوابق خود را بگویید؟ مشتریان شما چه افرادی بوده اند؟ وجه تمایز و نقطه قوت شما با سایر رقبا در چه چیزی است؟ این ها سوالاتی می‌باشند که باید در صفحه در رابطه ما به آنها پاسخ داده شود . کاغذ ی دیگر برگه تماس با ما میباشد که در آن نشانی شما، شماره تماس، شماره پیامک، و ایمیل شما در آن قرارگرفته است . یک فرم تماس نیز برای راحتی درباره‌ی تماس در آن درنظرگرفته شده میباشد . 
برگه‌ی دیگر برگه‌ی تبلیغات می باشد و در وبسایت های لازم گنجانده می گردد و در آن تعرفه تبلیغات در حالت های خاص سایت برای کاربران متن میشود . 
دومین مساله پیوند صفحه ها به برگه حساس و داشتن یک منوی تروتمیز در وب وب سایت میباشد بطوری که زمانی استفاده کننده در هرکجای وبسایت بود به راحتی بتواند به صفحه مهم و یا این که سایر صفحه ها دسترسی پیدا کند . 
امکان جستجو در وبسایت از موارد اصلی دیگر میباشد که به استفاده کننده یاری میکند با وارد کردن کلمه و واژه حساس در فیلد ذی‌ربط و فشردن دکمه کاوش به نوشته‌ی علمی متبوع دستیابی پیدا کند . 
وجود مجله در وب سایت هم خالی از لطف وجود ندارد، روزنامه به شا کمک میکند تا یوزرها بتوانند با وارد کردن ایمیل خود و تایید آن اخبار وب تارنما شمارا در ایمیل خود اخذ نمایند . با افزایش تعداد جوارح مدیران اکثر وقت ها برای تبلیغات از آن به کارگیری می‌نمایند چون اشخاص خبر نامه با میل خودشان عضو شده اند و به اینترنت سایت و خدمات شما علاقه مند می باشند لذا تبلیغ روی این اشخاص بازدهی نه خواهد داشت .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

همگام سازی چیست؟

طراحی سایت  سینک شدن یعنی چی(معنا همگام سازی)؟
تولید هماهنگی بین یکسری مبداء گوناگون را همگام سازی یا این که Synchronization میگویند، بطور مثال وقتی که بخواهیم به‌این سوال جواب دهیم که همگام سازی نشانی اینترنتی یعنی چی؟ به پیکربندی اینترنت میل با قابل انعطاف افزارهای کلاینتی نظیر outlook اشاره خوا هیم کرد.

در‌این حالت هر هنگامی آدرس اینترنتی تازه وارد شود اپلیکیشن outlook نیز آپ تو دیت گردیده و آن را اخذ می‌نماید و بقیه فلدرهای مو جود با فلدرهای اینترنت میل قرینه و همگام می‌شوند. شبیه چنین کاری را می اقتدار در زمینه‌ی اینترنت میل با ابزارهای دیجیتال گوناگون انجام بخشید.

سناریوی پایین به شعور بهتر همگام سازی یعنی چه امداد می‌نماید :
فرض نمائید برنامه ی Outlook را در دفتر خویش دارید، و یک برنامه ی آدرس اینترنتی دیگر در خانه دارید و یک smartphone نیز همدم خویش دارید. به طور ایده آل تمامی دستگاه های شما خواهند توانست با یکدیگر رابطه داشته باشند، هنگامی پیامی را جواب می دهید می بایست در بقیه دستگاهها نیز جواب داده گردیده برند بگیرد. یک خط مش بی آلایش به کارگیری از پروتکل Imap میباشد که سبب ساز میشود ارتبط در میان اکانت آدرس اینترنتی و کامپیوتر شما آپدیت باشد و تغییرات در هر دو مشاهده شود. در اینجا سوالی پیش میاید که مراد از همگام سازی در موبایل چه می‌باشد؟ و همگام سازی در موبایل یعنی چه؟ برای فهم و شعور جواب به‌این سوال و فهم آن می بایست بگوییم که کاربرد آیتم همگام سازی در گوشی زمانی میباشد که همگام سازی hotmail با تلفن همراه های android، وقتی که پست الکرونیکی های مو جود در موبایل حذف میشود هم زمان این پیام ها از سرور نیز حذف میشوند.درحال حاضر که با معنی همگام سازی یعنی چی آشنا شدید در امتداد نوشته‌ی‌علمی به باز‌بینی همگام سازی داده ها در مرورگر می‌پردازیم.


اما موزیلا برای راحتی فعالیت طولانی تر کاربرانش با ارائه برنامه Firefox Home برای موبایل تلفن همراه آیفون این قابلیت را آماده آورده میباشد.

همگام سازی داده ها در مرورگرها
اکنون که با معنی همگام سازی یعنی چه آشنا شدید به باز‌نگری همگام سازی در مرور گرها می‌پردازیم.با توسعه و گسترش دنیای دیجیتالی و دسترسی از نقاط متفاوت به کامپیوتر، تلفن همراه و … به وب سبب شده‌است مشاجره همگام سازی ( Sync ) داده ها در مرورگرها از اهمیت بیشتری برخوردار شود.


توصیه کشور ایران هاست برای سایت های لینوکس، به کار گیری از سرورهای ابری با سرعت و Uptime بالاست.

همین امروز توصیه دهید
امروزه مرورگرها نقش بسیار مهمی را در اینترنت دارا هستند و دربردارنده اطلاعاتی مهم از قبیل تاریخچه، رمزهای عبور، بوک برند ها و … میباشند.

چندین سال پیش اینترنت سایتی با اسم foxmark با امکان همگام سازی بوک برند ها در فایرفاکس عمل خویش را استارت کرد. اما این یک ایده تازه نبود، چراکه تا پیش از آن نیز خدمت هایی در این باره وجود داشتند. ولی ارائه خدمت بدون پول کیفیت عالی مطلوب این وبسایت و استقبال خوب آن منجر شد اقدامات بیشتری دراین باره در اینترنت صورت پذیرد.

همین تارنما با تغییر‌و تحول اسم به xmarks و توسعه و گسترش کار های خویش ، امروزه یکی‌از شایسته ترین خدمات در این باره می‌باشد. توسط xmarks می‌توانید بوک برند های خودتان را در مرورگرهای فایرفاکس، وب اکسپلورر، گوگل کروم و سافاری ( و حتی آیفون ) همگام سازی فرمایید.

از سایر مزایای این وبسایت می شود به ارائه ورژن اینترنت، امنیت بالا، آسانی و سرعت خوب و تنظیم ورژن های حمایت کننده اشاره نمود. همینطور این وبسایت تجهیزات متعدد دیگری را هم به شما میدهد

البته این اهمیت سبب شد مرورگر اپرا که در ارائه تجهیزات روی خویش مرورگر سوابق خیر و خوبی داراست آنرا در مرورگر خویش به طور پیش فرض قرار دهد.

قابلیت و امکان Opera Link به شما این قابلیت را می‌دهد تا اطلاعاتی همچون بوک برند ها، تاریخچه، کاوش های انجام یافته و … را بر روی اینترنت ذخیره کرده و در میان یک‌سری مرورگر اپرا آن ها را همگام سازی فرمائید. نکته قوت این امکان این است که شما میتوانید این داده ها را با Opera mini هم به اشتراک بگذارید ( ورژن گوشی مرورگر اپرا ).

برای دسترسی به‌این داده ها ورژن وبی هم ساخته شده میباشد که می‌توانید در همگی جا به داده ها خویش حتی سوای مرورگر اپرا دسترسی داشته باشید.

به دنبال این تکان موزیلا با پروژه اش با اسم Weave استارت به تولید و توسعه و گسترش این قابلیت و امکان کرد.

چندی قبل این پروژه با تغییر‌و تحول اسم به Firefox Sync حالتی قانونی به خویش گرفت و حالا با نصب اکستنشن متبوع می‌توانید آنرا به فایرفاکس خویش بیشتر فرمائید و اطلاعاتی همچون بوک برند ها، تاریخچه و … را گرفته تا پایانی تب های گشوده، پیکربندی مرورگر، پوسته ها و اکستنشن های خویش را همگام سازی نمائید.

به علت به کارگیری بدون نقص از وضعیت امن درین برنامه ممکن می‌باشد مقداری حس نماید بودن هنگام Sync کردن داده ها نیز داشته باشید.

موزیلا این قابلیت و امکان را به طور پیش فرض بر روی ورژن ۴ فایرفاکس قرار خواهد اعطا کرد.

گوگل نیز چندی پیش با ارائه این امکان بر روی مرورگر خویش بعداز اپرا دو‌مین مرورگری بود که‌این قابلیت و امکان به طور پیش فرض روی آن قرار داشت.

گوگل در صدر با همگام سازی بوک برند ها استارت و بعد از آن قابلیت و امکان همگام سازی اکستنشن ها را نیز به آن افزوده نمود.

اکنون مرورگر گوگل اطلاعاتی همچون پیکربندی، بوک برند و پوسته ها را Sync مینماید. این قابلیت در کروم طبق صورت تحت قابل تهیه میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت بوت استرپ یا این که Bootstrap یک کادر‌ورک یا این که یک باکس‌ابزار یا این که تیم‌ای از کدها میباشد که برای پباده سازی رابط کاربری در ساخت سایت به فعالیت می‌رود. بوت استرپ دارنده تجهیزات مختلفی میباشد:

ساخت وب سایت برخورد‌گرا
تایپوگرافی
فرم‌ها
دکمه‌ها
منوها
آیکون‌ها
پلاگین‌های jQuery
و کامپوننت‌های کاربردی دیگر
بوت استرپ

بوت‌استرپ مشتمل بر تیم‌ای از کدهای HTML، CSS و Javascript میباشد که به طور از روی اختیار میتوانند گزینه به کارگیری قرار گیرند. کدهای Javascript در بوت استرپ بر مبنا jQuery توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند.

بوت استرپ کتابخانه‌ای متن‌گشوده میباشد و بعد از freeCodeCamp که مرجعی آموزشی میباشد، دو‌مین مخزن دوست داستنی در گیت‌هاب به شمار می‌رود.

نگارش ۴ بوت‌استرپ از کلیه مرورگرهای متداول پشتیبانی میکند. ورژن‌های ۹ و دیرین‌خیس IE در بوت‌استرپ ۴ پشتیبانی نمی شوند.

تاریخچه بوت استرپ
این کتابخانه در صدر بوسیله دو نفر از گسترش‌دهندگان کمپانی توئیتر برای به کار گیری‌ی داخلی گسترش پیدا کرد. اسم این پروژه Twitter Blueprint بود. با سپری شد عصر و بیش تر شدن تجهیزات اضافه، اسم پروژه به Bootstrap تغییر‌و تحول پیدا کرد و به طور بدون پول و متن‌گشوده در گیت‌هاب منتشر شد.

نگارش‌های ۱، ۲، ۳ و فعلا ۴ از بوت‌استرپ با خصوصیت‌هایی نو و عملکردی بهتر از پیشین منتشر گردیده‌اند.

ریسپانسیو
آخری ورژن‌ی بوت‌استرپ به طور پیش‌فرض طراحی وب سایت ریسپانسیو یا این که برخورد‌گرا را انگیزه قرار داده میباشد. در جور Mobile First تصور بر این میباشد که یوزرها وبسایت از تلفن همراه استعمال می نمایند و وضعیت‌های دیگر به شرایط اصلی( یعنی گوشی ) افزوده می گردد.

بعضا دیگر از کادر‌ورک‌های سمت مشتری انگیزه اصلی را روی یوزرها رومیزی قرار می دهند و آن‌گاه یوزرها تلفن همراه را انگیزه قرار میدهند.

مزایا و معایب به کارگیری از بوت استرپ در ساخت سایت
مزایای استعمال از بوت استرپ
ارتقاء سرعت بسط
طراحی وب عکس العمل‌گرا با کیفیت خوب
ارتقاء بسط‌پذیری رابط کاربری بوسیله بسط‌دهندگان دیگر
تجهیزات زیاد برای تولید وب سایت یا این که قابل انعطاف‌افزار آنلاین با کاربری آسوده
یادگیری راحت
پشتیبانی بهتر از مرورگرهای متفاوت
معایب استعمال از بوت استرپ
ارتقا حجم تارنما
کاهش سرعت رابط کاربری
سوای انجام سفارشی‌سازی، ظواهر تارنما با هزاران تارنما دیگر مشابه خواهد بود
ارتقاء محدودیت در پباده سازی رابط کاربری
نقص‌ بودن پیاده‌سازی برخی طرح‌ها و قابلیت و امکان‌های سفارشی
به کارگیری از بوت استرپ چه هنگامی مطلوب میباشد ؟
بسته به اینکه طرح گرافیکی وبسایت به چه چهره باشد، چه مقدار دوره و هزینه سازه میباشد برای این عمل صرف شود و اینکه سرعت و حجم وب سایت تا چه ترازو اهمیت داراست، می‌اقتدار برای به کار گیری یا این که عدم به کار گیری از بوت استرپ تصمیم‌گیری نمود.

شایسته ترین محل برای به کارگیری از بوت‌استرپ، دشبورد‌های رئیس وب سایت، قابل انعطاف‌افزارهای کاربردی پایین اینترنت و وب سایت‌هایی میباشد که سرویس ها آنلاین ارائه میکنند.

برای طراحی وب‌های اطلاع‌رسانی، به جهت اینکه اکثر وقت ها بخش‌های بوت‌استرپ بی‌به کارگیری باقی می مانند، به کار گیری از یک قاب‌ورک ریسپانسیو سبک‌خیس و معمولی‌خیس مثل Pure یا این که مورد ها شبیه دیگر شاید آیتم‌ای بهتر به اکانت آید.

بوت استرپ ۴
پایانی نگارش بوت استرپ با دستکاری بخش‌های مهمی از سیستم فعلا در دسترس میباشد. مهمترین خصوصیت‌های این نگارش عبارتند از:

حذف پشتیبانی از مرورگرهای کهن
حذف بعضا کامپوننت‌ها
به کارگیری از واحد rem به جای px
به کارگیری از flexbox برای انعطاف طولانی تر
تغییر و تحول ظواهر گرافیکی به صورت صاف یا این که Flat
بوت استرپ فارسی
بوت‌استرپ از گویش فارسی و در کل از گویش‌های راست به چپ پشتیبانی نمی‌نماید. جهت رفع این نقص‌، اشخاص و مجموعه‌های گوناگون با انجام اصلاحات لازم، ورژن‌های فارسی گردیده یا این که راست به چپ بوت استرپ را منتشر کرده‌اند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت


درصورتی که قصد به تلاوت این نوشته‌علمی گرفته‌اید، به احتمال زیاد به‌دنبال جواب به‌این سوال می‌باشید که: شایسته ترین و مطلوب‌ترین ساختار تبلیغات در گوگل ادوردز چه طور میباشد؟ یکی‌از شایسته ترین و موثرترین چاره‌ها برای حل ایرادات انسان از پیشین تاکنون، این میباشد که قضیه پهناور را به نصیب‌های کوچکتری تقسیم کنیم تا با حل نصیب‌های کوچک گردیده مورد اصلی هم حل شود.

فرض کنیم شما یک دکان اینترنتی با کلی فرآورده، ورقه و لغات کلیدی دارید و تصمیم گرفته‌اید در گوگل تبلیغ فرمائید. البته موضوع این میباشد که قبلی از هرکاری، می بایست بدانیم که کدام کالا را هدفگیری کنیم؟ یوزرها را به کدام ورقه وبسایت بفرستیم؟ کاربری که فلان واژه را کاوش کرد، به کدام ورقه از وبسایت هدایت شود؟ آیا مجبوریم کلیه یوزرها را به ورقه اصلی وبسایت خویش بفرستیم؟

خب، برای حل این مورد پهناور در تبلیغات گوگل، از به عبارتی فلسفه تقسیم زمینه پهناور به نصیب‌های کوچکتر به کارگیری میکنیم! یعنی گذشته از هرچیزی، نخست بایستی ساختار وبسایت خویش را باز‌بینی کنیم و بتوانیم تولیدات خویش را نوع‌بندی و تفکیک کنیم. می بایست بدانیم یک‌سری مال داریم، تعدادی کاغذ فرود داریم و برای هر مال از چه عبارات کلیدی می بایست استعمال کنیم.

ولی قبلی از استارت تبلیغات ادوردز، لازم میباشد نکات دیگری را نیز در وبسایت خویش رعایت کنیم که درین خصوص سفارش می کنم نوشته‌علمی چه گونه وبسایت خویش را برای تبلیغات در گوگل ادوردز فراهم کنیم؟ را بی تردید مطالعه نمائید.

اهمیت-آشنایی-ساختار-تبلیغ-در-گوگل

خوشبختانه سیستم گوگل ادز به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده که شما بتوانید ساختاری منطقی برای هدفگیری محصول ها خویش بچینید. در‌این نوشته‌ی علمی، قصد داریم ساختار تبلیغ در گوگل ادز را با هم باز‌بینی کنیم. آشنایی این ساختار به رئیس هرچه بهتر کمپین تبلیغاتی شما یاری خواهد کرد.

سطح اکانت کاربری یا این که Account Level
سطح-اکانت-کاربری-ادوردز

او‌لین و بالاترین سطحی که در تبلیغات گوگل با آن سروکار داریم، سطح اکانت کاربری میباشد. درواقع، کمپین(های) تبلیغاتی شما در یک اکانت کاربری ساخت می گردد. هر پولی که قصد داشته باشید برای کمپین تبلیغاتی خویش هزینه نمائید باید از روش این اکانت کاربری شارژ شود. همانطور که در صورت بالا هم مشاهده می کنید، می توانید در هر اکانت کاربری ادوردز یکسری کمپین تبلیغاتی داشته باشید.

بطور کلی می‌قدرت خاطرنشان کرد که هر اکانت کاربری در ادوردز دارنده مولفه‌های پایین میباشد:

پرداخت‌های شما (Billing & payments) از روش این اکانت انجام می شود
هر اکانت متصل به یک آدرس اینترنتی منحصر میباشد و با به کار گیری از راز عبور برای شما قابل دسترسی خواهد بود
هر اکانت دارنده یک کد شناسایی مشتری (Customer ID) میباشد که در سیستم گوگل با آن شناسایی می شوید
اما به واسطۀ تحریم‌های کمپانی گوگل، شما نمی‌توانید از کشور‌ایران برای خویش یک اکانت کاربری ساخت و آن را شارژ فرمائید و لازم میباشد به واسطۀ یکی کمپانی‌های اهل ایران که در آن سوی مرز اکانت دارا‌هستند و سرویس ها تبلیغ در گوگل ادز را ارائه می دهند، اکانت خویش را شارژ و کمپین‌تان را راه اندازی نمایید.

سطح کمپین یا این که Campaign Level
سطح-کمپین-تبلیغاتی-گوگل-ادوردز

بعداز آنکه اکانت کاربری شما ساخت شد، میتوانید کمپین(های) خویش را در‌این اکانت فعال سازی نمایید. فرض کنیم تا اینجا برای خویش یک اکانت کاربری فعال سازی و مبلغ 100 درهم امارات در آن شارژ کرده‌اید. گام‌بعدی شما ساخت یک کمپین تبلیغاتی برای مغازه‌تان میباشد.

بطور کلی هر کمپین تبلیغاتی دارنده خصوصیت‌های پایین میباشد:

دارایی روزمره (Daily budget) که معلوم‌کننده حداکثر هزینه مصرفی شما برای کمپین گزینه نظرتان در هر 24 ساعت میباشد
تنظیماتی مانند عصر اکران، نمایش خانه، دستگاه‌های آیتم هدفگیری (دسکتاپ، تلفن همراه و تبلت) و استراتژی‌های بها‌گذاری (Bid strategy)
هر کمپین مشتمل بر مجموعه‌های تبلیغ (Ad groups) شما میباشد.
هر کمپین تبلیغاتی میتواند پلاگین‌های تبلیغاتی یگانه به خودش را داشته باشد.
هر پولی را که شما در اکانت کاربری خویش شارژ نموده‌اید، با دقت به بودجۀ روزمره‌ای که برای هر کمپین تمجید کرده‌اید، به وسیله کمپین‌های فعال مصرف می گردد. شما در حسابی که دارید می توانید هر تعداد کمپینی که مدنظرتان میباشد تولید نمایید. برای مثال فرض کنیم شما یک وبسایت برای فروش تلفن همراه دارید و یک وب سایت هم برای فروش تلویزیون. برای هریک این تارنما‌ها میتوانید یک کمپین غیروابسته فعال سازی نمائید.

در واقع، مهم ترین خصوصیت هر کمپین در سیستم تبلیغات گوگل ادز، هدفی میباشد که شما از فعال سازی آن کمپین دارید. شما می توانید به ازای هر هدفی که دارید، دسته کمپین متناسب با آن را تعیین فرمایید. به زودی نوشته‌علمی‌ای جامع در رابطه اشکال کمپین‌های تبلیغاتی گوگل به همدم سعی آنها را برایتان فراهم میکنیم.

ولی به خاطر داشته باشید که در کمپین‌های مختلفی که دارید، کلمه ها کلیدی یکسانی نباید هدفگیری شود. مثلا درصورتی که شما 2 تارنما مشورت کردن حقوقی دارید و میخواهید تبلیغ هر دو وب سایت را برای کلمۀ «مشورت کردن حقوقی» فعال نمایید، می بایست هر کمپین را در اکانت مستقل‌ای ساخت فرمائید. مگر اینکه کلمه ها شبیه نداشته باشند.

ولی وجود کلمه ها شبیه موجب بسته شدن تبلیغ شما نمی شود. بلکه گوگل دربین عبارات شبیه، تبلیغ شمارا روی کلمه و واژه‌ای اکران میدهد که از نگاه خودش کارایی بهتری دارااست. بنابر این، کمپین‌های شما به گنجایش اکران و محل ورود قابل قبولی نمیرسند و با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

زمان جامع تبلیغات در گوگل

در‌این عصر 15 ساعته از آکادمی نوین ما تمام آنچه بایستی بدانید را به شما خوا‌هیم اظهار‌کرد تا به یک کارشناس حقیقی گوگل ادز گردید و فروش کسب و فعالیت خویش را ارتقا دهید.

برای اطلاع از سرفصل‌های عصر روی عکس کلیک نمائید.

سطح مجموعه تبلیغاتی یا این که Ad Group Level
تیم-تبلیغاتی-در-گوگل-ادوردز

تا اینجای عمل، شما اکانت کاربری و بعد یک کمپین تبلیغاتی تولید کرده‌اید. حال نوبت آن رسیده که تیم‌های تبلیغاتی خویش را هم ساخت فرمایید. هر کمپین تبلیغاتی میتواند یک تا تعدادی تیم تبلیغاتی (Ad group) داشته باشد. مثلا در حالتی که شما یک مغازه تلفن همراه دارید و دو مدل جنس سامسونگ و اپل در وبسایت شما جانور میباشند، بهتر میباشد دو مجموعه تبلیغاتی جدا فعال سازی فرمائید. هر مجموعه تبلیغاتی دارنده مورد ها ذیل میباشد:

یک یا این که چندین متن تبلیغ (Ad text) مربوط به متاع یا این که خدماتی که در وب سایت هدفگیری کرده‌ایم
یک صفحۀ فرود (Landing page) از تارنما شما که به عبارتی صفحۀ فرآورده یا این که سرویس ها گزینه نظرتان میباشد
یکسری لغت ها کلیدی (Keywords) مربوط به هر فرآورده و خدماتی که انگیزه گرفته‌اید
هر مجموعه تبلیغاتی میتواند پلاگین‌های تبلیغاتی خاص به خودش را داشته باشد.
در واقع شما به ازای هر ورقه فرود از سایتی که قصد دارید هدفگیری فرمایید، لازم میباشد یک مجموعه تبلیغاتی جدا از هم داشته باشید. به خاطر داشته باشید بهتر میباشد تا جایی که میگردد از تیم‌های تبلیغاتی غیر وابسته به کار گیری فرمائید. مثلا، در شرایطی که شما 3 جنس کفش، بلوز و جوراب در دکان اینترنتی خویش دارید، بهتر میباشد برای هر مال، یک تیم تبلیغاتی مستقل تولید فرمائید.

در‌این‌رخ، بی تردید امتیاز شما ارتقاء مییابد و در سود آن، هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت. چون انگیزه‌گیری شما ظریف‌خیس میباشد و استفاده کننده شل‌خیس به چیزی که می خواهد دسترسی پیدا مینماید. بنابر این سفارش ما این میباشد که بجای آنکه صدها واژه و کلمه کلیدی را صرفا با یک متن تبلیغ به ورقه اصلی ارسال فرمائید، تعدادی تیم تبلیغاتی داشته باشید که هر مورد با لغات کلیدی دارای ربط، برگه مرتبطی از وبسایت شمارا انگیزه‌گیری مینماید.

همان طور که توضیح دادیم، هر مجموعه تبلیغاتی از 3 مولفۀ متن تبلیغ، لغت ها کلیدی و صفحۀ فرود تشکیل می‌گردد. در‌پی این 3 گزینه را هم گزینه بازنگری قرار میدهیم.

1- برگه فرود یا این که Landing Page
ورقه فرود تبلیغات ادوردز

صفحۀ فرود درواقع یکی نشانی‌های برگه وبسایت یا این که URL شما میباشد. شما با به کار گیری از نشانی ورقه فرود می توانید معین نمایید که در یک تیم تبلیغاتی، استفاده کننده بعداز کلیک روی متن تبلیغ شما در گوگل، به کدام برگه از تارنما هدایت شود. در واقع، هر ورقه‌ای که دربرگیرنده مال یا این که سرویس ها شما میباشد و قصد دارید روی آن برگه تبلیغ بدهید، یک صفحۀ فرود به حساب می آید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت 8 . از فضای سپید نترسید . 
فضای سفید یا به عبارتی خلأ یک المان درخشان در پباده سازی سایت هست که مقدار خوانایی و چشم شدن تارنما را بهبود میبخشد . به‌این فضا «فضای منفی» هم گفته میشود به این دلیل‌که هیچ المانی مثل محتوا، عکس و یا مواقعی از این دست درین نواحی چشم نمی شود . 

طراحی وب

بخش اعظمی از صاحبان وبسایت‌ها سماجت دارا هستند که از ذره ذره سایت برای معرفی محصول ها و سرویس ها و یا این که قرار دادن مطالب و نکات موثر به کارگیری کنند در حالی که‌این تماما نادرست می‌باشد و خلأ اذن می‌دهد تا محتوای وب سایت و یوزرها بتوانند نفس بکشند و فارغ از هر مدل سروصدا و سردرگمی به المان‌های وب سایت نظم می‌بخشد . 
تا اینک تفکر کرده‌اید که چرا گوگل با آن عظمت صرفا یک ورقه سفید با یک عکس و یک پنل کاوش و تعدادی دکمه عادی میباشد؟ 
9 . تارنما را برای موبایل بهینه سازی فرمائید . 
می بایست بدانید که فعلا دستکم 80 درصد از کاربران وب گوشی هوشمند دارند و از این‌شیوه به تارنما‌ها سر می زنند، مطالعه می کنند و حتی خرید می نمایند . پس وب سایت شما بایستی ریسپانسیو باشد و برای تلفن همراه به صورت بی نقص با صرفه سازی شده باشد به نحوی که یوزرها گوشی در آن شم راحتی نمایند . 

10 . چشم شوید . 
در‌صورتی‌که میخواهید حضور آنلاین موثر داشته باشید و بتوانید از آن کسب درآمد نمایید باید در وهله‌ی نخستین، توسط مخاطبان دیده گردید . 

این کار با بسط یک استراتژی بهینه سازی مطلوب قابلیت و امکان‌پذیر میباشد که باید با دقت به پرسونای مخاطبان و مشتریان خویش که در موتورهای کاوش مواردی را جستجو میکنند این عمل را انجام دهید . ساخت محتوای مربوط به این عمل و با صرفه‌سازی کلیدواژه‌ها، تولید و انتشار ویدیوها و بلاگ و مقاله ها و مواردی از این قبیل شیوه‌هایی برای چشم شدن در بستر اینترنت و موتورهای کاوش مانند گوگل هستند . 

بایستی نخست در امر مطلوب‌ترین کلیدواژه‌ها تحقیق کنید و بدانید کاربران شما در وب دقیقا دنبال چه چیزهایی می باشند و متناسب با آن محتوا ایجاد فرمائید، بعد یوزرها شما‌را پیدا می کنند و ناچیز نادر با شما آشنا می‌شوند و تبدیل به مشتریان شما می‌شوند . در نظر داشته باشید که بهینه سازی فرایندی تدریجی میباشد و به هیچ عنوان قرار وجود ندارد به صورت ناگهانی از آن منفعت بگیرید و بایستی با تلاش و عملکرد مداوم و روزانه این کار صورت بپذیرد . 

11 . آزمایش و محاسبه کردن را متوقف نکنید . 
آنالیز شیوه‌هایی که چهت نیل به حاصل موردنظر خود به کارگیری میکنید بسیار کلیدی میباشد و بایستی بدانید کاربران شما چگونه با شما و وب سایت شما تعامل دارا‌هستند، نرخ کلیک‌ها، ترافیک دریافتی و نرخ فروش شما شما چه گونه است و کیفیت صفحات شما در موتورهای جستجو به چه صورت می‌باشد و چه سکو‌ای دارید . 

در‌حالتی که صدها برگه و نوشته‌علمی دارید بایستی این صفحه ها را تحلیل نمائید و اندازه تاثیرگذاری هر کدام را تعیین فرمائید و آن‌گاه با دقت به آن‌ها گام‌بعدی خود را بردارید . گهگاه وقت‌ها ممکن میباشد تغییراتی را در وبسایت ساخت فرمایید و درانتظار بمانید تا نتیجه آن را ملاحظه کنید، این آزمایش‌ها می توانند برد شمارا تضمین نمایند و هیچگاه نباید از انجام آزمایش‌ها بترسید و یا این که آن ها را رها فرمایید . آزمایش‌هایی مانند A/B می توانند به چهره اصولی شما‌را درین مورد امداد کنند . 

12 . لینک و پیوند‌های شکسته خویش را تصحیح نمایید . 
با دقت به تعداد صفحه های و حجم وبسایت شما ممکن است لینک و پیوند‌های شکسته در سایت شما به وجود بیایند و کاربران حین به کارگیری از مطالب تارنما شما با خطای 404 مواجه شوند و این خبر زیاد ناخوشایندی است و راندمان و سعی وب سایت شمارا دستخوش تغییرات منفی و مخرب می نماید و تجربه کاربری وبسایت شمارا در کسری از ثانیه تخریب مینماید . 

بایستی برای درست کردن این لینک و پیوند‌های شکسته نهایت عملکرد و توجه خود را به فعالیت ببنیدید چون این لینک و پیوند‌های شکسته در مرتبه‌بندی شما در موتورهای جستجو نیز تاثیر منفی دارا هستند . ابزارهای زیادی برای این فعالیت وجود دارد و اکثر وقت ها ابزارهای seo امکاناتی برای اطلاع یافتن از این لینک و پیوند‌ها و ترمیم آنان دارا هستند . 

13 . پیشنهادات و ایده‌های جدید و یگانه ارائه دهید . 
اینکه چگونه بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را تبدیل به مشتری می کنید و یا این که به قول بازاریابان آن ها را وارد یک قیف برای فروش می‌کنید و آنها‌را نگه میدارید تا دوباره و مجدد از شما خرید کنند فقط با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات تازه و خاص قابلیت و امکان‌پذیر میباشد . تقلید کردن از تارنما‌های رقیب ممکن میباشد نخست برای شما منافعی داشته باشد ولی تا‌زمانی‌که نتوانید صدایی مخصوص خویش ساخت نمائید همیشه زیر سایه‌ی رقبا خواهید بود . 

پیچیده وجود ندارد، اگر این کار را با مشورت کردن همکاران و خلاقیت و ایده‌پردازی انجام دهید و عملکرد و پشتکار مداوم را به فعالیت ببندید بی تردید به سود خواهید رسید و تصمیمات شما درین قضیه می‌توانند تعیین کننده باشند . درضمن از تصمیم دریافت کردن، باخت تناول کردن و دوباره برخواستن نترسید . اکثری از کمپانی‌های بزرگی که شرایط فعلی میشناسید بارها و بارها ناکامی خورده‌اند البته از آن ها درس گرفته‌اند و رو به جلو حرکت کرده‌اند . 

14 . محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خویش ایجاد فرمایید . 
در‌حالتی که محتوایی می‌نویسید که یوزرها را درگیر نمایید می بایست مراقب باشید که گیر تله‌های محتوایی نیفتید . در حالتی‌که برای همگی محتوا ایجاد کنید در واقعیت برای هیچ کس محتوا تولید نکرده‌اید . محتوای شما خود شما میباشید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید . شما در پی چه مشتری‌هایی میباشید? پس متناسب با آن ها و برای آنان محتوا تولید کنید و بقیه را به راحتی حذف نمایید . 

بایستی بدانید چه کسی به وبسایت شما رمز میزند و به چه مراد رمز میزند و چه منفعتی برای شما دارد و متناسب با آن محتوا تولید نمایید . اهداف تجاری شما بایستی در محتوا موج بزند اما به سیرتکامل‌ای که مخاطبان متوجه آن نشوند . در حالتی‌که مخاطبانی دارید که از محتوای تارنما شما استفاده میکنند وظیفه شما این میباشد که‌این مخاطبان را تبدیل به مشتری فرمایید و میدانید چه است؟ هیچ چیز به مقدار قدرت حرف تاثیرگذار نمی باشد .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 طراحی سایت


امروزه با وجود شبکه های عمومی متعدد تصور می‌گردد نیاز به ساخت سایت فردی کاهش یافته میباشد البته به هیچ عنوانً اینطور وجود ندارد.

داشتن یک وب سایت فردی با یک دامنه مخصوص مخصوص بفرد برای افرادی که نیاز به وب سایت فردی دارا هستند بسیار می‌تواند کارآمد باشد، در شبکه های عمومی یا این که همچنین وب لاگ ها دست شما برای تغییر‌و تحول بسیار از چیزها و فردی سازی آن ها بسته میباشد در حالتی‌که با طراحی وب فردی و داشتن یک وبسایت منحصر به فرد برای خویش شما می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را به وب سایت خویش بیش تر نمایید.

تجهیزات و خصوصیت های طراحی وب سایت فردی
برای اینکه یک وبسایت فردی چیره داشته باشید می بایست مواقعی را رعایت نمایید که ما تنی چند از آن‌ها‌را برای شما لیست کرده ایم:

واکنشگرایی یا این که ریسپانسیو بودن در طراحی وب فردی
نسبتاً نیمی از یوزرها از تلفن همراه برای کاوش در وب و وبگردی به کارگیری می‌نمایند. واکنشگرایی یا این که ریسپانسیو بودن تارنما یعنی اینکه وب سایت شما در تمام دستگاهها از دسکتاپ گرفته تا گوشی و تبلت بدرستی اکران داده شوند. به نوعی میتوان خاطرنشان کرد ریسپانسیو بودن یکی‌از اساسی ترین نیازهای یک تارنما میباشد.

منعطف بودن در طراحی وب سایت فردی
وبسایت فردی بایستی تماما بتواند فردی سازی شود و متناسب با نیازهای استفاده کننده پاسخگو باشد؛ و برای هدفی که پباده سازی شده‌است پاسخگوی نیازهای آن انگیزه باشد.

پنل مدیریتی ریلکس و سهل و آسان تارنما های فردی
یکی خصیصه های مهمی که در طراحی وب سایت فردی می بایست به آن‌ها اعتنا ویژه ای شود نصیب پنل مدیر تارنما فردی میباشد. پنل رئیس تارنما فردی بایستی دور از هر سیرتکامل پیچیدگی و سردرگمی باشد و از موردها بلااستفاده ای که هیچوقت آیتم استعمال قرار نمیگیرد غربت شود. در سیستم های مدیر محتوای مهیا معمولاً این مسائل رعایت نشده و هر کس قرار میباشد با وبسایت و پنل مدیریتی آن فعالیت نماید با فضای وسیعی از تجهیزات مواجه می گردد که‌این مساله سبب می‌گردد مدیریت وب سایت سردرگم شود.

مخارج راه‌اندازی ساخت سایت فردی
مزیتی که ساخت وب سایت فردی نسبت به دیگر گونه های ساخت سایت داراست این میباشد که هزینه ها در ساخت سایت فردی بسیار کمتر میباشد چون در ساخت وب سایت فردی تجهیزات فراوانی به کارگیری نمی شود و احتیاج به پیاده سازی این موردها وجود ندارد.

تجهیزات طراحی وب سایت فردی
از امکاناتی که در وبسایت های فردی می بایست وجود داشته باشد میتوان به موردها تحت اشاره نمود:

داده ها تماس شخص ( شماره تلفن، نشانی ، نقشه ، نشانی پست الکرونیکی و . . .)
قسمتی برای درج مقاله ها و خبر ها
قسمتی برای درج داده ها در رابطه اینجانب
قسمتی برای پیوند دوستان عزیز
تعریف‌و‌تمجید رزومه فردی
آمارگیر وبسایت
قابلیت کامنت گذاری برای یوزرها
آلبوم تصاویر و مثال امور
لحاظ سنجی
و...
کمپانی رایا پارس مفتخر میباشد که در طی سالها فعالیت تخصصی در حوزه طراحی وب (گونه های آن) و seo وبسایت مثال های توانا در‌این عرضه از خویش بجای نهاده میباشد که می توانید این مثال ها را در کاغذ طراحی وب سایت مهیا مشاهده کنید همینطور برای دیدن مثال شغل های طراحی وب سایت فردی می‌توانید به کاغذ طراحی وب سایت فردی رجوع‌نمایید.

همینطور کمپانی رایا پارس ساخت وب سایت فردی برای:

ساخت وب سایت پزشکان

ساخت وب سایت وکلا

طراحی وب سایت هنرمندان

طراحی وب سایت ورزشکاران

طراحی وب سایت سیاستمداران

طراحی وب بازیگران

ساخت سایت مولف ها

و . . .انجام می‌دهد.
 

  • شایلین عباسی