مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت 8 . از فضای سپید نترسید . 
فضای سفید یا به عبارتی خلأ یک المان درخشان در پباده سازی سایت هست که مقدار خوانایی و چشم شدن تارنما را بهبود میبخشد . به‌این فضا «فضای منفی» هم گفته میشود به این دلیل‌که هیچ المانی مثل محتوا، عکس و یا مواقعی از این دست درین نواحی چشم نمی شود . 

طراحی وب

بخش اعظمی از صاحبان وبسایت‌ها سماجت دارا هستند که از ذره ذره سایت برای معرفی محصول ها و سرویس ها و یا این که قرار دادن مطالب و نکات موثر به کارگیری کنند در حالی که‌این تماما نادرست می‌باشد و خلأ اذن می‌دهد تا محتوای وب سایت و یوزرها بتوانند نفس بکشند و فارغ از هر مدل سروصدا و سردرگمی به المان‌های وب سایت نظم می‌بخشد . 
تا اینک تفکر کرده‌اید که چرا گوگل با آن عظمت صرفا یک ورقه سفید با یک عکس و یک پنل کاوش و تعدادی دکمه عادی میباشد؟ 
9 . تارنما را برای موبایل بهینه سازی فرمائید . 
می بایست بدانید که فعلا دستکم 80 درصد از کاربران وب گوشی هوشمند دارند و از این‌شیوه به تارنما‌ها سر می زنند، مطالعه می کنند و حتی خرید می نمایند . پس وب سایت شما بایستی ریسپانسیو باشد و برای تلفن همراه به صورت بی نقص با صرفه سازی شده باشد به نحوی که یوزرها گوشی در آن شم راحتی نمایند . 

10 . چشم شوید . 
در‌صورتی‌که میخواهید حضور آنلاین موثر داشته باشید و بتوانید از آن کسب درآمد نمایید باید در وهله‌ی نخستین، توسط مخاطبان دیده گردید . 

این کار با بسط یک استراتژی بهینه سازی مطلوب قابلیت و امکان‌پذیر میباشد که باید با دقت به پرسونای مخاطبان و مشتریان خویش که در موتورهای کاوش مواردی را جستجو میکنند این عمل را انجام دهید . ساخت محتوای مربوط به این عمل و با صرفه‌سازی کلیدواژه‌ها، تولید و انتشار ویدیوها و بلاگ و مقاله ها و مواردی از این قبیل شیوه‌هایی برای چشم شدن در بستر اینترنت و موتورهای کاوش مانند گوگل هستند . 

بایستی نخست در امر مطلوب‌ترین کلیدواژه‌ها تحقیق کنید و بدانید کاربران شما در وب دقیقا دنبال چه چیزهایی می باشند و متناسب با آن محتوا ایجاد فرمائید، بعد یوزرها شما‌را پیدا می کنند و ناچیز نادر با شما آشنا می‌شوند و تبدیل به مشتریان شما می‌شوند . در نظر داشته باشید که بهینه سازی فرایندی تدریجی میباشد و به هیچ عنوان قرار وجود ندارد به صورت ناگهانی از آن منفعت بگیرید و بایستی با تلاش و عملکرد مداوم و روزانه این کار صورت بپذیرد . 

11 . آزمایش و محاسبه کردن را متوقف نکنید . 
آنالیز شیوه‌هایی که چهت نیل به حاصل موردنظر خود به کارگیری میکنید بسیار کلیدی میباشد و بایستی بدانید کاربران شما چگونه با شما و وب سایت شما تعامل دارا‌هستند، نرخ کلیک‌ها، ترافیک دریافتی و نرخ فروش شما شما چه گونه است و کیفیت صفحات شما در موتورهای جستجو به چه صورت می‌باشد و چه سکو‌ای دارید . 

در‌حالتی که صدها برگه و نوشته‌علمی دارید بایستی این صفحه ها را تحلیل نمائید و اندازه تاثیرگذاری هر کدام را تعیین فرمائید و آن‌گاه با دقت به آن‌ها گام‌بعدی خود را بردارید . گهگاه وقت‌ها ممکن میباشد تغییراتی را در وبسایت ساخت فرمایید و درانتظار بمانید تا نتیجه آن را ملاحظه کنید، این آزمایش‌ها می توانند برد شمارا تضمین نمایند و هیچگاه نباید از انجام آزمایش‌ها بترسید و یا این که آن ها را رها فرمایید . آزمایش‌هایی مانند A/B می توانند به چهره اصولی شما‌را درین مورد امداد کنند . 

12 . لینک و پیوند‌های شکسته خویش را تصحیح نمایید . 
با دقت به تعداد صفحه های و حجم وبسایت شما ممکن است لینک و پیوند‌های شکسته در سایت شما به وجود بیایند و کاربران حین به کارگیری از مطالب تارنما شما با خطای 404 مواجه شوند و این خبر زیاد ناخوشایندی است و راندمان و سعی وب سایت شمارا دستخوش تغییرات منفی و مخرب می نماید و تجربه کاربری وبسایت شمارا در کسری از ثانیه تخریب مینماید . 

بایستی برای درست کردن این لینک و پیوند‌های شکسته نهایت عملکرد و توجه خود را به فعالیت ببنیدید چون این لینک و پیوند‌های شکسته در مرتبه‌بندی شما در موتورهای جستجو نیز تاثیر منفی دارا هستند . ابزارهای زیادی برای این فعالیت وجود دارد و اکثر وقت ها ابزارهای seo امکاناتی برای اطلاع یافتن از این لینک و پیوند‌ها و ترمیم آنان دارا هستند . 

13 . پیشنهادات و ایده‌های جدید و یگانه ارائه دهید . 
اینکه چگونه بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را تبدیل به مشتری می کنید و یا این که به قول بازاریابان آن ها را وارد یک قیف برای فروش می‌کنید و آنها‌را نگه میدارید تا دوباره و مجدد از شما خرید کنند فقط با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات تازه و خاص قابلیت و امکان‌پذیر میباشد . تقلید کردن از تارنما‌های رقیب ممکن میباشد نخست برای شما منافعی داشته باشد ولی تا‌زمانی‌که نتوانید صدایی مخصوص خویش ساخت نمائید همیشه زیر سایه‌ی رقبا خواهید بود . 

پیچیده وجود ندارد، اگر این کار را با مشورت کردن همکاران و خلاقیت و ایده‌پردازی انجام دهید و عملکرد و پشتکار مداوم را به فعالیت ببندید بی تردید به سود خواهید رسید و تصمیمات شما درین قضیه می‌توانند تعیین کننده باشند . درضمن از تصمیم دریافت کردن، باخت تناول کردن و دوباره برخواستن نترسید . اکثری از کمپانی‌های بزرگی که شرایط فعلی میشناسید بارها و بارها ناکامی خورده‌اند البته از آن ها درس گرفته‌اند و رو به جلو حرکت کرده‌اند . 

14 . محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خویش ایجاد فرمایید . 
در‌حالتی که محتوایی می‌نویسید که یوزرها را درگیر نمایید می بایست مراقب باشید که گیر تله‌های محتوایی نیفتید . در حالتی‌که برای همگی محتوا ایجاد کنید در واقعیت برای هیچ کس محتوا تولید نکرده‌اید . محتوای شما خود شما میباشید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید . شما در پی چه مشتری‌هایی میباشید? پس متناسب با آن ها و برای آنان محتوا تولید کنید و بقیه را به راحتی حذف نمایید . 

بایستی بدانید چه کسی به وبسایت شما رمز میزند و به چه مراد رمز میزند و چه منفعتی برای شما دارد و متناسب با آن محتوا تولید نمایید . اهداف تجاری شما بایستی در محتوا موج بزند اما به سیرتکامل‌ای که مخاطبان متوجه آن نشوند . در حالتی‌که مخاطبانی دارید که از محتوای تارنما شما استفاده میکنند وظیفه شما این میباشد که‌این مخاطبان را تبدیل به مشتری فرمایید و میدانید چه است؟ هیچ چیز به مقدار قدرت حرف تاثیرگذار نمی باشد .
 

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • شایلین عباسی

طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی