طراحی سایت 39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل وبسایت را دراین مقاله ابلاغ میکنیم تا با رعایت و اعتنا به آنها نرخ تبدیل کاربر در سایتتان را بالا ببرید و به نتیجه بیشتری برسید . خریداری نمودن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم می باشد البته در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد میگردند را به مشتری تبدیل نمایید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .
طراحی وب
فیلدهای اضافی را از در میان ببرید! در هر برگه به ویژه در فرم ها و در هنگام اخذ داده ها از قرار دادن موردها مازاد و غیر اضطراری دوری کنید .
یوزرها اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این منجر ساخت شم امنیت برای کاربرانتان میشود و ادله محرکی می گردد که آنها از شما خرید نمایند و به مشتری تبدیل شوند .
دکمه ها و Call To Action ها را دیدنی نمائید! درین دکمه ها از کلمات و عبارات جذاب به کار گیری فرمایید .
مانند: همین درحال حاضر بخرید و … با
ارائه ی گواهی نامه ها و داده ها تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب کنید تا برای خرید از شما تردید نداشته باشند! مشخصات و مزایای مال را ذکر نمائید . مشتریان به رخ معلوم درپی محصولاتی که به آن نیاز دارا هستند می مراحل و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن جنس باعث میشوید که استفاده کننده تمایل بیشتری برای خرید آن پیدا کند .
عنوان برگه در جذب و محافظت کاربر فراوان تاثیرگذار میباشد! عناوین مناسب و جالب و تحریک کننده را مورد استعمال قرار دهید .
عنصرها تبدیل و حائز اهمیت در اقدام یوزرها را در دسترس آنها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که میخواهند را انجام دهند .
فیلم های تبلیغاتی میتوانند به مشتریان و یوزرها اثبات نمایند که یک شخصیت حقیقی و واقعی پشت محصول و یا محصول وجود داراست و اعتماد و تاثیری که به وجود میاورد زیاد اضافه از تصاویر است . از فیلم ها در صفحات فرود و در جای مطلوب استفاده نمایید .
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحه ها فرود منحصر به فرد پباده سازی فرمایید . شیوه ی ورود و فکر خیالی یوزرها در آن لحظه گوناگون میباشد پس در شرای صفحه های فرود متعدد که متناسب با حالت و حالت هر مورد باشد داشته باشیم نتیجه ی بهتری خواهیم گرفت .
اکران تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکههایاجتماعی قادر است تاثیر دیوانه مثبتی بر یوزرها بگذارد و سطح اعتماد و شوق و اشتیاق آنان به سایت و برند شمارا ارتقا دهد .
در مناطق مختلف صفحات Call To Action های مناسب قرار دهید تا کاربران در ذهن داشته باشند که به کدام سمت میخواهند تکان نمایند .
تولیدها مرتبط را به یوزرها معرفی نمائید! معرفی تولیدات دارای ارتباط و شبیه در صفحه ی هر کالا قادر است نرخ تبدیل و همچنین حجم فروش شمارا بالا چیره شود .
تعداد سفارش ها و موجودی هر جنس را به کاربر نشان دهید تا با دقت به اندازه خرید بوسیله سایر یوزرها، شوق بیشتری نسبت به خرید آن مال پیدا کند .
نوشته ها و توضیحات را کیفیت عالی قرار دهید . منحصربهفرد بودن، جذاب بودن و فارغ از ابهام بودن، ویژگی هایی میباشند که نوشته های مرتبط با محصول ها شما باید داشته باشند .