مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

  • ۰
  • ۰


از سال ۲۰۱۰ تا به امروز موسسه ها متعددی برای کار در حوزه تکنولوژی گوشی گام به گام تا توسعه و گسترش نرم‌افزار چیره طرح ریزی کرده اند و با ساخت و ساز و طراحی اپلیکیشن زمان های تجاری نو غالب هم کار کرده اند. در‌این فضای رقابتی هر چه قدر هم که بازه زمانی و سرمایه صرف فرمایید در مقابل کسب درآمدی که قرار میباشد داشته باشید نادر میباشد.

اکنون حدود ۲ میلیون نرم افزار در برنامه استور و ۲٫۵ میلیون نرم افزار اندرویدی در پلی استور وجود دارااست. همین آمار رو به رویش نشان می‌دهد که در آینده ای مجاورت کارهای کوچک و پهناور به سمت ایجاد و راه بازاریابی نرم افزار تکان می نمایند.

با وجود مخارج سرسام آوری که صرف تبلیغات و بازاریابی اپ می‌شود فقط استارتاپ ها و شرکت هایی پیروزی را تصاحب می نمایند که نرم‌افزار آنها مختصات منحصر تری داشته باشد و به لهجه دیگر قدرت جذب کاربر به وسیله اپ وجود داشته باشد.

حتی در‌صورتی‌که به درآمدزایی از روش اپ ایمان ندارید و هنوز هم برای استعمال از این نرم افزار های جادویی مردد می‌باشید در حالتی که بدانید حتی ارتقاء رضایتمندی پرسنل از فعالیت کردن با اپ ممکن می‌گردد و میتوانید از آن تحت عنوان ابزاری تعادلی در معاش استعمال فرمائید بی شک نگرش خویش را تغییر‌و تحول داده و مرحله به مرحله تا توسعه و گسترش نرم‌افزار برنده قدم برخواهید داشت.

صرفا ۸ گام تا برد شما باقی‌مانده میباشد ، با بلاگ کمپانی پباده سازی پرتو هم پا باشید.

۱- به بیراهه نروید

هر توسعه و گسترش دهنده ای می بایست بتواند رده خویش را پیدا نماید. هنگامی که به بازاریابی می‌پردازید به LTV یا این که قیمت ارتفاع قدمت مشتری نیز دقت داشته باشید.

اکثری از استارتاپ ها توانسته اند رده حقیقیشان را بدین وسیله ثبت نمایند. از جمله در حالتی‌که شما سازنده ی اثاثیه خانگی می‌باشید می بایست در همین قضیه اپ ساخت نمائید و گام به گام تا گسترش اپ غالب پیش بروید.

۲- نسبت به رقبا هوشیار باشید

پیش از این که خویش را سرگرم بایستی و نباید و کلیشه های بازاریابی نرم‌افزار تلفن همراه نمائید بهتر میباشد نگاهی به حریم خویش بیاندازید. گزینش مورد برای عمل کردن در آن حوزه و پباده سازی برنامه اهمیت متعددی داراست.

در عین درحال حاضر که نباید خیلی به موضوعات متداول رو بیاورید موردنیاز میباشد موضوعات پیچیده را هم کنار بگذارید. موضوعی را بایستی تعیین فرمائید که در بین رقبا متداول خیس باشد.

۳- رقبای خویش را رصد فرمائید.

تردید نکنید که رقبا به خصوص شرکت های غالب مسیری که قرار میباشد شما طی فرمائید را بازه ها پیشین بررسی کرده اند. پس بهتر میباشد از تجربیات آن‌ها یاری گرفته و وقت خویش را بیهوده تلف نکنیم.

دنبال موضوعی بروید که تقاضا داشته باشد. مسئله خلل و بدور از ذهن استفاده کننده که احتمال جستجوی آن معدود میباشد را گزینش نکنید. مطلقا ناحیه ی کاری رقبا راهنمای خیر و خوبی برای گزینش زمینه میباشد.

پیگیر کاربر حقیقی وواقعی (بازدید طبیعی) باشید

با وجود شیوه های مختلفی که برای بازدید فیک یا این که تقلبی وجود دارااست هر کسی می‌تواند داعیه نماید که اپ موفقی داراست. ولی آمار حقیقی وواقعی را بایستی از مارکت های دارای اعتبار طلب کرد.

کاربر حقیقی وواقعی کسی میباشد که با پای خودش به سمت شما می‌آید؛ خیر این که خریداری گردیده باشد! برخورد های طبیعی هم که مرحله به مرحله تا بسط اپ پیروز به فعالیت شما جهت می‌دهند نتیجه ها همین مخاطبان حقیقی وواقعی است.

۴- از برخورد ها غافل نشوید

یوزرها زیرک می باشند و هوش و حواسشان روی طرحی که قرار میباشد دانلود نمایند متمرکز میباشد. بی گدار به آب نزنید! شما قرار میباشد در اقیانوس بی انتهای نرم افزار ها شنا فرمایید و برخورد مخاطبان میباشد که شما‌را تا انتهای مسیر ارشاد می نماید.

حتی جملاتی که یوزرها در مارکت های اپ برای هر اپ تحت عنوان نگرش تثبیت می نمایند میتوانند ذهنیت سایر را تغییر تحول دهند.

۵- لغات کلیدی خاص را دستچین فرمایید

گام به گام تا توسعه و گسترش نرم افزار پیش رفته ایم. درحال حاضر به کلمه ها کلیدی می رسیم. عبارات کلیدی یکی‌از فاکتورهای حیاتی برای چشم شدن برنامه ها میباشد.

این عبارات خویش را در مارکت های نرم‌افزار نشان میدهند و به منزله ی موتور زاینده ی کاربر و بازدید می باشند. ارتقاء دفعات دانلود نرم‌افزار با گزینش لغت ها کلیدی خاص و هوشمندانه مطابق با سه اصل ذیل قابلیت و امکان پذیر میباشد:-

استعمال از کلمه ها کلیدی پرکاربردتر در مارکت ها
محاسبه لغت ها کلیدی بیشتر کاوش گردیده در گوگل و بقیه موتور های کاوش
دقت به منو و تحت منوی های مارکت اپ
به رنک و سکو ی برنامه خویش دایم دقت داشته باشید. وقتی که در قدم گذشته کلمه ها کلیدی درست را برای نرم‌افزار خویش مشخص کردید پیگیر تاثیر آن گردید.

ملاحظه کنید آیا KPI یا این که شاخص کلیدی کوشش شما با استعمال از این لغات کلیدی تا چه حد آیتم رضایت یوزرها قرار گرفته میباشد.

۶- آیکون منحصر و قشنگ برای نرم‌افزار پباده سازی فرمایید

یکی‌از نکات ضروری قبل از تکثیر نرم افزار ها اعتنا به آیکون اپلیکیشن میباشد که مارکت حتما از شما می‌خواهد با آیکونی که معرف مارک شما هست خویش را به مخاطبان بشناسانید.

الگوی لوگو یا این که آیکون کالا بایستی مقیاس پذیر باشد؛ بدین مضمون‌ که در مجموع صفحه ها و دستگاه ها به خیر نشان داده خواهد شد.

کمپانی پباده سازی پرتو میتوانید در مورد پباده سازی آیکون و لوگوی منحصر به فرد برای نرم‌افزار گوشی به شما یاری دهد.

خصوصیت های شایسته ترین لوگو برای برنامه :

یک لوگو نباید به اندازه ای کوچک باشد که در دستگاه های دیگر و بیرون از برگه ی اپلیکیشنتان به خیر مشاهده نشود. گهگاه بعضی نام مارک یا این که اپ را کاوش می نمایند و به‌دنبال آیکون آن می‌شوند.

ارتقای لوگو نیز بایستی با تغییر‌و تحول سایز اسکرین بیشتراز حد کوچک و یا این که پهناور نشود. شایسته ترین منش برای تعیین شایسته ترین لوگو به کارگیری از آزمایش A/B یا این که به عبارتی امتحان و خطای سایز لوگو میباشد.

آزمایش لوگو ی برنامه :

در بعضا از مارکت ها مثل پلی استور عمل گسترش دهنده ریلکس خیس شده‌است. گوگل پلی قابلیت و امکان آزمایش لوگو را در کاغذ مهیا کرده تا طراح به شایسته ترین فیض رسد و نهایتا آن لوگویی که در برگه ی برنامه بهتر مشاهده میشود را گزینش کند.

این شرایط در اپلیکیشن استور نیست و می بایست آزمایش های فیکس بودن لوگو با فضای آن را بیرون از نرم‌افزار استور انجام دهید.

۷- از دور و اطراف نرم‌افزار اسکرین شات قرار دهید

هنگامی که از عبارت “دور و اطراف مخاطب پسند” برای تعریف نرم افزار به کار گیری می‌کنید بایستی به مخاطب نشان دهید خواسته شما دقیقا چه می‌باشد.

برای اسکرین شات در پلی استور و اپلیکیشن استور فضای خاصی در حیث گرفته گردیده و سفارش می شود از مجموع این اطراف به کار گیری نمایید. در گوگل پلی حداکثر ۸ عکس و در نرم افزار استور ۵ عکس یا این که اسکرین از فضای نرم‌افزار میتوانید آپلود نمائید.

از چه قسمت هایی اسکرین تهیه و تنظیم کنیم؟

حالا که گام به گام تا گسترش نرم افزار غالب اتفاق افتاده اید نباید از قدم پایان غافل نشوید. در صورتی‌که به کاغذ ی برگزیدگان گسترش دهندگان اپ در دنیا دقت نمایید می‌بینید که از قسمت های کلیدی و جالب خیس اپ خویش اسکرین تهیه و تنظیم کرده اند.

می بایست مشاهده کنید شعار مهم شما در‌این نرم افزار چه است، در شرایطی‌که پرداخت بی آلایش ی قبوض با اپلیکیشنتان ممکن میشود بایستی از کاغذ ی پرداخت نرم افزار عکس بگیرید.

۸- اهمیت به کار گیری از اسکرین شات

از آن جایی که اسکرین شات پیش از محتوا و توضیحات نرم افزار نمایش داده میشود بدین ترتیب بر پیام های دیگر حق تقدم دارااست و قادر است او‌لین تاثیر را ساخت نماید.

از طرفی در صورتی‌که فضای اسکرین شات در پلی استور، اپلیکیشن استور و یا این که هر مارکت دیگر خالی باشد شیت ی شما چندان جذابیتی نخواهد داشت؛ چرا‌که محتوای بصری یا این که عکس و ویدئو طرفدار بیشتری نسبت به محتوای نوشتاری یا این که متن دارااست.

حرف پایان:

با این ۸ قدم مرحله به مرحله تا بسط برنامه چیره پیش بروید و فراموش نکنید که در برد نرم‌افزار شما کارداران مختلفی دست دارا هستند و هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی