مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

۹ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


امروزه وب سایت گردی یک کدام از شغل های روزمره اکثری از اشخاص میباشد. یکی مواقعی که لحاظ جستجو گر را جلب می نماید. به کار گیری  طراحی سایت  صحیح از رنگ ها در طراحی وب سایت میباشد. چون پیش از مطالعه محتوا و تاثیر آن بر ذهن استفاده کننده بازی رنگ ها بر دیده وی تاثیر میگذارد. پس اقتدار رنگ ها در طراحی وب سایت یکی‌از مواقعی میباشد که می بایست طراح به اعتنا گزینه نظارت قرار دهد و عواملی مانند محتوای وبسایت و چینش مطالب برای گزینش رنگ در ساخت وب سایت در لحاظ گرفته خواهد شد.

رنگ ها در ساخت سایت به چه شکل میتوانند تاثیرگذار باشند؟
آمار نشان میدهد اکثری از اشخاصی که در‌پی محتوای خاصی می‌باشند فقط در لحظات نخستین بعداز مشاهده وبسایت تصمیم می­ گیرند که‌این وبسایت قادر است خشنودی آن‌ها را آماده نماید یا این که نه؟ در آن لحظات نخستین به لحاظ شما کدام استدلال بر تصمیم گیری اشخاص اثرگذار واقع می‌شود؟ لبریز شفاف میباشد ادغام و به کار گیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب سایت که یک هارمونی مخصوص را برای  هر سایتی بوجود میاورد در نگاه اولیه می­ تواند اعتماد اشخاص را جلب نماید و اسباب و اثاث رضایت آن‌ها را برای ماندن در آن وب سایت دستکم برای دقایق نخستین مهیا نماید. آیا همین کفایت نمیکند تا طراحان به ارزیابی رنگ ها و تاثیر دیوانه آن‌ها بر اشخاص بپردازند تا بتوانند با استعمال صحیح رنگ ها در طراحی وب سایت و گزینش هایی هوشمندانه و دیدنی از مخلوط رنگ ها برای تارنما خویش، مخاطبان متعددی داشته باشند؟با‌یقین پاسخ مثبت میباشد. امروزه که رقیبان کارایی دارا هستند از هر ابزاری برای به اکران درآوردن اقتدار و توان خویش استعمال نمایند مطلقا با استعمال صحیح از رنگ ها در ساخت سایت، خویش را از نگاه بصری نیز فراهم برای رقابت خواهند کرد .

آیا رنگ ها میتوانند بخشی از پیام تارنما را به کاربر  انتقال بدهند؟
شناخت با معنای رنگ ها و معنی روانشناسی آن‌ها مارا به طور کامل مجاب خواهد کرد که استعمال صحیح از رنگ ها در طراحی وب می‌توانند منتقل کننده پیامی از تارنما به کاربر باشند. در‌صورتی‌که ادغام رنگ های بکار رفته در وب سایت پیامی جز آنچه غرض تارنما میباشد انتقال داده خواهد شد زیانی وسیع برای تارنما به توشه خواهد آمد. مثلا سایتی که هدفش جذب مشتری برای بستن قراردادی خاص در موضوع کاری میباشد بهتر میباشد از رنگ آبی‌رنگ استعمال نماید که نشان دهنده تعهد میباشد یا این که از رنگ نارنجی رنگ با تناژ قهوه ای که عمیقا نشان دهنده تقلب و بی اعتمادی میباشد؟همین جا میباشد که به اهمیت به کارگیری صحیح از رنگ ها در ساخت سایت پی میبریم.


در صدر برای  تعیین و استعمال صحیح از رنگ ها در ساخت وب سایت می اقتدار از چه مواقعی امداد گرفت؟
لوگوی تارنما نام و نشان بصری از محتوای تارنما یا این که سرویس ها ارائه شده‌است. می اقتدار برای به کارگیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب از رنگ های بکار رفته در لوگو به کار گرفت. تارنما های موسسات حریف را آیتم تحلیل قرار دهید همت فرمایید از به کار گیری از رنگ های یکسان پرهیز کنید. آیا استعمال از عادت های فرضی استفاده کننده درست میباشد؟ پاسخ نه میباشد. کلیشه ها همواره تعیین صحیح نیستند. برای مثال سایتی که برای یک موسسه پسرانه تعیین شده‌است قرار وجود ندارد صرفا از طیف رنگ آبی رنگ استعمال نماید.


  عامل ها تعیین و به کارگیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب سایت
در صورتی‌که وبسایت فروش یا این که ارائه دهنده سرویس ها هستیم آیا آشنایی صدق از سرویس ها و تولید ها خویش داریم؟ تولیدات ما در دسته محصول ها ضروری قرار می­ گیرد یا این که غیر ضروری؟ !استدلال‌ها نشان می­دهد که رنگ تولیدها ضروری در خاطر بلند دوران اشخاص باقی میماند و گهگاه به کارگیری از رنگ استاندارد تعریف و تمجید گردیده میتواند اعتماد کاربر را جلب نماید. آیا تا به امروز با خویش اندیشه نموده اید چرا فست فودها غالبا رنگ های قرمز‌رنگ را تعیین می نمایند؟ قرمز رنگ بر بشر ها اثر می‌گذارد و حتی احساس سیری یا این که گرسنگی آنان‌را ذیل تاثیر قرار میدهد. همینطور بایستی ذوق مخاطبین را نیز در لحاظ گرفت می بایست دقیقا بدانیم چه کسانی را میخواهیم پایین تاثیر در اختیار بگذاریم. کل این مورد ها در کنار هم به دیزاینر یاری خواهد کرد تا در استعمال صحیح رنگ ها در طراحی وب  پیروز باشد و بتواند به مقصود رسد.


تاثیر مجموعه غرض مخاطبین بر  گزینش رنگ ها در ساخت وب سایت چه گونه می‌تواند باشد؟
 برای استعمال صحیح از رنگ ها در طراحی وب می بایست مخاطبین و مجموعه مقصود خویش را بشناسیم و معدل سنی آن‌ها‌را در لحاظ بگیریم. عموما برنا ترها درپی رنگ های پر‌نور خیس مانند سبز و زردرنگ و عده ای که فی مابین سالی می باشند رنگ های تیره را ترجیح میدهند. حتی می بایست تابعیت ها را نیز در حیث گرفت چون به کارگیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب سایت قادر است یک نوع لهجه مخفی باشد. آیا وب سایت ما می­ خواهد برون مرزی کار نماید؟برخی رنگ ها در بعضی کشورها می ­توانند معانی متضادی داشته باشند یا این که پیامی مخالف با آنچه که ما در لحاظ داریم را انتقال دهند. همینطور بایستی اعتنا کنیم­ می­ خوا هیم چه رمانتیک را در استفاده کننده تولید کنیم؟ هیجان؟ شعف؟ ادب؟ سوای شک و تردید گزینش رنگ های دارای هیجان مثل قرمز‌رنگ نمی تواند گزینش صدق برای یک وب سایت با مفاهیم روانشناسی باشد. از سمت دیگر اساسی میباشد بدانیم استفاده کننده های ما بیشتر مردان می‌باشند یا این که بانوان چون خواهیم توانست با استعمال صحیح از رنگ ها در ساخت وب سایت و بدور از مشغول شدن در کلیشه های جنسیتی و رنگ های تکراری حیث آنها‌را جلب کنیم .


آیا وب سایت هایی برای گزینش رنگ های مطلوب وجود داراست؟
کلیه رنگ هایی که برای خلق و خوی یک اثر گرافیکی ممکن میباشد به کار گیری شوند در پالت رنگ وجود دارااست. پالت رنگ برای به کار گیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب به دیزاینر یاری بخش اعظمی خواهد کرد. چند تارنما پالت رنگ ساز  آنلاین وجود داراست که شما با به کارگیری از آنان میتوانید رنگ ها را با هم مخلوط فرمایید و هماهنگی آنان را باهم ملاحظه کنید. مثلا میتوانید از وبسایت Dribbble  به کار گیری فرمایید و به راحتی با یافت کردن رنگ های کامل کننده رنگ متبوع خویش و  به کارگیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب خوش بدرخشید. از مثال وبسایت های دیگر می قدرت وب سایت های تحت را اسم موفقیت:

 ColoRotate
COLOURlovers
kuler
Color Scheme Designer
Toucan
Flat UI Color 
Genopal
Color Explorer
Color Palette FX
.....
اهمیت رنگ در روئت کرد کلی
اهمیت به کار گیری صحیح از رنگ ها در طراحی وب سایت برایمان معین شد. دقت به معنای هر رنگ و به کارگیری صحیح از رنگ ها در ساخت سایت به ما یاری خواهد کرد تا در کنار محتوا از ابزار دیگری نیز برای جلب لحاظ مشتری به کارگیری کنیم. مثلا رنگ سبز که معنی پرورش و آرزو و حاصلخیزی و درمان میباشد قادر است مورد قابل قبولی برای موسسات دارویی باشد و یا این که رنگ سپید به معنی روشنی و طهارت و پاکیزگی در اکثر مواقع برای پباده سازی موسسه ها لبنی آیتم استعمال قرار می‌گیرد. استعمال صحیح از رنگ ها در طراحی وب سایت نشان از اقتدار مدیریتی وب سایت برای ارائه محتوا و یا این که سرویس ها و تولیدات وبسایت دارااست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تارنما های داینمیک مبتنی بر 2 شیوه صحیح میگردند،  طراحی سایت یکی‌از استعمال از CMS های اماده و دیگری تایپ کردن اپ به طور غیروابسته و مخصوص.

تارنما داینامیک با CMS های اماده

در شیوه نخستین CMS به صورتی که تقاضاکننده میخواهد تغییر‌و تحول داده می‌گردد. وسعت نرم‌افزار نویسی این طریق بسیار کمتر بوده و در فیض ارزش آن نیز کمتر گردد. دوست داران این طریق CMS اماده فعلا بسیار زیاد می باشند.

وبسایت داینامیک با اپ نویسی مخصوص

درین طریق تمام اپ نویسی وبسایت از نخستین تا اخر نوشته میشود. دوران صرف گردیده بیشتر و در سود هزینه تارنما بالا خیس می رود. چون عمل بیشتری روی وبسایت صورت گرفته و همه بخش های وبسایت بر طبق ذوق و سلیقه و خواست صاحب و مالک سایت نوشته و طرح ریزی می‌گردد. همه نصیب ها مانند ساخت و ساز خزانه اطلاعاتی، صفحه ها مرتبط با افزودن داده ها، حذف داده ها، دستکاری داده ها، تجهیزات کاوش و … .

شرکتهای و نهادهای دارای اعتبار و پهناور معمولا از این شیوه استعمال می نمایند و مخارج بسیار بالایی نیز برای این عمل تثبیت می نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


طراحی وب ریسپانسیو یا این که واکنشگرا:درین نصیب به تمجید ، آنالیز مشخصات ، لزوم  ساخت‌و‌ساز و نقاط قوت وبسایت های ریسپانسیو خوا هیم پرداخت. طراحی سایت با اینتن یار باشید…

وب سایت های ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا چه وبسایت هایی میباشند؟


شاید شما هم هنگام فعالیت و یا این که گشت وگذار در وب بوسیله ی موبایل یا این که تبلت با وب سایت هایی مواجه گردید که با اندازه ی برگه اکران گوشی و یا این که تبلت یکسان نبوده و توان سازش با آنان‌را ندارند در‌این سیرتکامل وبسایت ها عمل برای بازدید کننده دشوار بوده و علاوه بر بالا و تحت نیاز به کشیده شدن کاغذ ی تارنما به سمت چپ و راست برای مشاهده بدون نقص آن می باشدو حتی‌در برخی از مواقع موقعیت بدتر گردیده و محتوای وب سایت کلا نا مرتب و برای استفاده کننده و بازدید کننده غیر قابل به کارگیری میگردند. که در غایت این دست اندرکاران سبب میشود بازدید کنندگان از ادامه ی عمل با این نوع وبسایت ها پشیمان شوند. در مقابل این نوع صفحه ها ، وب سایت هایی وجود دارا هستند که خویش را با اندازه ی ورقه اکران  موبایل یا این که تبلت به خیر و خوبی سازگار کرده و  انجام عمل با آن‌ها بسیار سرازیر و آسوده می‌باشد ، این نوع تارنما ها را تارنما های ریسپانسیو یا این که تارنما های عکس العمل گرا میگویند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو عکس العمل گرا چه چیزی است؟
ساخت وب سایت عکس العمل گرا یا این که ریسپانسیو  روشی میباشد که نشان میدهد پباده سازی و گسترش تارنما بایستی مبتنی بر اندازه ورقه ، پلتفرم و جهت گیری ، به اخلاق و رفتار و دور و اطراف استفاده کننده جواب دهد. این شیوه مشتمل بر ترکیبی از کانال ها و طرح های انعطاف پذیر ، تصاویر و به کارگیری هوشمندانه کدهای CSS میباشد .

ساخت وب سایت \" پورتال سازمانی \"بخوانید
 

خصوصیت های وبسایت های ریسپانسیو واکنشگرا:
سازش با طیف وسیعی از مرورگر های نو و کهن
سازش با گونه های برگه اکران موبایل و تبلت
انعطاف پذیری بالا و کارامد
ارتقا توان seo تارنما
ارتقاء بازدیدکنندگان تارنما
محبوبیت بیشتر میان موتور های جستجو گر
 

چه‌گونه سایت خویش را ریسپانسیو یا این که واکنشگرا کنیم؟
به کار گیری از CSS / HTML برای تولید یک سایت ریسپانسیو در ۳ مرحله
۱ – طرح و قالب. هنگام ساختن یک سایت واکنشگرا یا این که ریسپانسیو کردن یک وبسایت جانور ، اولی عنصری که می بایست سنجیده شود طرح میباشد. …
۲ – مدیا. طرح واکنشگرا او‌لین گام برای ساخت یک تارنما تماماً ریسپانسیو میباشد. …
۳ – تایپوگرافی.

چرا می بایست از وب سایت ریسپانسیو استعمال کنیم؟
 

با دقت به آمار بسیار بالای ایجاد ،  عرضه و فراگیر شدن استعمال از تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها امروزه اکثر عمل های اینترنتی از این روش انجام یافته و روز آپ دیت بر واحد سنجش این آمار افزوده می‌شود. به طوری که در سال ۲۰۱۴ به ازای هر نوزاد متولد گردیده به طور تقریب ۴ عدد دستگاه هوشمند وارد بازار شده‌است. درضمن بایستی بدین نکته دقت داشته باشید که اندازه ی صفحه های نمایشی این دستگاه های هوشمند با هم برابر نبوده و این خویش لزومی بر ریسپانسیو بودن وبسایت های پباده سازی گردیده است.

از سایر مواقعی که سبب اهمیت مسئله ریسپانسیو بودن تارنما ها می‌گردد تنوع سیستم دست اندرکاران و مرورگر های جان دار در بازار میباشد. وب سایت ریسپانسیو بضاعت مچ شدن و سازش با گونه های سیستم دست اندرکاران (ویندوز – اندروید – لینوکس –  IOS– مکینتاش- یونیکس و…) و گونه های مرورگر های تازه و سابق عرضه گردیده را دارا‌هستند که‌این خویش یکی مهمترین نقاط قوت این نوع وب سایت ها می‌باشد

کمپانی طراحی وب اینتن با منفعت گیری از قالب ها و CMS های منحصر به فرد قدرتمند به ساخت‌و‌ساز ، بهبود و سئو گونه های وبسایت های رسپانسیو است.ساخت وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا:درین قسمت به تعریف و تمجید ، چک خصوصیات ، لزوم  تولید و نقاط قوت وبسایت های ریسپانسیو خوا هیم پرداخت. با اینتن همپا باشید…

وب سایت های ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا چه تارنما هایی می‌باشند؟


شاید شما هم هنگام فعالیت و یا این که گشت وگذار در وب توسط ی گوشی یا این که تبلت با وبسایت هایی مواجه گردید که با اندازه ی کاغذ اکران موبایل و یا این که تبلت یکسان نبوده و توان سازش با آنها را ندارند درین سیرتکامل وب سایت ها عمل برای بازدید کننده طاقت فرسا بوده و علاوه بر بالا و ذیل نیاز به کشیده شدن ورقه ی تارنما به سمت چپ و راست برای مشاهده بدون نقص آن می باشدو حتی‌د‌ر برخی از مواقع موقعیت بدتر گردیده و محتوای وب سایت کلا نا مرتب و برای مخاطب و بازدید کننده غیر قابل به کار گیری می گردند. که در غایت این کارداران سبب ساز می‌گردد بازدید کنندگان از ادامه ی فعالیت با این نوع وبسایت ها پشیمان شوند. در مقابل این نوع صفحه ها ، تارنما هایی وجود دارا هستند که خویش را با اندازه ی شیت اکران  موبایل یا این که تبلت به خیر و خوبی سازگار کرده و  انجام فعالیت با آن‌ها بسیار جاری و آسوده است ، این نوع وبسایت ها را وب سایت های ریسپانسیو یا این که وب سایت های عکس العمل گرا می‌گویند.

ساخت سایت ریسپانسیو عکس العمل گرا چه است؟
ساخت سایت برخورد گرا یا این که ریسپانسیو  روشی میباشد که نشان می‌دهد پباده سازی و بسط وب سایت می بایست بر پایه ی اندازه برگه ، پلتفرم و جهت گیری ، به خوی و دور و اطراف مخاطب جواب دهد. این نحوه دربرگیرنده ترکیبی از کانال ها و طرح های انعطاف پذیر ، تصاویر و به کارگیری هوشمندانه کدهای CSS میباشد .

ساخت وب سایت \" پورتال سازمانی \"بخوانید
 

خصوصیت های وبسایت های ریسپانسیو واکنشگرا:
سازش با طیف وسیعی از مرورگر های تازه و سابق
سازش با اشکال برگه اکران موبایل و تبلت
انعطاف پذیری بالا و کارامد
ارتقاء توان بهینه سازی وب سایت
ارتقا بازدیدکنندگان وب سایت
محبوبیت بیشتر میان موتور های کاوش گر
 

چه‌گونه وبسایت خویش را ریسپانسیو یا این که واکنشگرا کنیم؟
استعمال از CSS / HTML برای ساخت و ساز یک تارنما ریسپانسیو در ۳ مرحله
۱ – طرح و قالب. هنگام ساختن یک وبسایت واکنشگرا یا این که ریسپانسیو کردن یک وب سایت جان دار ، او‌لین عنصری که می بایست سنجیده شود طرح میباشد. …
۲ – مدیا. طرح واکنشگرا او‌لین گام برای ساخت‌و‌ساز یک وبسایت به طور کاملً ریسپانسیو میباشد. …
۳ – تایپوگرافی.

چرا می بایست از وبسایت ریسپانسیو استعمال کنیم؟
 

با اعتنا به آمار بسیار بالای ساخت‌و‌ساز ،  عرضه و فراگیر شدن به کارگیری از موبایل های هوشمند و تبلت ها امروزه اکثر عمل های اینترنتی از این طرز صورت گرفته و روز آپدیت بر واحد سنجش این آمار افزوده می گردد. به طوری که در سال ۲۰۱۴ به ازای هر نوزاد متولد گردیده به طور تقریب ۴ عدد دستگاه هوشمند وارد بازار شده‌است. ضمنا بایستی بدین نکته دقت داشته باشید که اندازه ی صفحه های نمایشی این دستگاه های هوشمند با هم برابر نبوده و این خویش لزومی بر ریسپانسیو بودن تارنما های پباده سازی گردیده می‌باشد.

از سایر مواقعی که سبب اهمیت مسئله ریسپانسیو بودن وبسایت ها می‌شود تنوع سیستم دست اندرکاران و مرورگر های جان دار در بازار هست. وبسایت ریسپانسیو توان مچ شدن و سازش با گونه های سیستم دست اندرکاران (ویندوز – اندروید – لینوکس –  IOS– مکینتاش- یونیکس و…) و گونه های مرورگر های تازه و کهن عرضه گردیده را دارا هستند که‌این خویش یکی‌از مهمترین نقاط قوت این نوع تارنما ها هست

کمپانی ساخت وب سایت اینتن با سود گیری از قالب ها و CMS های مخصوص توانا به ساخت و ساز ، بهبود و سئو اشکال تارنما های رسپانسیو هست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


امروزه با وجود تارنما ساز ها و سیستم های مدیر محتوا، طراحی سایت فعال‌ساز‌ی یک وبسایت در کمترین مدت و به سادگی انجام می‌شود. یکی‌از این سیستم های رئیس محتوا، وردپرس میباشد. با این سیستم شما می‌توانید طرح دلخواهتان را به سادگی پیاده سازی کرده و یک وب سایت مطلوب داشته باشید.

Wordpress چه است؟
وردپرس یک سیستم مدیر محتوا بدون‌پول می باشد که به سادگی برای فعال‌سازی یک تارنما میتوان از آن به کار گرفت. برای به کار گیری از وردپرس، در بالا وردپرس را روی هاست موردنظر نصب نمائید و آنگاه قالب دلخواه خویش را گزینش نمایید و در غایت صفحه ها سایت را دستکاری فرمائید. حدود یک سوم وبسایت های عالم با این سیستم بی آلایش اما با تجهیزات زیاد، پباده سازی شده‌است.

  


 

عارضه ها محبوبیت قالب وردپرس
 

امنیت زیاد
تمامی صاحبان یک سایت، مدام گرفتاری هک شدن را دارا‌هستند. به همین ادله دنبال راهی میباشند تا امنیت تارنما و یا این که دکان خویش را تضمین نمایند. قالب وردپرس تا حد متعددی این گرفتاری را کاهش داده میباشد و از هک شدن وب سایت با تکنیک های معمولی خودداری میکند. ولی این را هم بایستی بدانید، که مطالب بیان شده به معنای بی عیب بودن این سیستم وجود ندارد!

 

قابلیت نصب پلاگین های متفاوت
یک کدام از خصوصیت های خوب این سیستم، پلاگین های گوناگون میباشد. همان گونه که گفتیم، برای فعال سازی وب سایت وردپرسی می بایست آن را نصب نمایید و آن‌گاه طبق آنچه نیاز دارید آن را پباده سازی نمائید. سیستم رئیس محتوا وردپرس، برای هر نیاز شما یک پلاگین داراست. به عنوان مثال در شرایطی‌که می‌خواهید تارنما شما به درگاه بانکی متصل گردد، می بایست پلاگین متبوع را دانلود کرده و آن را نصب فرمائید. بعضا از این پلاگین ها بدون‌پول و بعضا غیر بدون‌پول می‌باشند.

 

قابلیت و امکان بسط پذیری
برای برد در هر کسب و کاری متناسب با برهه زمانی، بایستی خویش را بروز نمائید. وب سایت و مغازه اینترنتی نیز، بعداز مدتی مستلزم بروزرسانی میباشد. این تغییرات صرفا مرتبط با ظواهر تارنما و مغازه نیست، بلکه محافظت امنیت، ارتقاء سرعت و … نیز مواقعی می‌باشند که می بایست در بروزرسانی تارنما به آن اعتنا کرد. خوشبختانه سیستم مدیر محتوا وردپرس، امکان بسط پذیری بالایی دارااست. 

 

بیشتر بخوانید: ارتقاء سرعت دکان وردپرسی با GTmetrix

 

کارکرد سهل و آسانی
یک کدام از دیگر از خصوصیت های خوب وردپرس، به کار گیری سهل وآسان و آسانی آن میباشد. یعنی برای فعال‌ساز‌ی یک سایت با نرم افزار نویسی وردپرس، نیاز به گذراندن عصر های اپ نویسی ندارید. ممکن میباشد برای فعال سازی نخستین تارنما، مستلزم پاره ای یادگرفتن وردپرس باشید، که‌این مسئله با پاره ای کاوش قابل حل میباشد؛ اما در آخر، با یک پنل وردپرس بی آلایش روبرو خواهید بود.

 

متن گشوده میباشد
متن گشوده بودن یعنی کل کد های موردنیاز، در دسترس تمامی است و تمامی می توانند آن را توسعه و گسترش بدهند. برنامه نویس ها متعددی در سراسر عالم، در درحال حاضر گسترش دادن کدهای وردپرس می باشند. اشخاص متعددی پلاگین ها و قالب های مختلفی را توسعه و گسترش می‌دهند و یا این که از جدید مینویسند. ولی این زحمت ها سوای مزد نبوده و این اشخاص با فروش قالب ها و پلاگین های درج شده درآمد کسب میکنند.


 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

مقایسه تجاری و ماهر بودن این دو!

در یک مقایسه ی از نگرش مختلف در بین طراحی سایت و اپ می قدرت بیان کرد که سایت ها

اکران دهنده فعالیت و رشته صورت گرفته به وسیله صاحبان آن میباشند.

این در حالی میباشد که پباده سازی برنامه های تشکیل‌شده گردیده بوسیله ارگان های تجاری موضوع

جذب استفاده کننده را آماده آورده و داده ها تکمیلی باقی‌مانده درین ارتباط نیز به طور حضوری به ایشان داده می‌شود.

 

با مقایسه در میان سایت و اپلیکیشنیکی دیگر از تفاوت های در بین این دو به دست میاید.

سایت ها قابلیت و امکان مشاهده مجموع مطالب ارائه گردیده در فضای مجازی را برای یوزرها آماده می سازد.

این در حالی میباشد که به مراد به کار گیری ازاپلیکیشن ها و مشاهدهاین مطالب نیاز میباشد یک فولدر بر روی

سیستم نصب و بارگزاری می‌شود.

 

 

 

مقایسه محتوا و تعامل!

اپ ها قابل انعطاف افزارهایی کاربردی میباشند که پباده سازی آنها بعداز چک و تجزیه و ارزیابی گروه اطلاعات

و انتخاب ظریف نقش ها، عملکردها، رونده، عملگرها و… شکل می پذیرد.

این قابل انعطاف افزارها همینطور امکان ارائه در کانال ها داخلی و وب را دارند. همین دستور موجب شده‌است که

پباده سازی و پیاده سازی آنان در مقایسه با تارنما ها مستلزم صرف بازه و هزینه بیشتری باشد.

همچین مقایسه ای میان تارنما و نرم‌افزار حاکی از آن میباشد که وبسایت ها تاکید بسیار متعددی بر

محتوا دارا هستند. این در حالی میباشد که تاکید نرم‌افزار ها بر فعالیت و تعامل است.

 

در غایت

 

 

وبسایت ها قابلیت و امکان اکران یکسان یک مقاله برای همه یوزرها را مهیا میسازند. این در حالی میباشد

که برنامه در تعامل با یوزرها اطلاعاتی را در زمینه‌ی علایق و نیازهای آن ها کسب نموده و بعد از پردازش آن‌ها

مطالب ما یحتاج استفاده کننده را برای وی اکران میدهند.

این نیازها و علایق تابع عواملی نظیر سن، ذوق وسلیقه، بضاعت مالی، جنسیت و… میباشد.

 

برای مثال مهم‌ترین و توانا ترین نرم‌افزار ها می شود به اینترنت نرم افزار webmaster گوگل اشاره نمود.

این برنامه به گردآوری داده ها ریز و درشت و متعدد از تارنما پرداخته و پس از این به کنار هم قرار دادن

داده ها و تجزیه و ارزیابی آنها میپردازد.

فیض این تجزیه ها و بررسی‌ها داده ها بسیار ظریف و باارزشی میباشد که در دست صاحبن وب سایت قرار میگیرد.

نمودارها، استقبال از وب سایت، لغت ها کلیدی، صفحه های پربیننده، شرایط مکانی بازدیدکنندگان و… موضوع ای را

آماده میسازند که صاحبان وبسایت داده ها مایحتاج خویش از یوزرها را به دست آورده و با استفاده آن‌ها

واحد سنجش درآمد خویش را تا حد چشمگیری ارتقاء دهند.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یکی معضل پیش روی طراحان به هنگام ساخت وب سایت عدم طراحی وب سایت بروز و امروزی میباشد طراحی سایت  که لازمه آن تحقیق و مطالعه پیرامون ساخت وب سایت و اتفاقاتی میباشد که در مسئله ساخت وب سایت اصولی و گرانبها متناسب با دانش و گرایشات روز چهره می‌دهد که مبنی بر آن چشم تان بینا میشود و شما می‌توانید از ایده هایتان در طراحی وب جداگانه به کارگیری و پباده سازی بروزی داشته باشید به همین ادله ما درین نوشته‌علمی به اینکه شما چه‌گونه همانند یک پباده سازی بتوانید ساخت سایت بروزی داشته باشید خوا‌هیم پرداخت پس در‌پی مقاله ما‌را در همیار توسعه و گسترش ملازمت فرمائید.

چه‌گونه تحت عنوان یک طراح ماهر طراحی وب سایت بروزی داشته باشیم؟
برای طراحی وب سایت بروز و امروزی بایستی به چه مواقعی اعتنا کنیم؟
چه‌طور یک سایت امروزی و بروز پباده سازی کنیم؟
آیا کمپانی در کنفرانس ها و به کارگیری از مجلات به بهبود کیفیت ساخت وب سایت یاری می نماید؟
چه‌طور تحت عنوان یک طراح ماهر طراحی وب سایت بروزی داشته باشیم
ساخت سایت بروز برای طراحان بسیار دارای اهمیت میباشد، برای این خواسته طراحان با تحقیق و مطالعه در این مورد به مطالب ارزشمندی دست پیدا و ایده های خویش را به هنگام پباده سازی پیاده و یک وب سایت غیر وابسته، جالب و بروزی را پباده سازی می نمایند طوریکه برای استفاده کننده و بازدیدکننده جالب باشد؛ در این باره سؤالی که پیش می‌آید این میباشد که چه گونه ساخت سایت خویش را بروز و امروزی نگه داریم؟ در جواب بدین سوال می بایست پهنا کنیم که برای امروزی و بروز نگه داشتن سایت بایستی به سفارش های پایین خرقه فعالیت بپوشانید.

از رسانه های اجتماعی استعمال فرمائید
چنانچه رسانه اجتماعی در مشت دارید و از آن به طور عظیم استعمال می‌کنید میتوانید از آن تحت عنوان ابزاری برای ساخت سایت غیر وابسته فایده ببرید، تحت عنوان یک طراح ماهر مدام این را به خیال و خاطر داشته باشید که برای پیروزی شما می بایست طراحان وب سایت های دیگر، وبسایت ها و وب لاگ های ساخت سایت و در سطح وسیع شرکتهایی را که در قضیه ساخت سایت عمل می نمایند و شما نیز به آن ها اعتماد و فعالیت آن‌ها را در پباده سازی می پسندید را دنبال نمایید و محتواهایی را که در این باره به فن تحریر در میاورند را مطالعه و از آن فایده ببرید؛ توصیه ما به شما تحت عنوان یک طراح این میباشد که پیش از قرائت محتوا پایانی و همینطور بروزترین مواقعی را که در پباده سازی به فعالیت رفته میباشد را ملاحظه کنید و به آیکون های ساخت سایت دقت و مشاهده کنید به چه شکل و شکلی می‌باشند، از سوی دیگر ظاهرا سایت و رمانتیک که از جداول، بازه زمانی بندی و تصاویر و همینطور دیگر عامل ها بصری به کاربر انتقال میابد را آیتم نظارت قرار دهید تا بتوانید از این روش در ساخت سایت جداگانه بر طبق گرایشات و دانش روز عالم فعالیت و پباده سازی مدرنی داشته باشید، برای این خواسته با رسانه اجتماعی ای که در سمت طراحی وب غیروابسته کار می نماید تعامل داشته باشید.

پروژه های مرتبط با طراحی وب سایت جدا خویش را در دنیای ارتباطات به طور آنلاین با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید و از آنان بخواهید تا ایده ها، نقدها و نگرش های خودشان را ابراز نمایند تا شما بتوانید از نظرها آن‌ها در سوی طراحی وب سایت بروز به کارگیری فرمائید، در شبکه‌های‌اجتماعی متفاوت همانند فیسبوک، توییتر، تلگرام و … هنگامی که مخاطبان از عمل و پباده سازی شما عیب گیری می نمایند به گفت و گو و مجادله نپردازید به دلیل آنکه نقدها آنان شایسته ترین یاری را به طراحی وب سایت شما می نماید.

وب لاگ های طراحی وب سایت را مطالعه نمایید
برای برد در طراحی وب سایت بروز شما ناگزیر به تحقیق و مطالعه می‌باشید که دراین باره شایسته ترین چاره این میباشد که به هنگام وقت ها فراغت در شغل طراحی وب برهه زمانی هایی را به مطالعه وبلاگهایی که در قضیه ساخت وب سایت می باشند تخصیص دهید به دلیل آنکه این بلاگ ها به طور منظم پروژه هایی از ساخت وب سایت را نمایان و به شما فراگیری های ما یحتاج را می‌دهند تا شما بتوانید مهارت خویش را ارتقا و این فراگیری ها را خاطر بگیرید و در ساخت وب سایت جداگانه خویش از آنان به کارگیری نمایید و پباده سازی بروزی داشته باشید.

برای سهولت شما ما درین نصیب 10 آیتم از وبلاگهایی را که در بوک مارکت هر پباده سازی وجود دارااست را برای شما ذکر می‌کنیم که عبارت اند از:

WEBDESIGNER DEPOT
THE NEXT WEB
DESIGMODO
UX MAG
FAST COMPANY DESIGN
YOU THE DESIGNER
CREATIVE BLOQ
THOUGHT BY JESSICA HISCHE
AWWWARDS


داشتن مثال عمل آنلاین
برای اینکه مدام بروز باشید می بایست به دو گزینه در مثال کارهایتان دقت نمائید.

1.به صورت مکرر بروز رسانی خویش را انجام دهید.

2.به مثال شغل های سایت های دیگر نیز دقت نمائید. نکته حائض اهمیت به هنگام چک مثال شغل های دیگر سایت ها این میباشد که شما نیز در مرور و نظارت نقدها مخاطبان شرکت کردن نمائید.

به هنگام پباده سازی مغازه اینترنتی به ساخت وب سایت مینیمالیست و بی آلایش بیندیشید که‌این نوع گرایش در صدر از ساخت سایت و اپ آغاز شد، امروز در همه موضوع ها از ساخت وب سایت بی آلایش و مینیمالیست به کار گیری می نمایند که شما به وفور می‌توانید این نوع پباده سازی را در مورد ها چاپی بسته بندی محصول ها و بقیه موردها ملاحظه کنید، دقت داشته باشید که شما با ارزیابی موردها دیگر که ارتباطی به ساخت وب سایت ندارند میتوانید از گرایشات روز جهان داده ها مفیدی را به دست بیاورید و از این رو بدین گزینه پی ببرید که به چه صورتی از آن ها پیش از اینکه به گرایش پیروز تبدیل شوند به کارگیری نمائید.

حضور در جلسات و رویدادهای اجتماعی متفاوت
در جلسات، همایش ها و رویدادهای اجتماعی مختلفی که سالانه بوسیله متخصصان در مسئله حرفه طراحی وب سایت اجرا می شود کمپانی فرمائید و از این شیوه از پایانی حوادث و تحولات روز عالم اطلاع پیدا فرمائید.

این مقاله هم شاید برایتان کاربردی باشد:   ساخت وب سایت رستورانی و 7 نکته حائض اهمیت در رابطه آن
اعتنا داشته باشید که DERIBBBLE,ADOBE از اسم های عظیم به هنگام طراحی وب سایت برای جدید واردان به شمار می رود به دلیل آن که جلسات گروهی را در مورد ساخت سایت اجرا می نماید و کمپانی کنندگان در‌این جلسات را به دعوا و کمپانی در گفت‌و‌گو فرا میخواند که می‌تواند مثمر به ثمر باشد به این دلیل‌که شما تحت عنوان یک طراح وب سایت جدا کمتر می‌توانید به‌این زمینه دست پیدا فرمایید. کمپانی درین جلسات شایسته ترین راهکار برای استعمال از آن‌ها در ساخت وب سایت و دیگر موضوع ها پیش از یادگرفتن میباشد که قادر است عواید متعددی را برای شما به هنگام طراحی وب بروز و امروزی داشته باشد.

به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای نو
به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای نو علاوه بر اینکه فعالیت پباده سازی را آسوده می نماید سبب ساز می‌شود تا شما بتوانید پباده سازی بروز و خلاقانه ای داشته باشید که در این باره انتشارات ADOBE CLOUD مدام بروزترین ها را در مشت شما قرار می‌دهد که به کارگیری از این ابزار برای فعالیت کردن سهل وآسان در کنار ارسال فولدر فارغ از سیو شل میباشد که شما‌را به یادگیری سوق و عادت می‌دهد که چنانچه قضیه بروزی منتشر شد با به کار گیری از این ابزار شما می‌توانید از آن ها با خبر گردید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اکران بهتر اجزای کاغذ

اکران درست اجزای تارنما، در جذب استفاده کننده بسیار مفید میباشد. طراحی سایت  با استعمال از بردرها بر روی صفحه ها، کارکشته به اکران بهتر اجزای وب سایت خواهند بود.

 

تصاویر و کارتن

یکی از دیگر از مزیت‌های css۳، قابلیت و امکان قرار دادن تصاویر متعدد در اینترنت‌وب سایت، به طور یک پارچه میباشد. این تصاویر دربرگیرنده ویدئوها، تصاویر سه بعدی و برنامه کودک نیز میگردد. به عبارتی‌طور که می دانید به کارگیری از برنامه خردسالان و وئدیو تاثیر چشمگیری در جلب حیث مخاطب دارااست.

 

آزمایش سریع و سهل و آسان پروژه

css۳ مستلزم برهه زمانی متعددی برای تست و غلط بود. ولی امروزه با ورود CSS۳ به دنیای اپلیکیشن نویسی، کارشناس قادر است به طور یک پارچه مجموع پروژه را تحقیق کند. ادله این دستور، وجود ماژول‌های مدل‌خیس و کوچک‌خیس در CSS۳ می باشد.

 

پشتیبانی از فرمت‌های رنگی تازه

درین لهجه اپلیکیشن‌نویسی قابلیت به کارگیری از گونه های فرمت‌های رنگی مانند: RGBA، RGB، HEX و بقیه فرمت‌های غیر مرسوم وجود داراست. همگی آن ها به خیر و خوبی در CSS۳ قابل پشتیبانی می باشند.

 

طرح چندستونه

یک کدام از مزیت‌های CSS۳ این میباشد که می‌اقتدار فارغ از استعمال از تعدادی div طرح‌های چندستونه صورت بخشید. مرورگر بعداز تلاوت و قبول این خصوصیت CSS۳، آن را در اینترنت‌وب سایت اکران میدهد. حال فقط مرورگرهای Safari و Firefox کارکشته به اجرای این خصوصیت می‌باشند.

 

سایه متن

خصوصیت سایه متن CSS۳ به طور وسیع بوسیله طراحان مورداستفاده قرار می گیرد. این خصوصیت CSS۳ به طراحان این اذن را میدهد که از ابزاری برخوردار باشند که نسبتاً در کل مرورگرها قابل پیاده سازی میباشد. با این خصیصه، متن ها دارنده بُعد میشوند و خویش را در کاغذ متمایز می‌نمایند.

 

شعاع لبه (Border Radius)

خصوصیت border- radius به شما این قابلیت و امکان را میدهد که کناره کل تصاویر پشت مسئله ما گرد باشد. این خصوصیت یکی‌از پرکاربردترین خصوصیت‌های آیتم به کارگیری بوسیله طراحان میباشد. با این خصوصیت CSS۳ صفحه ارایی تمیزتر از آب در می آید. اما شاید این خصوصیت از منظر برخی دوستان آن قدرها هم ضروری نباشد، البته با این وجود با به عمل بردن این خصیصه CSS۳، حکم سنگ گرانبهایی را دارااست که هر کسی از وجود آن مطلع وجود ندارد.

 

 

 

سایه (Box Shadow)

این خصوصیت سوای هیچ کد اضافه یا این که تصویر پیش موضوع، به طرح شما سایه اضافه می‌نماید. درضمن خصوصیت box shadow، سوای تاثیر بر روی امکان احضار شدن محتوا، ریزه کاری طرح را ارتقاء می دهد.

 

سایز بندی (Box Sizing)

این خصوصیت به صورت خاص برای تنطیم لایه (Padding) و کناره (Boarder) تا کمی رقم خورده، مطلوب میباشد. با استعمال از این خصوصیت، طراح نوع احتساب مرورگر برای ارتفاع و پهنا یک المان را متوجه می گردد.

 

کوئری‌های مدیا

یک کدام از خصوصیت‌های تازه CSS۳ این میباشد که برای کوئری‌های مدیا، استایل‌های متفاوتی برای ابزارهای متعدد تعریف و تمجید می‌نماید. این خصوصیت از آن جهت اثرگذار میباشد که طراح لزوما نمی‌بایست برای هر ابزار یک استایل صفحه غیروابسته بنویسد. همینطور برای دسترسی به امکان و خصوصیت‌های مرورگر مخاطب، به هیچ نوع جاوا اسکریپتی نیاز وجود ندارد.

 

سایز پوشه و مقطع بارگذاری

یکی‌از نقاط قوت CSS۳ نسبت به CSS وجود زبانی میباشد که از سرعت فراتر بار گذاری پشتیبانی می‌نماید. گویش CSS۳ بر این پایه شالوده گذاری گردیده که پوشه‌ها بهتر به عمل برده شوند. همینطور این لهجه با سرعت بالای بارگذاری خویش، برای تارنما‌هایی مطلوب میباشد که ترافیک بالایی دارا هستند.

 

 

 

 فیض

به عبارتی‌طور که مشاهده کردید، CSS۳ نسبت به CSS به جهت وجود خصوصیت‌های زیاد، بسیار تواناتر میباشد. بیشتر این خصوصیت‌ها فعالیت طراح را سهل و در عین هم اکنون رشته‌ای می‌نماید

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


کانال توزیع محتوا (CDN)
CDN مخفف عبارت Content Delivery Network می‌باشد. طراحی سایت  کانال توزیع محتوا عبارتست از یک کانال گسترده از سرورهایی که در یکسری نقطه جهان بومی می باشند و به طور جغرافیایی توزیع گردیده‌اند. از روش CDN، محتوا مبنی بر وضعیت جغرافیایی استفاده کننده و از روش مجاورت‌ترین سرور به مخاطب ارائه می‌گردد. بنابراین، دسترسی به محتوای تارنما برای یوزرها در همه نقاط جهان راحت خیس شود. کلاً، غرض مهم کانال توزیع محتوا از فی مابین بردن مسافت ی جغرافیایی استفاده کننده با سرور ارائه دهنده ی محتوا و ارتقا سرعت لود تارنما است. سرعت لود وبسایت مثلا عامل ها اصلی و تاثیر گذار در seo تارنما می‌باشد. براین اساس به کار گیری از کانال توزیع محتوا به بهبود seo وبسایت یاری خواهد کرد.

مزایای استعمال از کانال توزیع محتوا یا این که CDN چه است؟
ارتقاء سرعت لود وبسایت
ارتقاء رضایت یوزرها وب سایت
بهبود بهینه سازی وب سایت
بهبود سکو در نتیجه ها کاوش گوگل
کاهش مصرف پهنای باند و ترافیک هاست
ساخت پایداری در دسترسی به تارنما یا این که محتوا
نگهداری در مقابل هجوم ها رایج اینترنت مانند هجوم ها سنگین DDoS
ارتقاء امنیت وبسایت
ارتقاء سرعت تحویل محتوا و ارائه اطلاعات به یوزرها
دسترسی دایم به داده ها و اطلاعات
قابلیت و امکان نصب سهل وآسان
کاهش هزینه (نیاز به خرید هاست غیروابسته و سرور مخصوص نمیباشد.)
کانال توزیع محتوا یا این که CDN به چه شکل فعالیت می نماید؟
کانال توزیع محتوا با استعمال از سرورهای متفاوت در سراسر نقاط عالم، پروسه انتقال داده ها را سریعتر و ایمن خیس انجام می‌دهد و موجب پایداری بیشتر وبسایت می‌شود. در واقعیت سرورهای کانال توزیع محتوا نقش رابط کاربری در بین یوزرها وبسایت با هاست یا این که سرور مهم را ایفا می نمایند. هنگام بازدید یک استفاده کننده از وبسایت، محتوای تارنما از مجاورت ترین سرور کانال توزیع محتوا، به مکان بار گذاری از سرور اساسی یا این که هاست برای مخاطب ارسال می گردد. کانال توزیع محتوا (CDN) کل داده ها اثبات مانند تصاویر، فولدر های HTML، CSS و جاوا اسکریپت را باطن سرور های خویش ذخیره می نماید؛ بدین ترتیب ترافیک از هاست به سرورهای کانال ی توضیع محتوا منتقل میشود و در مصرف منابع پهنای باند صرفه جویی میشود. مهم‌ترین مزیت به کار گیری از کانال توزیع محتوا (CDN) خودداری از خلل در اکران وبسایت می‌باشد. چون منجر کاهش قابل مراعات ای در واحد سنجش ترافیک جان دار در سرور مرکزی می‌گردد و ترافیک را به سرور های گوناگون توزیع می کند. معمولا از کانال توزیع محتوا یا این که CDN بیشتر برای وبسایت های پهناور که دارنده وسعت سنگینی میباشند، به کار گیری میگردد. مانند وبسایت فروشگاهی سنگین دیجی متاع.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


برای تغییر‌و تحول رنگ پیش فرض متن در شیت می بایست از تگ استعمال نمایید. طراحی سایت شما می بایست دنبال \" \"=textبعد از تگ BODYبگردید. مانند این: ممکن میباشد به مکان رنگ از ترکیبی از حروف و اعداد مصرف شده باشد. مانند تحت: ولی ممکن میباشد هیچکدام از مورد ها بالا وجود نداشته باشد، یا این که شما بخواهید یک شیت نو بنویسید. درین موردها می بایست این دستور مازاد را به تگ BODYخود اضافه نمایید. صحیح مثل مورد ها بالا. چنانچه فرمانهای دیگری هم دارید می‌توانید این امر را در انتهای آن ها اضافه نمائید ولی ب
برای تغییر و تحول رنگ پیش فرض متن در شیت بایستی از تگ به کار گیری فرمائید. شما بایستی دنبال \" \"=textبعد از تگ BODYبگردید. مانند این:

ممکن میباشد به مکان رنگ از ترکیبی از حروف و اعداد مستعمل باشد. مانند ذیل:

ولی ممکن میباشد هیچکدام از مورد ها بالا وجود نداشته باشد، یا این که شما بخواهید یک شیت نو بنویسید. در‌این موردها بایستی این دستور مازاد را به تگ BODYخود اضافه فرمائید. صحیح مثل مورد ها بالا. در شرایطی‌که فرمانهای دیگری هم دارید می‌توانید این امر را در انتهای آن‌ها اضافه نمایید ولی با قرار دادن یک خلأ در میان فرمانها. برای مثال به سطر تحت دقت فرمایید، اینجانب برای انتخاب رنگ موضوع و رنگ متن این کاغذ از این دستور استعمال کرده ام:

اکنون در صورتیکه میخواهید رنگ متن را تغییر‌و تحول دهید می‌توانید اسم انگلیسی رنگ متبوع خویش را به مکان blackبنویسید. شیوه دیگری که برای این فعالیت وجود داراست به کارگیری از متساوی هگزادسیمال رنگها میباشد که درین شیوه می‌توانید از میان رنگهای بیشتری رنگ خویش را گزینش فرمائید زیرا ما برای کل رنگهای آیتم استعمال نمی توانیم نام واحدی را به فعالیت ببریم.
برای مشاهده جدول رنگهای هگزادسیمال اینجا را کلیک نمائید.
مثلا در صورتی میخواهید رنگ متن شما رنگ زرد باشد از دو طرز می‌توانید بدین مراد خویش برسید:
1.       استعمال از اسم رنگ به طور ذیل :

2.       به کار گیری از هم اندازه هگزادسیمال رنگها :

بعداز انجام این عمل هر متنی که در برگه مرورگر شما چشم خواهد شد به زرد خواهد بود.
 

  • شایلین عباسی