مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


درین برهه از مدت با پیشرفت تکنولوژی های مرتبط با seo موتورهای کاوش یا این که به عبارتی بهینه سازی طراحی سایت  (بهینه سازی) و تغییرات متفاوت معیارهای گوگل برای امتیاز دهی به تارنما شما و کسب درجه های برتر در نشان دادن تارنما شما در صفحه ها اول گوگل همیشه بایستی گوش به زنگ بود و معیارهایی که بوسیله گوگل (به طور غیر بی واسطه) اعلام می‌شوند را رصد نمود.

یکی‌از این پارامترها که برای سئوی وب سایت از امتیاز بالایی هم شامل است، سرعت وبسایت شما میباشد.

در‌حالتی که تارنما دارید و یا این که برای کسب و کارتان قصد راه‌اندازی و طراحی وب دارید قطعا این نوشته‌ی علمی را دنبال نمایید.

در‌این نوشته‌ی علمی، سه سایت جهت آزمایش واحد سنجش سرعت سایت معرفی می کنیم اما اینکه چه راهکارهایی برای ارتقاء سرعت وبسایت وجود داراست و همچنین از میان این راهکارها کدامیک اثربخشی بالایی دارااست و وزن آن بیشتر میباشد را در پی نوشته‌ی علمی به طبع به آن دقت فرمائید چراکه اینها تنها ابزارهای آزمایش کردن سرعت تارنما شماست و مهم ترین مورد اجرایی کردن آن میباشد.

ابزارهای برای سنجش سرعت تارنما
۱- Page Speed Insights : 

جهت مطالعه و یادگرفتن Page Speed Insights بر روی لینک و پیوند روبرو کلیک فرمایید: یادگرفتن PageSpeed insights

PageSpeed Insights
 

 

 

 

نشانی: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights

 

 

۲- Load Impact :

Load Impact
 

 

 

 

نشانی: http://loadimpact.com

 

۳- Pingdom :

pingdom
 

 

 

 

نشانی: http://tools.pingdom.com/fpt

درحال حاضر بعد از اینکه با به کارگیری از این ابزارها مثل پیج اسپید اینساید توانستیم سرعت سایتمان را اندازه گیری نماییم بدین می پردازیم که هم اکنون چطور سرعت را ارتقاء دهیم.

اساسا برای بالا بردن سرعت وب سایت منطقی ترین رویه این میباشد که از نخست که کمپانی طراحی وب سایت گزینش می‌نمایید و یا این که خودتان تارنما را پباده سازی میکنید، آن را برپایه بهینه سازی و به اصطلاح seo بیس پیاده سازی کنید. مراد از seo بیس بودن تارنما یعنی اعمال برخی اصول فنی seo که از حیث سئو از امتیاز بالایی برخوردار میباشد. در شرایطی‌که وبسایت شما seo بیس باشد، انرژی و وقتی که می بایست برای seo کردن وبسایت صرف کرد به جرئت می قدرت اعلام‌کرد حدود نصف شود.

برای برای ارتقاء سرعت تارنما راه و روش های مختلفی وجود داراست به عنوان مثال :

تعیین هاست مطلوب 
کوچکتر کردن کدها مانند حذف کامنتهای HTML، قسمت‌های CDATA و …
کاهش تعداد مراجعه به DNS
در CSS و جاوا اسکریپت، بعدها تصاویرتان را معلوم فرمایید
قرار دادن پوشه های CSS در ابتدا و فولدر های JS در ذیل کاغذ
با صرفه کردن وسعت تصاویر وب سایت
شایسته ترین ابزار برای سئو و کاهش سایز تصاویر وبسایت
شیوه های بیشمار دیگری نیز برای ارتقاء سرعت تارنما وجود داراست که در‌این نوشته ی علمی صرفا به تعدادی گزینه بالا اشاره شوید.

در صورتی‌که می‌خواهید در رابطه بهینه سازی بیشتر بدانید تعدادی نوشته‌ی علمی ذیل را سفارش میکنیم :

۱- بهینه سازی چه است

۲- بهینه سازی سپید و seo سیاه چه می باشد-کلاه سپید و کلاه سیاه

۳- تاثیر هاست بر بهینه سازی تارنما و گزینش هاست مطلوب

۴- ساخت محتوای کیفیت عالی مهم ترین برهان سئوی وبسایت

۵- تاثیر نشانی IP منحصر در درجه و رنکینگ بهینه سازی وب سایت

۶- متا تگ چه است؟ تاثیر متاتگ در بهینه سازی

طراحی وب فروشگاهی یا این که ساخت وب سایت شرکتی  و یا این که هر تیتر دیگری باشد فرقی ندارد و در تمامی هم اکنون می اقتدار بهینه سازی بیس بودن وب سایت را در حیث داشت و سرعت آن را ارتقاء بخشید.

خط مش های بیشمار دیگری نیز برای ارتقا سرعت وبسایت وجود داراست که درین نوشته‌علمی فقط به یک سری آیتم بالا اشاره شوید

بعداز انجام مورد ها مرتبط با ارتقا سرعت سایت، میتوانیم ترازو سرعت اینترنت سایتمان را با به کار گیری از ابزارهایی آزمایش کنیم تا بتوانیم یک سنجشی از باصرفه بودن اینترنت سایتمان عاید گردد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یک کدام از وب سایت هایی که با ساخت‌و‌ساز آن می توانید از آن کسب درآمد فرمائید، ساخت طراحی سایت  بازی های آنلاین است. از کوچک گرفته تا پهناور کلیه به بازی های آنلاین عشق دارا‌هستند. بازی های آنلاین اشکال مختلف دارااست از بازی های هیجانی و جنگی گرفته تا بازی هایی که پیش از این در منزل هایمان بیشتر با دوستان یا این که خانواده با ان بازی میکردیم مثل منچ، شطرنج و... که گروهی یا این که شخصی انجام میگردند. اینگونه وبسایت ها بسیار پرطرفدار می‌باشند و می‌توانند شمارا یک مرحله به کسب درآمد نزدیکتر نمایند.

در‌این تارنما ها علاوه بر بازی های انلاین میتوان از مطالب و دانستنی های دیدنی، لطیفه ها، SMSهای مناسبتی، چت و مسابقه های انلاین بهره مند شد چون هر چه وبسایت پربارتر و مشغول کننده خیس باشد استفاده کننده بیشتری را به خویش جذب خواهد کرد. معمولا برای طراحی وب های تفریحی و بازی های آنلاین از پباده سازی و گرافیک های خوشگل و جالب استعمال می‌گردد و مجموعه بندی هایی را برای جداسازی موضوعات گوناگون در تارنما قرار می دهند که تماشاچی بیشتری را جذب نماید. از مهم‌ترین خصوصیت هایی که می بایست هنگام ساخت و ساز و پباده سازی یک وبسایت بازی بایستی گزینه اعتنا قرار اعطا کرد مشتمل بر:

کوشش فرمائید بازی های آنلاین و بهروزی را در وبسایت خویش به کارگیری فرمایید. عده ای که عشق مند بازی شما شوند حاضرند پول و وقت متعددی را صرف بازی های آنلاین در وبسایت شما نمایند و با یافت کردن رقیبانی در بازی برای به زانو در آوردن آن‌ها بیشتر در تارنما شما می مانند. یادتان باشد هر چقدر مشتری بیشتری در تارنما شما باشند منزلت وبسایت شما در موتورهای جستجوی گوگل فراتر رفته و این زمینه مطمئنا به نفع شما خواهد بود.
ممکن میباشد در صدر درامد چندانی از سایتتان نداشته باشید ولی اکثری از اسباب و اثاث بازی فروشی ها و مرکز ها تفریحی از شما می‌خواهند که آن‌ها‌را در ساییتتان معرفی کرده و تبلیغ نمائید. از این‌راه شما می توانید به کسب درآمد بپردازید. پس نصیب از سایتتان بایستی صرف تبلیغات خواهد شد.
شما می‌توانید بخشی برای معرفی مرکزها تفریحی و بازی در وبسایتتان قرار دهید چون این نصیب از پربازدیدترین و درگیر کننده ترین مناطق در تارنما شما خواهد بود.
شما می‌توانید دسته بندی هایی را که قادر است مشتمل بر مطالب اثر گذار و جالب باشد را در وبسایت خویش قرار دهید. این دسته بندی ها می‌تواند مشتمل بر توضیح و معرفی بازی ها، معرفی شخصیت و کاراکترهای بازی، توضیح تجهیزات و امکانات بازی و... باشد. شما با پباده سازی ظریف و صحیح سایتتان می توانید ساعت های متعددی، استفاده کننده را در وبسایت خویش درگیر نمایید که با این عمل هرروزه تعداد بازدید کنندگان ارتقا میابد.
سرعت و فضای وبسایت شما می بایست بالا باشد چون تعداد متعددی از بازی کنندگان به طور همزمان در اکنون رابطه با سرور شما می‌باشند.
از طریق هایی که میتوان بصورت بدون‌پول وب سایت خویش را فعال‌سازی فرمایید استعمال از تارنما سازهای رایج است بسیار شل و فارغ از نیاز به دانش نرم‌افزار نویسی وبسایت شمارا راه‌اندازی میکنند. این تارنما سازها دارنده قالب ها و گرافیک قشنگ و جذابی می باشند. به عنوان مثال وب سایت سازها میتوان به ویکس، زبری و پرتال اشاره نمود.در صورتی وب سایت های بازی بخوبی پباده سازی شوند می توانند برای یوزرها حتی اثر گذار واقع شوند. بازی هایی که بصورت آنلاین استعمال می‌شود حتی می توانند اموزشی و درسی باشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


بخش اعظمی از شرکتهای, مغازه ها, شرکت های, مرکزها آموزشی, اشخاص و … به تفکر پباده سازی و فعال‌ساز‌ی تارنما هستند و قصد دارا‌هستند با یاری اینترنت سایتی که وابسته به آن‌ها یا این که عمل آن‌ها میباشد به دنیای وب ورود نمایند و در دنیای وب بتوانند چشم شوند و به کسب و عمل خویش رونق دهند.

به نترسی می اقتدار اظهار کرد به کارگیری و فعال‌سازی یک سایت برای ورود به دنیای وب و رونق کسب و فعالیت شیوه بسیار طراحی سایت خوب و سودمندی می‌باشد که توانسته میباشد برای اشخاص متعددی درآمد زا باشد و آن‌ها را به فایده هنگفتی برساند.

عده ای که خویش بضاعت پباده سازی و فعال‌ساز‌ی تارنما را ندارد این عمل را به اشخاص یا این که شرکت ها دارای اعتبار می سپارند تا آن‌ها این عمل را با اعتنا به نوع کار و نیاز های صاحبکار آن را انجام دهند و این موسسه ها بعد از مدتی پروژه ساخت وب سایت را تحویل می‌دهند.

پشتیبانی تارنما
با اعتنا به گفته های فوق موردنیاز میباشد بدانید ساخت سایت خیر فقط انتها فعالیت وجود ندارد بلکه در حالتی که به تامل این میباشید که بتوانید از دنیای وب و فناوری, منفعت و درآمد کسب فرمائید اولیه شیوه میباشد!

همینطور قابل ذکر میباشد در حین مدت فعالیت و عمل بر روی تارنما ممکن میباشد برای سایت مشکلاتی عمدی یا این که غیر عمدی به وجود بیاید که هر کسی نتواند آن را حل کند. به خیال و خاطر همین قضیه اکثر اشخاص و کمپانی هایی که فعال سازی و طراحی وب را به عهده می‌گیرند با قرار دادی جدا و اخذ هزینه ای مستقل پشتیبانی تارنما را نیز عهده دار میشوند, پشتیبانی آن را نیز به عهده میگیرند و وظیفه دارا هستند طبق لحاظ صاحبکار وظایف خویش را انجام دهند. عهده دار شدن پشتیبانی سایت مسئولیت سادگی وجود ندارد!

WP_Query چه میباشد؟
 

صاحبان وبسایت هایی که از پشتیبانی برخوردار نیستند مدام با مشکلاتی روبرو میشوند که ممکن میباشد از پس آن بر نیایند. همینطور بعضا از این ایرادات میتواند تارنما را برای مدتی از وضعیت up time بودن یا این که به عبارتی در دسترس بودن بیرون کند.

سایت های وردپرسی نیز از این زمینه مستثنا نمی باشند و این سایت هایی که با سیستم رئیس محتوای وردپرس فعال سازی گردیده اند هم می بایست از پشتیبانی قادر برخوردار باشند.

پلن فروشگاهی ( ویژه تارنما های فروشگاهی )
امروزه تارنما های فروشگاهی متعددی در دنیای وب عمل می نمایند و سوای وجود محدودیت وقتی و مکانی محصول ها و خدماتی را به مشتریان و یوزرها دنیای وب ارائه میدهند. در وبسایت فروشگاهی بعضی مواقع مشکلاتی پیش میاید که رفع سریع آنها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار‌است.

به عنوان مثال در بعضا مواقع در سیستم پرداخت اینترنتی و آنلاین این وبسایت ها نقص‌ هایی به وجود میاید و قادر است منجر زیان صاحبان سایت های فروشگاهی گردد. از سایر مشکلاتی که ممکن میباشد در وب سایت های فروشگاهی چهره دهد عدم آپلود و لود محصول ها هست که عوارض مختلفی داراست. در پلن پشتیبانی وبسایت های فروشگاهی همه مشکلاتی که در مغازه شما صورت دهد سریعا ازبین خواهد رفت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

پلاگین Jetpack


مدیر یک وبسایت فارغ از دسترسی به آمار و داده های آن همانند هدایت یک کشتی فارغ از قطب نماست، طراحی سایت اگرچه ممکن میباشد با کوشش فراوان کشتی به مقصد رسد اما در زمان شیوه مشقت های بسیار متعددی را بایستی تحمل کرد.

چقدر از وبسایت خویش داده ها دارید؟ آیا دوست داستنی ترین صفحه ها و پست های وب سایت خویش را میشناسید؟ آیا میدانید کدام یک از مطالب تارنما شما باعث به جلب اعتنا مخاطبان گردیده و آن‌ها را در وبسایت نگاه می‌دارد؟

جواب کل این سوالهای را به آسانی و فقط از روش بررسی تارنما خویش می‌توانید به دست آورید. این اطلاعات میتوانند در بهبود وب سایت شما تاثیر بسزایی داشته و سبب به ارتقاء ترافیک و حتی پیشرفت در عملکرد ترافیک ورودی وبسایت خواهد شد.

در حالتی که وب سایت شما وردپرسی باشد سوای هیچ علم کد نویسی میتوانید به آسانی و فقط با به کار گیری از پلاگین های بی نیاز وردپرس بدین اطلاعات دسترسی داشته باشید.

در‌پی این نوشته‌علمی به معرفی 5 گزینه از شایسته ترین و پرکاربردترین افزونه های آمارگیر برای وبسایت وردپرسی پرداخته ایم:

 

1 – پلاگین Jetpack
جت پک یکی پلاگین های پر استفاده وردپرس میباشد. اسم پلاگین Jetpack با اعتنا به مجانی بودن و قابلیت و امکان های متعددش در همه لیست هایی که مشتمل بر برگزیدگان پلاگین های وردپرس می باشند دیده می شود. رئیس اشتراک ها، لینک و پیوند خود کار پست های دارای ربط، اشتراک گذاری به وسیله شبکه های مردمی، خدمت های مانیتورینگ، seo گوشی و غیره جزء امکان های پلاگین jetpack میباشد.

بین اکثری از پلاگین های وردپرس که امکان آمارگیری دارا‌هستند، این پلاگین یکی‌از معمولی ترین و در عین اکنون کاربردی ترین آن هاست.

تجهیزات پلاگین چت پک:
اکران آمار و گزارش کلی تارنما (تعداد بازدید، پست های دوست داستنی و جستجوهای برتر)
اکران آمار کلی از بازدیدکننده ‌های وبسایت
اکران آمار بر حسب سرزمین
گزارش کلی آمار تعداد صفحه ها
کلیک‌ های صورت گرفته بر روی پیوند ‌ها
گزارش بر حسب ارجاع دهنده ‌ها
شایسته ترین پست ها و کاغذ ‌ها
تعداد دنبال کننده ‌ها و به اشتراک گذاری‌ های مطالب
اکران آمار در پیشخوان وردپرس و منطقه کاربری تارنما با به کار گیری از ابزارک
مقاله دارای ارتباط  یادگرفتن افزونه Yoast سئو وردپرس
 

2 – پلاگین Google Analytics Dashboard For WP
پلاگین داشبورد گوگل آنالیتیکس برای وردپرس (Google Analytics Dashboard For WP) نیز یک کدام از پرطرفدارترین پلاگین های وردپرس میباشد. این پلاگین تماما بدون‌پول میباشد و برای به کارگیری از آن نخست می بایست تارنما خویش را در گوگل آنالیتیکس تثبیت نمایید و بعد از آن با به کار گیری از کد Google Analytics قابلیت و امکان آنالیز داده های وبسایت و همینطور مشاهده گزارشات کلیدی گوگل آنالیتیکس را در وردپرس خواهید داشت.

در‌صورتی‌که تارنما خویش را در گوگل آنالیتیکس تثبیت نکرده اید سفارش می کنیم به طبع نوشته‌ی علمی “طریق نصب گوگل آنالیتیکس در وردپرس”  را مطالعه فرمایید.

تجهیزات پلاگین Google Analytics Dashboard For WP:
قابلیت و امکان مشاهده بازدیدکنندگان آنلاین
اکران بازدید امروز، روز قبل، هفته، ماه، سال و سه سال مبنی بر استفاده کننده، صفحه های بازدید گردیده، وبسایت ‌های ارجاع دهنده و غیره
قابلیت و امکان مشاهده آمار به طور نموداری در داشبورد وردپرس
قابلیت و امکان اکران آمار در وب سایت با استعمال از ابزارک به بازدیدکنندگان
قابلیت مشاهده آمار بازدید هر نوشته، ورقه، جنس و غیره مبتنی بر زمان‌ های وقتی متعدد
قابلیت و امکان مشاهده لغت ها کلیدی کاوش گردیده و ورود به وب سایت از موتورهای کاوش
قابلیت مشاهده تعداد بازدیدهای بدون واسطه، موتورهای کاوش، کانال ‌های اجتماعی
و…
 

3 – پلاگین آمار وردپرس (WP Statistics)
یکی‌از دیگر از پلاگین های بسیار پر استفاده وردپرس پلاگین آمار وردپرس یا این که WP Statistics میباشد. این پلاگین را میتوان دوست داستنی ترین پلاگین آمار بازدید تارنما وردپرسی معرفی کرد. یکی مزایای این پلاگین اکران اطلاعات از روش یک نمودار تماما روشن میباشد به این ترتیب فهم و شعور و ارزیابی اطلاعات با استعمال از این پلاگین بسیار بی آلایش خواهد بود.

مقاله دارای ربط  فراگیری روش بلاک کردن IP در وردپرس
تجهیزات پلاگین آمار وردپرس WP Statistics:
اکران تعداد یوزرها آنلاین در وب سایت به طور لحظه ای
گزارش آمار بازدید کلی تارنما
اکران آمار بازدیدکنندگان تارنما
قابلیت ساخت و ساز محدودیت برای شمارش یا این که عدم شمارش صفحه ها خاص در گزارشات
قابلیت انتخاب سطح دسترسی برای مشاهده آمار بوسیله بقیه نقش‌ های کاربری متفاوت وردپرس
اکران گزارش یوزرها ارجاع گردیده از موتورهای جستجوی متفاوت
قابلیت و امکان ارسال گزارش از روش آدرس اینترنتی
قابلیت اکران GeoIP
اکران داده ها هر بازدیدکننده مشتمل بر میهن، آی ‌پی، سیستم دلیل، مرورگر، کلمه ها کاوش گردیده
و …
 

4 – پلاگین Google Analyticator
با به کار گیری از این افزونه نیز میتوانید اطلاعات و آمار وب سایت خویش را با امداد گوگل آنالیتیکس ملاحظه کنید. ویجت های متفاوتی در‌این پلاگین وجود دارااست که به واسطه آن آمار وب سایت در ورقه ادمین وردپرس نمایش داده میشود. تجهیزات این پلاگین دقیقا شبیه با پلاگین WP Statistics میباشد با این تفاوت که رابط کاربری پلاگین Google Analyticator نسبت به WP Statistics ضعیف خیس میباشد.

 

5 – پلاگین Slimstat Analytics
یک کدام از دیگر از افزونه های چیره برای آمارگیری در وبسایت های وردپرسی Slimstat Analytics میباشد. یک کدام از مزایایی که‌این پلاگین را نسبت به باقی پلاگین ها گران بها می نماید سازش آن با افزونه های کش وردپرس همانند W3 Total Cache, WP SuperCache, HyperCache  میباشد. غالبا پلاگین های آمارگیر در شکل استعمال از کش وردپرس در گیر نقص‌ گردیده و ممکن میباشد آمار ظریف را اکران ندهد که با به کار گیری از پلاگین Slimstat Analytics با این اختلال مواجه نخواهید شد.

تجهیزات افزونه Slimstat Analytics:
قابلیت اکران آمار مبنی بر مرورگر، کد مرز و بوم، IP، لهجه، سیستم ادله مخاطب، لغات کاوش گردیده، ارجاع دهنده، تالیف کننده و…
اکران گزارش ها به طور نمودار و چارت
قابلیت و امکان اکران آمار در تارنما با به کارگیری از ابزارک
قابلیت اکران آمار دلخواه با به کارگیری از شورت کد در هر قسمت از وبسایت
و…
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نوع تارنما
مدل و نوع تارنما آیتم نظرتان را توضیح دهید. می‌توانید از مثال شغل های ما دیدن کنیدمانند طراحی سایت : وب سایت فردی (Personal)، تک کاغذ ای ، وب لاگ محور، سایت های بروشوری، سایت های سرگرمی، وب سایت فروشگاهی، تارنما پورتفولیو (مثال فعالیت)، تارنما پرومو، سایت خبری، سایت کسب و عمل، اینترنت پورتال، وب سایت مالتی مدیا، تارنما انجمن آنلاین، وبسایت شرکتی، تارنما رزومه، سایت آموزشی، ... 
آیا اکنون از سیستم خاصی به کارگیری می­ فرمایید؟
آیا به سیستم مدیر محتوا احتیاج دارید؟ امروز وجود سیستم مدیر محتوا (CMS) برای وبسایت ها ما یحتاج و ضروری به حیث میرسد که تا قبل از این به صورت مفصل به آن پردخته ایم.
ترجیح می ­دهید از کدام سیستم رئیس محتوا (CMS) استعمال نمایید؟ (مثلا  WordPress, DNN، Joomla، Drupal، Concrete 5،…)
درصورتی که ترجیح خاصی ندارید، آیا برای تعیین شایسته ترین CMS (سیستم رئیس محتوا) که بتواند تمامی مراد­ هایتان را پوشش دهد به یاری احتیاج دارید؟
آیا به سطح های دسترسی چندگانه نیاز دارید؟ به عنوان مثال اینکه کارکنان فروش فقط به نصیب فروش تارنما دسترسی داشته باشند و پرسنل بازاریابی به نصیب تهیه و تنظیم محتوا و اخذ نشانی اینترنتی های وبسایت و …
آیا احتیاج دارید که فرایندهای تایید تکثیر محتوا را مدیر فرمائید؟
آیا به بازاریابی با محتوا نیاز دارید؟
آیا قصد به کارگیری از انیمشن در وبسایت خویش دارید؟ مثل یک برنامه خردسالان خاص
آیا آن ها از گذشته تهیه و تنظیم گردیده­ اند یا این که بایستی آنان را بسازید؟


پباده سازی گرافیکی
آیا کمپانی شما با رنگ های خاصی شناخته می­ گردد که می بایست از آن‌ها به کار گیری فرمائید؟ بعضی از برندها علاوه بر لوگو و شعار معین دارنده یک یا این که تعدادی رنگ سازمانی نیز هستند که نشان دهنده نام و نشان آن سازمان میباشد. در ساخت وب سایت بایستی بدین رنگ ها نیز اعتنا کرد تا یکپارچگی موادتشکیل دهنده بازاریابی نگهداری گردد.
آیا برای رنگ های سازمانی خویش می ­توانید شماره پنتون (Pantone Numbers) تنظیم فرمائید؟ سیستم تطبیق رنگی پنتون، سیستمی استاندارد برای رنگ هاست که با تخصیص کد معین برای رنگ ها به شما این قابلیت و امکان را میدهد که یکپارچگی رنگ ها را در همه ابزار بازاریابی خویش نگهداری فرمائید.
آیا چیز دیگری مثل بروشور، کاتالوگ، سربرگ یا این که نشریه وجود دارااست که نیاز باشد وبسایت از راه‌های متفاوت مثل رنگ، ساختار یا این که پباده سازی با آن هماهنگ و یک دست خواهد شد؟ این مورد ها را شناسایی فرمایید.
نقاط مثبت و منفی وب سایت فعلی ­تان چه میباشد؟ در شرایطی‌که فعلا صاحب و مالک تارنما و در بعضی از مورد ها از کارایی آن راضی میباشید، لیستی از نقاط قوت وب سایت فعلی خویش تنظیم نمائید تا از آن ها در پباده سازی تازه تارنما خویش نیز به کارگیری فرمائید.
آیا امکان یا این که مورد ­ای در وبسایت فعلی شما وجود داراست (به جز محتوا) که بخواهید آن را نگه داشته و مراقبت فرمائید؟
3 گزینه که مایه سرخوردگی و شرم ساری شما از سایت فعلی ­تان میباشد را اسم ببرید؟ شناسایی نقاط ضعف سایت و چاره هایی برای بهبود آن‌ها، از تکرار مشکلات در ساخت وب سایت تازه دوری می نماید.
سایت های رقبای شما فعلا چه خصوصیت هایی دارا هستند که شما نیز میخواهید داشته باشید؟
آیا هیچ اینترنت سایتی با پباده سازی گرافیکی خاصی وجود دارااست که به آن عشق مند باشید؟ لیستی از لینک و پیوند های طرح های تارنما گزینه عشق و علاقه خویش را تهیه و تنظیم نمایید
آیا اکنون لوگوی مشخصی دارید یا این که بایستی یک لوگو پباده سازی فرمایید؟
در صورتی‌که فعلا لوگو دارید آیا به پوشه های اساسی آن دسترسی دارید؟ فولدر کیفیت عالی و با فرمت منحصر برای برخی از پباده سازی های وب سایت مایحتاج میباشد که در شرایطی که بدین فولدر ها دسترسی نداشته باشید مستلزم پباده سازی دوباره آن‌ها خواهید بود.
آیا احتیاج به ایجاد فاوآیکون (Favicon) دارید؟ به تصاویر کوچکی که به صورت آیکون در کنار نشانی تارنما شما در بخش نشانی مرورگر قابل مشاهده میباشد فاوآیکون گفته می‌شود.
بیشتر بخوانید: 9 گام مهم در تدوین استراتژی محتوا چه می‌باشد؟
محتویات
آیا نقشه وب سایت سایت جدیدتان کامل شدن گردیده یااینکه جزو نرم افزار های پیش رویتان میباشد؟
تقریب می­زنید وبسایت آخرین یکسری کاغذ خواهد بود؟
آیا وایرفریم (Wireframes) شیت ­های تان فراهم میباشد یااینکه ساخت‌و‌ساز آن‌ها‌را در اپلیکیشن هایتان قرار داده اید؟ وایر قاب در واقع راهنمای تصویری بدون نقص از وبسایت میباشد که پیش از آغاز ساخت سایت تهیه و تنظیم می گردد و چهارچوب کلی تارنما را مشخص و معلوم می‌نماید.
آیا برای سایت محتوا دارید یا این که تهیه و تنظیم محتوا بخشی از اپ کاری آینده شما میباشد؟
یکسری برگه محتوا می بایست ساخت خواهد شد؟
آیا محتوای خویش را از خارج تهیه و تنظیم و قالب­ بندی می ­فرمایید یا این که قصد دارید خودتان این عمل را بکنید؟ قبلا به اهمیت و نقش بازاریابی محتوا در جذب مخاطبان و ارتقا دانایی از مارک پرداخته ایم. شما قبل از توسعه و گسترش تارنما خویش بایستی راجع‌به برون سپاری یا این که استخدام یک رئیس محتوا تصمیم بگیرید.
آیا ارتباطی بین محتویات تارنما و شبکه های عمومی وجود خواهد داشت؟ با به کار گیری از این تکنیک و برای مثال قرار دادن لینک و پیوند محتوایی که تهیه و تنظیم نموده اید در شبکه های عمومی متعدد می‌توانید هم به ارتقای وبسایت و هم محتوای خویش امداد نمایید.
آیا شما یا این که تیمتان برای به روز کردن وبسایت، نشر محتوا و … نیاز به فراگیری دارید؟
انتظار دارید که بازدیدکنندگان چه نوع اقداماتی در اینترنت سایتتان انجام دهند؟ تا آنجا که می‌توانید از تعامل یوزرها در سایت خویش فایده ببرید.
آیا در حیث دارید که از عکس های خاصی به کارگیری فرمایید؟ مثل عکس های از دور و بر داخلی سازمان و کارکنان، تولید ها، گواهینامه ها، پروژه های کامل شدن گردیده و …
آیا صاحب همگی حقوق و دستمزد این فولدر ها می‌باشید؟ مقررات نسخه برداری رایت را در به کارگیری از هرگونه عکس رعایت فرمایید.
آیا می­ توانید عکس های باکیفیت (Hi-Res) تهیه و تنظیم فرمائید؟ همواره از عکس های با باکیفیت در وبسایت ها به کارگیری میشود.
آیا به جستن و یا این که ساختن تصویر برای تارنما احتیاج دارید؟
آیا در وب سایت تازه قابلیت و امکان پخش پوشه های صوتی یا این که تصویری نیز وجود دارااست؟
درصورتی که آری، آیا پوشه های قابل قبولی برای این قسمت در چنگ دارید یااینکه ساخت و ساز این محتوا در اپلیکیشن آینده ­تان میباشد؟
چه تعداد کلیپ یا این که فولدر صوتی افزوده و یا این که ساخته شود؟ می بایست برای همگی محتواهای مایحتاج در وب سایت طرح ریزی داشته باشید.
آیا هیچ فولدر چندرسانه­ ای یا این که اوراق pdf وجود دارااست که نیاز باشد در وب سایت گنجانده خواهد شد یااینکه می بایست چنین فولدر هایی ساخته خواهد شد؟ برخی از تارنما ها کاتالوگ، راهبرد استعمال از تولیدها، رزومه کمپانی و … را در قالب پوشه پی دی اف یا این که فیلم های یادگرفتن درباره‌ی تولید ها خویش و … را در وب سایت قرار می‌دهند،که پیش از طراحی وب سایت بایستی به تنظیم آنان نیز اعتنا کرد.


طراحی وب سایت
آیا بازدیدکنندگانتان نیازهای خاصی مثل فونت بزرگتر یا این که کاغذ­ خوان دارا‌هستند؟
آیا وب سایت تان بایستی به سیرتکامل­ ی باشد که با تلفن همراه تلفن همراه هم به راحتی ( ساخت سایت واکنشگرا ) قابل دسترسی باشد؟
آیا هیچگونه ملزومات خاصی برای تلفن همراه دارید؟
آیا وبسایت تان بایستی توسط چندین لهجه متعدد پشتیبانی گردد؟ این گزینه برای موسسات دربین المللی بسیار ضروری میباشد.
آیا برای تجارت الکترونیک به سیستم کارت خرید احتیاج دارید؟ یکی نیازمندی های وبسایت های فروش قابلیت برخورداری از سبد خرید و اتصال به درگاه های پرداخت الکترونیک میباشد.
آیا یک پباده سازی با پهنا اثبات می­خواهید یا این که پهنا شناور؟
چه اطلاعاتی بایستی در شیت مهم (Home Page) باشد؟ تمامی این داده ها را با استعمال از نیازهای خویش و الگوبرداری از دیگر موسسه ها معین کنید
چه اطلاعاتی بایستی مدام در مشاهده کرد (Visible) باشند؟ مثل لوگو یا این که شماره تماس کمپانی
قصد دارید در وبسایت به چه خصوصیت ­ها، بخشها یا این که اطلاعاتی تاکید فرمایید؟
قصد دارید آن را چه‌گونه پررنگ نمایید؟ با فونت بزرگتر یا این که رنگ مشخص و معلوم و یا این که قرار تصاحب کردن در جای های خاص و …
ایا قسمت های گوناگون وب سایت شما به پباده سازی، قالب­ بندی یا این که رنگ مختلف احتیاج دارا هستند؟
تجهیزات
آیا به قابلیت و امکان های چت آنلاین نیاز خواهید داشت؟
آیا وبسایت شما به وبلاگ و یا این که سالن گفتگو (Forum) احتیاج دارااست؟
چه نوع محتوایی در بخشها مراقبت گردیده با پسورد قرار خواهد گرفت؟
وب سایت تازه شما به چه تعداد فرم اینترنت (Web Forms) احتیاج داراست؟ فرم اینترنت یا این که WF سابق ترین سبک برای اپلیکیشن نویسی و پباده سازی صفحه ها اینترنت به یاری فیس دادن حادثه ها باطن برگه و آن‌گاه تصمیم گیری برای جواب و استخراج حاصل بر حسب آنهاست. مثل فرمی که برای ورود داده ها تماس خویش به وب سایت مالامال می‌کنید و این اطلاعات در دیتابیس ذخیره و برای رئیس وب سایت آدرس اینترنتی می‌گردد.
آیا یوزرها به هر دلیلی به عضویت در وبسایت شما احتیاج دارا‌هستند؟ برای مثال بتوانند با عضویت در وب سایت و برخورداری از پروفایل از تارنما شما خرید انجام دهند. یا این که به محتوای خاصی دسترسی پیدا نمایند
آیا به نصیب هایی که بوسیله پسورد مراقبت گردد احتیاج دارید؟ مثل پروفایل هر کدام از مشتریان
مقصود هرمورد از آنان چه است؟
قصد دارید داده ها ارسال گردیده (مثل نشانی های پست الکرونیکی) را چه طور رئیس فرمائید؟ همواره سیستمی برای مدیر داده های دریافتی داشته باشید تا بتوانید در حین مطلوب به صحت از این اطلاعات به کارگیری فرمایید.
آیا به آیتم هایی که بوسیله آن بتوان مطالب را در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک گذاشت ( مثل tweet، like، +1، share و … ) احتیاج دارید؟
آیا هیچ قابل انعطاف ­افزار کاربردی دیگری دارید که بخواهید با تارنما مخلوط نمائید؟
آن‌ها‌را اسم ببرید.
آیا در وبسایت خویش به روزنگار (Events Calendar) احتیاج دارید؟
آیا سرویس ها اشتراک ارایه خواهید کرد؟ مثل اشتراک روزنامه تارنما
آیا برای هیچ یک از فرایند اشتراک به عنوان مثال ارسال محتوا و یا این که پرداخت حق اشتراک، از تارنما ثالث به کار گیری می ­فرمایید؟
آیا می­خواهید هیچ یک از خصوصیت­ های “محتوای مبنی بر تقاضا” (Content-On-Demand) را به عمل ببندید؟ )از جمله موادتشکیل دهنده پنهانی که با انجام عملی خاص ظواهر می­ شوند.)
آیا به خصوصیت قابلیت و امکان جستجوی داخلی در وب سایت احتیاج دارید؟
آیا می­خواهید که شماره­ های تماس به صورت پر رنگ اکران داده شوند؟
آیا هیچ خصوصیت یا این که امکان خاصی سراغ دارید که به آن نپرداخته باشیم؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


طراحی وب دکان جامه به مدل دیجی استایل
در‌این ایام فعال سازی یک مغازه اینترنتی خرقه ایده‌ای میباشد که به ذهن خیلی‌ها خطور نموده است. طراحی سایت  بی استدلال هم وجود ندارد. و این بدین خیال و خاطر میباشد که سایت‌های قدرتمندی مانند طراحی وب دیجی استایل به پیروزی‌ها قابل توجهی در این مورد دست یافته‌اند و همینطور حضور در‌این عرصه زمان بسیار قابل قبولی میباشد که یک شخص بتواند بهره خیر از یک مغازه خرقه که در واقع نیازی به یک جای فیزیکی خیلی گران ندارد کسب نماید. در سود به فقط چیزی که احتیاج دارااست یک انبار و یک وب سایت میباشد. به همین آسانی! ولی آیا حقیقتا عمل راه اندازی یک دکان اینترنتی خرقه همین قدر بی آلایش میباشد؟
اما که شما برای فعال سازی یک دکان اینترنتی جامه غالب نیاز به انبار و وب سایت دارید؛ ولی کلیه چیز به‌این آسانی‌ها وجود ندارد. قالب‌های فروشگاهی فراوانی می باشند که ابتدا رویکرد به شما یاری خواهند کرد تا ابتدا بتوانید تارنما خویش را سرپا نمایید تا به گذر زمان روی پاهای خودش بایستد. بایستی در پی راهی مطلوب برای ارسال تولیدات خویش باشید تا بتوانید اجناس را به موقع، صحیح و سلامت به دست مشتریانتان برسانید.


در این باره هم سیستم‌هایی میباشند که بتوانند به شما یاری نمایند. البته آن موردها اساسی که شما برای آغاز کارتان احتیاج دارید عشق و پشتکار میباشد در حالتی که این دو گزینه را در خویش میبینید،‌ پس بیایید با هم به محاسبه سایت برنده دیجی استایل بپردازیم و ببینیم که در صورتی بخواهیم به اینترنت سایتی شبیه آن دست یابیم چه عمل‌هایی می بایست انجام دهیم.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


کنسرسیوم کانال جهانی اینترنت، یا این که (W3C (World Wide Web Consortium به گروه ای از ضوابط و قواعد در طراحی وب گفته می‌شود. این قواعد و مقررات در انجمن یا این که کنسرسیوم کانال جهانی اینترنت، ثبت می گردند. بخش اعظمی طراحی سایت از موسسه ها و سازمان دارای اعتبار در قضیه طراحی وب سایت و محصولات اینترنتی، از اعضای این انجمن، می‌باشند. کارشناسان و صاحب و مالک نظران درین انجمن، به مراد  ارتقای استانداردهای طراحی وب سایت، پیشنهادات و دیدگاه ها خویش را به انجمن عرضه می کنند. این پیشنهادات نخست به جوارح و نمایندگان موسسات عضو در کنسرسیوم ارائه گردیده و بعد از کسب موافقت آنها، به ثبت قانونی کنسرسیوم می‌رسد.این قانون ها پس  از ثبت شدن در کنسرسیوم، تحت عنوان استانداردهای الزامی در طراحی وب در لحاظ گرفته میشود.

کلیه طراحان اینترنت، مدیران تارنما ها و تولیدکنندگان محتوای سایت ها، مکلف می‌باشند تا از این ضوابط در طراحی سایت پیروی نمایند. سایت هایی که قانون ها کنسرسیوم طراحی وب یا این که W3C را در پباده سازی صفحه ها خویش رعایت کرده باشند، استاندارد W3C اعطا شود.

در رابطه کنسرسیوم میان المللی اینترنت
این انجمن در سال 1994 میلادی، با غرض یک پارچه سازی استانداردهای ساخت وب سایت در سطح جهانی، تأسیس شد. بیشتراز 450 مؤسسه، سازمان و کمپانی تولیدکننده اپلیکیشن و hardware، کنسرسیوم جهانی اینترنت را تشکیل می‌دهند.

سه سازمان تحقیقاتی نیز میزبانی این کنسرسیوم را برعهده دارا هستند. این سازمان ها عبارت اند از : دانشکده Kieo  ژاپن، کمپانی MIT ایالات متحده و NRIA اروپا

رعایت استانداردهای ساخت سایت، چه ضرورتی داراست؟
پیروی کردن طراحان اینترنت سراسر عالم، از قانون ها و استانداردهای واحد، موجب یکپارچگی و سازش بیشتر صفحه ها اینترنت شود.
چنانچه که طراحان از قواعد W3C را در ساخت سایت رعایت نمایند، وبسایت، در تمامی مرورگر های کهن و تازه قابل مشاهده خواهد بود. یوزرها وب از مرورگرها و ابزارهای متفاوتی (تلفن همراه، تبلت یا این که دسکتاپ) برای مشاهده صفحه ها وب به کارگیری می نمایند. در‌حالتی که که‌این قواعد در پباده سازی رعایت نشوند، ممکن میباشد، صفحه ها با خلل اکران داده شوند. نقص‌ در اکران وبسایت، یکی‌از مهم‌ترین مواقعی میباشد که منجر افت شدید تعداد بازدید کنندگان گردد.
کسب سکو بالا در گوگل، یک کدام از هدف ها مهم مدیران سایت ها میباشد. موتورهای کاوش، صفحاتی را گزینه چک قرار می‌دهند که‌این استانداردها را در پباده سازی رعایت کرده باشند. در‌صورتی‌که که هنگام تولید تارنما، رعایت این استانداردها، آیتم اعتنا قرار نگیرند، وبسایت، اقبال متعددی برای چشم شدن در گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش، نخواهد داشت.
نابینایان، نادر بینایان، و عده ای که دارنده معلولیت های جسمی میباشند، از مرورگرهای خاصی به کارگیری می نمایند. بعضی از این مرورگرها، محتوای کاغذ را تبدیل به خطوط بریل کرده و یا این که به طور صوت برای مخاطب پخش می نمایند. اگر که تارنما از استانداردهای W3C پیروی نماید، این مرورگرهای منحصربه‌فرد نیز حاذق خواهند بود، محتوای صفحه های را به صحت اخذ نمایند.
غرض از رعایت این استانداردها، در غایت تکثیر صفحه ها اینترنت برای کاربرانی از کلیه طیف ها میباشد. با رعایت استانداردهای ساخت وب سایت، وبسایت ساخت گردیده، صرف حیث از قابل انعطاف افزارهای گزینه به کار گیری و سیستم کامپیوتری به فعالیت رفته در پباده سازی، در تمامی ابزار ها و گجت های هوشمند با مرورگرهای مختلف، قابل اخذ و مشاهده خواهد بود. در واقع غرض از پباده سازی و تکثیر یک وبسایت نیز همین میباشد. یک سایت به مراد انتقال محتوا به مخاطبان پباده سازی می‌شود. پیروی از استانداردهای W3C، به مدیران و طراحان سایت ها امداد می نماید تا بتوانند محتوا و مفاهیم متبوع خویش را به صورت مؤثر و سوای انواع به مخاطبان خویش منتقل نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


4 مبادرت غلط در پباده سازی UI را در‌این مقاله آیتم تحلیل قرار می‌دهیم تا با خودداری و خودداری از آنها کیفیت عمل طراحی سایت و فیض دهی پروژه ها را ارتقاء دهیم. هیچ کس نمی‌خواهد که کارش را بد و بی کیفیت انجام دهد و این زمینه برای طراحان وب سایت هم راستگو میباشد! با این وجود همواره شاهد ساخت سایت های بی کیفیت و بد هستیم! این مقاله از وبسایت سازان را مطالعه فرمائید تا با ایرادات رایج در پباده سازی UI آشنا گردید و از آن‌ها پرهیز کنید.

1.پاپ آپ
یکی بدترین شم هایی که در هنگام مشاهده و قرائت یک برگه میتوانید تجربه نمایید، گشوده شدن ناگهانی یک پنجره میباشد که از شما می‌خواهد کاری نا مربوط با هدفتان را انجام دهید؛ مانند عضویت در روزنامه ی وبسایت! پاپ آپ ها در اکثری از تارنما ها گزینه به کار گیری قرار میگیرند و در عین ناباوری تعداد کلیک برروی آنها نیز زیاد میباشد! در عین درحال حاضر این پنجره ها و پیام های آزار دهنده تاثیر منفی متعددی برروی عملکرد و سود دهی وب سایت و صفحه های وب سایت دارا هستند! اولی برخورد احتمالی یک استفاده کننده با مشاهده ی یک پاپ آپ، بستن آن و یا این که بستن تمام کاغذ میباشد! پس بهتر میباشد که یوزرها را اینگونه فراری ندهید و از این پنجره ها استعمال نکنید. در شرایطی که که میخواهید از یوزرها درخواست انجام کاری را نمائید، آن را برای مکان قابل قبولی مانند انتهای متن و مقاله بگذارید تا علاوه بر مطالعه و فهم بدون نقص مقاله، اشتیاق و تمرکز کافی برای انجام درخواست شمارا داشته باشند!

2.اسکرول بی غایت!
اسکرول و یا این که جنبش کاغذ به طور بی غایت نیز یکی از دیگر از ایرادات گسترده در پباده سازی است. در نگاه نخستین شاید ایده ی خوب و فوق العاده ای به لحاظ رسد که استفاده کننده را از کلیک کردن و رفتن به ورقه ی دیگر غنی خواهد کرد ولی در‌حالتی که پاره ای اعتنا فرمائید متوجه عیب عظیم آن خواهید شد! فکر کنید که مخاطب بخواهد به برگه ای خاص برود و یا این که به نادرست برروی یک پیوند کلیک نماید و از برگه بیرون خواهد شد. آن گاه برای یافتن مورد ها انتها و وصال به جایی که در آن قرار داشت می بایست به واحد سنجش متعددی ورقه را رو به زیر اسکرول نماید و در اعماق آن برگه در ادامه هدفش بگردد!!! عملکرد خودتان را بکنید که یوزرها را با این نوع از اسکرول کردن کلافه نکنید!

3.اعلان ها
اعلان ها و یا این که به عبارتی ناتیفیکیشن ها، اتفاقات و رویدادهای مرتبط با حساب مارا در نرم‌افزار ها و نرم افزار و یا این که حتی وبسایت ها را به ما اطلاع میدهند. کارایی نمائید از اعلان ها به موقع و برای مورد ها اصلی و ضروری به کار گیری فرمایید و اهمیت آن‌ها‌را در ذهن یوزرها ذیل نیاورید. همینطور ارسال بیش تر از حد ناتیفیکیشن و ذکر اتفاقات نادر اهمیت در چارچوب این پیام ها به خیل‌عظیم، یوزرها را کلافه و خسته خواهد کرد که در غایت در اکثر مواقع باعث به حذف کردن نرم‌افزار به وسیله استفاده کننده میگردد. در این زمینه هم کوشش نمایید یوزرها را کلافه نکنید!!!

مجموعاَ عملکرد نمائید که از هر کاری که سبب ساز به کلافگی و عصبی شدن یوزرها میشود دوری کنید!

4.جهش اسکرول
از این نوع اسکرول به کار گیری نکنید! اذن دهید یوزرها در اختیار گرفتن تکان و جابجایی های خویش در تارنما را داشته باشند. گم کردن وضعیت و جابجایی ناگهانی استفاده کننده در وب سایت برجسته ترین تاثیری که می‌تواند بر بازدید کننده بگذارد، تلف کردن تمرکز و کلافگی و سردرگمی آنان خواهد بود. اما در بعضی موردها به کارگیری از این تکنیک و مبادرت می‌تواند برای شما اثر گذار و سود نصیب باشد. در مواردی که کلام مهمی دارید و میخواهید مخاطب را به طور بدون واسطه به سمت عمل و زمینه خاصی هدایت فرمائید میتوانید از این تکنیک استعمال فرمائید البته احتیاط و توجه در گم راه نکردن مخاطب را فراموش نکنید!
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

مرحله هشتم: تحویل وب سایت و فراگیری مدیریت وبسایت بعداز اتمام ساخت سایت
در‌این مرحله تارنما به مشتری تحویل داده می­خواهد شد و مجموع یادگرفتن­هایی که برای فعالیت طراحی سایت با پنل وبسایت مایحتاج میباشد را در زمان یک نشست به مدیریت تارنما به وسیله معلم ادیب­گسترعصرنوین داده می­خواهد شد. در گرد هم آیی آموزشی همگی نکات مرتبط با نحوۀ عمل کردن وب سایت و تجهیزات آن برای مدیرسایت توضیح داده می­خواهد شد و به کل سوال های آن پاسخ داده می­خواهد شد. همینطور برای آنکه رئیس وب سایت بتواند فراگیری­های ارائه داده گردیده را مرور نماید، از فراگیری فیلم گرفته می­خواهد شد و به آن تحویل داده می­گردد. پس از اتمام این مرحله، وبسایت با مجموع توان می­تواند پذیرای بازدیدکننده­های خویش باشد.

مرحله نهم: تبلیغ ­تارنما بعداز اتمام طراحی وب برای جذب بازدیدکننده
این مرحله از ساخت وب سایت جزء سرویس ها ساخت سایت کمپانی میباشد و تنها به آن دسته از دوستانی که نیاز به جذب بازدیدکننده دارا‌هستند پیشنهاد شود. برای آنکه بتوانید برای تارنما خویش استفاده کننده جذب نمائید بایستی تبلیغات خیر و خوبی برای معرفی وب سایت شما صورت بپذیرد. ابزارهای متعددی برای بازاریابی دیجیتال وجود دارااست که می­قدرت از آن‌ها برای بالا بردن بازدیدکننده استفاده نمود. در شرایطی‌که اطلاعی از نحوۀ فعالیت آن­ها ندارید می­توانید این وظیفه را به کمپانی ما محول کنید. برای آنکه متخصصان این حوزه در کمپانی ادیب­گسترعصرنوین بتوانند به شما یاری نمایند می بایست قراردادی تهیه و تنظیم گردد تا طبق آن شما‌را برای قرار به دست آوردن در یک مقام خوب در گوگل و بقیه موتورهای کاوش امداد نمایند.

 

تبلیغ اینترنت­تارنما یکی‌از جزئیات و فرآیند طراحی وب سایت میباشد که به شدت به صاحبان تارنما سفارش می­خواهد شد.

مرحله دهم: پشتیبانی و حفظ از وب سایت بعداز اتمام طراحی وب سایت
برای آنکه بتوانید اینترنت­تارنما را بروز نمائید، تجهیزات جدیدی به آن اضافه فرمائید و نسبت به افزایش کسب و عمل خویش قابلیت و امکان­های اینترنت­وبسایت را هم ارتقاء دهید می­توانید از سرویس ها پشتیبانی و حفظ وب سایت کمپانی ما استعمال نمائید. برای انجام این مرحله قراردادی غیر وابسته از انجام ساخت وب سایت بایستی تهیه و تنظیم خواهد شد و با معین نمودن هزینه و بازه زمانی، همیاران حمایت کننده ما در سرویس شما خواهند بود.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تارنما رسپانسیو چه چیزی است؟
تارنما ریسپانسیو یک تکنیک در طراحی وب سایت میباشد که به یوزرها اذن میدهد با هر دستگاهی طراحی سایت  که از وب سایت استعمال می نمایند , بسته به نوع دستگاه , سایز قابل قبولی از تارنما در شیت اکران خویش اخذ نمایند.این تکنیک روشی با صرفه میباشد که برای اکران وبسایت در تلفن همراه با کمترین تغییر و تحول سایز در شیت استفاده کننده, منوی سهل وآسان و در دسترس به کارگیری می گردد. این عمل با استعمال از کانال بندی صورت پذیر و به کار گیری از بعدها بصورت درصدی ممکن می‌شود. همینطور ممکن میباشد نصیب هایی از برگه در سایزهای متعدد مخفی یا این که آشکار شوند و چند تجهیزات در‌این تکنیک حذف یا این که اضافه شوند.

 

ساخت وب سایت ریسپانسیو یا این که نرم‌افزار؟
درین نوشته‌ی‌علمی به محاسبه اینکه برای یک تجارت , داشتن یک تارنما ریسپانسیو بهتر میباشد یا این که داشتن یک اپلیکیشن گوشی میپردازیم.

ولی بایستی به‌این نکته دقت کنیم که چه وقتی برای داشتن یک نرم افزار , مطلوب و حتی الزامی خواهد بود؟

امروزه اکثری از اشخاصی که به‌دنبال پیشرفت کاری خویش می باشند, سوای در حیث دریافت کردن اینکه ساخت‌و‌ساز اپ چه نیازهایی را برای اشخاص برآورده می نماید و تا چه حد میتواند به آن ها یاری دهد , پس از ساخت وب سایت داشتن یک نرم افزار گوشی را ضروری می‌دانند. چون امروزه مخاطبینی که مدت متعددی را با موبایل خویش و وب سپری می نمایند روز آپ دیت در حالا ارتقاء اند و به همین ادله صاحبان تجاری چهت نیل هرجه سریع خیس به اهدافشان  داشتن یک نرم‌افزار موبایلی را امری ضروری می‌دانند. ولی نکته ای که می بایست به آن دقت گردد , این میباشد که یوزرها وب و موبایل اپ های تازه و ناشناخته را کمتر دنبال می نمایند.

برنامه گوشی چه می باشد؟
نرم افزار یک اپلیکیشن موبایلی میباشد که برای هدفی معین پباده سازی می‌شود و استفاده کننده قادر است آن را به طور بدون واسطه یا این که غیر بی واسطه دانلود و نصب کند. مهم ترین دلیل برای تولید یک نرم افزار “رفع نیازی معلوم” میباشد و استفاده کننده تا هنگامی از اپ به کارگیری می نماید که نیازش را برآورده نماید و هنگامی که آن نرم افزار دیگر برایش عملکرد نداشته باشد , به کارگیری  دوباره ار آن را بی مفهوم دانسته . البته چه اهدافی سبب ساز محافظت یوزرها می‌گردد؟ دو غرض مهم در‌این راستا وجود دارااست که آن را آنالیز می‌کنیم:

اذن دهید برای فهم بهتر زمینه , با یک نمونه استارت کنیم . فرض فرمایید یک شرکت عظیم مانند پپسی , یک اپلیکیشین تلفن همراه برای مشتریانش پباده سازی نموده است که مشتریان می‌توانند علاوه بر خرید تولیدها در قرعه کشی نیز کمپانی نمایند. دو نکته ی اساسی برای پباده سازی این برنامه وجود داراست :

برای یک مقصود معلوم مانند مشارکت در قرعه کشی
قابلیتی که در تارنما پپسی نیست
در واقع به کار گیری از نرم‌افزار روش جایگزینی برای تارنما پپسی و آشنا شدن مشتریان با این شرکت وجود ندارد , بلکه غرض از پباده سازی نرم‌افزار ,  استعمال از تجهیزات جانبی آن میباشد که از این نحوه ممکن خواهد بود.

برنامه های کاربردی مقصود می‌باشند

یک نمونه قابل لمس برای فهم بهتر این زمینه وجود داراست.نرم‌افزار اسنپ ! غرض از این پباده سازی , ارائه ی محصولی آخری میباشد مستقیما با یوزرها در رابطه خواهد بود  و با مقصود شناساندن کمپانی پباده سازی نشده میباشد.

اسنپ از این روش داده ها مایحتاج از قبیل وضعیت مکانی , تایید نام‌و‌نشان و… را از شما اخذ و آن‌گاه سرویس ها خویش را طبق ویژگی ها اخذ گردیده ارائه میدهد. در حالتی‌که به وب سایت اسنپ رجوع‌کنید خواهید روءیت کرد که مقصود از ساخت وب سایت با مقصود پباده سازی برنامه به طور کامل گوناگون میباشد و مقصود از ساخت وب سایت , معرفی اپ اسنپ و چگونگی به کار گیری از سرویس ها و ارشادوراهنمایی دانلود و نصب آن میباشد و شما نمی توانید خدماتی که اپلیکشن ارائه میدهد را از وب سایت اخذ فرمائید
 

  • شایلین عباسی