مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

  • ۰
  • ۰


تفاوت وب سایت فروشگاهی و وبسایت شرکتی
تفاوت تارنما فروشگاهی و وب سایت شرکتی
طراحی سایت آن بازه که نوبت به ساخت سایت می رسد سوال های متعددی راجع به تفاوت طراحی وب فروشگاهی و طراحی وب سایت شرکتی پیش میاید و برای اکثری از مشتریان اینترنت راز این پرسش پیش می آید که وبسایت منحصربه‌فرد چه برتری نسبت به وبسایت نصفه منحصربه‌فرد دارااست. درین نوشته‌علمی قصد داریم به معرفی گونه های وبسایت بپردازیم.

سوالاتی زیرا ” آیا وب سایت‌های نصفه‌منحصر می توانند مانند وب سایت‌های منحصر در لیست تارنما‌های برتر قرار گیرند؟ با دقت به کسب وکاری که داریم چه نوع سایتی برای ما مطلوب میباشد؟ “معمولا جزو اولی سوالاتی میباشد که هر شخص در اولِ عمل و پیش از مبادرت برای طراحی وب از کارشناسان کمپانی‌های طراحی وب سایت ماهر می پرسد. درین نوشته‌ی علمی تلاش داریم با توضیحات اجمالی به اکثر این سوال های جواب دهیم. در بالا مایحتاج میباشد درمورد تفاوت‌های وبسایت‌های فردی، شرکتی و فروشگاهی بدانید. درپی تفاوت وبسایت فروشگاهی و وبسایت شرکتی با تعریف‌و‌تمجید تک تک این مورد ها به شما توضیح داده شود.

وبسایت‌های شخصیانواع تارنما - تارنما های فردی


وبسایت‌های فردی وب سایت‌هایی می باشند که برای معرفی شخصی مشخص و معلوم پباده سازی می گردد. در‌این نوع تارنما‌ها معمولا رزومه فرد، تصاویر، مثال امور در قضیه‌های متعدد و همینطور آیتم “تماس با اینجانب” وجود داراست. به طور استاندارد در بخش تماس با اینجانب بخشی برای ورود نشانی اینترنتی و اسم و اسم‌خانوادگی و همینطور شماره تماس وجود دارااست که بازدید‌کننده تارنما میتواند با وارد کردن این داده ها با مدیریت وبسایت در رابطه باشد. وبسایت‌های فردی میتوانند براساس خواست شخص دارنده تجهیزات بیشتری باشد و البته پیاده‌سازی این تجهیزات در پباده سازی‌های منحصربه‌فرد که در پی به آن می پردازیم قابل انجام می باشد.

توصیه اینترنت سر: تفاوت ساخت سایت منحصر و نصفه مخصوص

وبسایت‌های شرکتی
گونه های تارنما - وبسایت‌های شرکتی

وبسایت‌های شرکتی معمولا برای ارائه مثال تولیدات و سرویس ها به کار گیری می گردند. در وب سایت‌های شرکتی غرض فروش محصول ها و سرویس ها نبوده و فقط به معرفی آنان پرداخته می شود. اتصال به درگاه بانکی جزو تجهیزات وب سایت‌های شرکتی نمیباشد. در تارنما‌های شرکتی معمولا معرفی سرویس ها و تولیدات و مثال امور و آلبوم چشم می گردد. یک کدام از بخش‌های اصلی وبسایت‌های شرکتی قسمت “در رابطه ما” بوده که رزومه کمپانی در آن قرار میگیرد. کمپانی‌ها میتوانند براساس نیازهای خویش تجهیزات مازادی بدین قسمت‌ اضافه نمایند.

وب سایت‌های فروشگاهی
گونه های تارنما - وب سایت های فروشگاهی

تارنما‌های فروشگاهی حدودا بی نقص‌ترین نوع تارنما هست که به جز تجهیزات استاندارد مانند آلبوم تولیدات و سرویس ها، در رابطه ما، تماس با ما و خبرها، قابلیت اتصال به درگاه بانکی را داشته و می‌اقتدار به فروش تولید ها و سرویس ها پرداخت. مشتریان بر حسب نیازهای خویش میتوانند از سرویس ها خاصی مثل باشگاه مشتریان، بها خط خورده و تخفیف و غیره به کارگیری نمایند.

تا این بخش شما می توانید با اعتنا به نیازهای اول خویش نوع سایتتان را تشخیص داده و با پرداخت هزینه مطلوب به سود مناسب دست پیدا فرمایید.

در‌پی به تحلیل تفاوت تارنما‌های منحصر به فرد و نصفه‌مخصوص براساس استاندارهای کمپانی اینترنت‌سر میپردازیم.

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی