مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

شرح کامل مقالات طراحی سایت

مقالات طراحی سایت

  • ۰
  • ۰



دست بردن در اینترنت سایتی که خوب پیاده سازی گردیده عمل دشواری میباشد. چه تحت عنوان صاحب و مالک سایت یا این که طراح آن بایستی توجه متعددی در رابطه پیشنهادات و برخورد هایی که ارائه می دهید داشته باشید. آنگاه دقت داشته باشید در گشوده طراحی سایت ریسک هایی متعددی وجود داراست. خیر صرفا غلط در‌این مسیر می‌تواند به نام‌و‌نشان یک مارک زخم بزند بلکه ممکن میباشد سئوی وبسایت نیز زخم ببیند.

با این هم اکنون گشوده پباده سازی یک تارنما قادر است بسیار لبریز راندمان و غالب باشد. هنگامی که شما برای او‌لین توشه اینترنت سایتی را از نقطه صفر پباده سازی میکنید، معیاری برای محاسبه عمل خویش ندارید. ولی در طی گشوده طراحی وب شما میتوانید به قبل و تجربیات خویش در آن تارنما خاص نگاهی بیاندازید و اهدافی را برای دستیابی در گشوده پباده سازی طرح ریزی فرمائید.

خوب در حالتی که شما از طرفی وسوسه گردیده اید یا این که به سیرتکامل ایی بدین سود رسیده اید که مدت گشوده طراحی سایت سایتی فرا رسیده میباشد، ولی در عین اکنون نگران بلاها و ریسک های آن می باشید، این نوشته‌ی علمی از دارکوب را مطالعه فرمایید.

 


فاز اولیه: چرا گشوده ساخت وب سایت نیاز میباشد؟
هنگامی که  طراحی سایت با قضیه گشوده ساخت سایت مواجه می‌شوید اولی سوالی که می بایست از خویش یا این که همیاران تان بپرسید این میباشد، چرا؟ ابدا چرا گشوده ساخت سایت؟ چرا می بایست درین فعالیت مقطع و پول خویش را سپرده گذاری کنم؟

در طی گشوده طراحی وب، معمولا نارضایتی هایی از سایت کنونی و نیازمندی های جدیدی وجود داراست، برخی از آنان عبارتند از:

 

برندسازی دوباره
کسب و فعالیت مدام در یک مسیر و برای یک مقصود تکان نمی نماید. بخش اعظمی از مارک ها در اواسط روش به نام و نشان خویش پی می‌برند. در‌این دوران میباشد که صاحب و مالک وبسایت ممکن میباشد تقاضای گشوده پباده سازی داشته باشد. آنها معمولا از روش برقراری ارتباط شان با بازدیدکنندگان تارنما ناراضی اند و آن را مفید نمی دانند. و شاید ایراد را در لوگو، رنگ بندی و پباده سازی کلی وبسایت بیابند. خوب پس می بایست مشاهده کرد چطور می اقتدار با این درایت تازه از مارک و رسالت آن در ساخت سایت با مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان رابطه اثرگذار تری برقرار کرد.

 

عملکردهای سایت
ما در کمپانی طراحی وب دارکوب، بسیار مشتریانی داشته ایم که بعد از مدتی از آخر ساخت سایت و عمل کردن با آن، به‌این نکته پی برده اند که تلاش هایی (برای مثال قابلیت و امکان چت بازدید کننده با متخصص فروش، فروم، وب لاگ و غیره) بیشتری را در تارنما خویش نیاز دارا هستند. گهگاه این تجهیزات به آسانی قابل افزودن میباشند ولی برخی از تغییرات میتواند پباده سازی مجموع سایت را تحت و رو نماید.

 

پباده سازی از مد افتاده
هنگامی یک برگه وبسایت، از متن، عکس، رنگ، قالب و پیوند هایی بسیار معمولی ساخته میشد. بازدید کننده فقط با متن راز و فعالیت داشت تا با پباده سازی. ولی این فرآیند تغییر و تحول کرد. امکاناتی برای پباده سازی های مالامال رزق و برق، کاربری، دیدنی و مهیج پدید آمد. تا جایی که ما در طراحی وب سایت با چیزی به اسم مد مواجه هستیم. شاید شما نخواهید که از مد پیروی فرمایید. البته به طبع نمی‌خواهید که در تکنولوژی های دیرین و کهنه گردیده باقی بمانید. دستکم کسب و فعالیت و مشتریان شما، به نوعی آپ تو دیت بودن و زنده بودن سایت را انتظار دارا هستند. در غیر این شکل برای مشتریان بخصوص مشتریان تازه کسب و عمل شما چیزی میباشد مرتبط با پیشین انتها یافته. پس برهان دیگری که بعضا به اندیشه گشوده طراحی سایت میباشند همین میل آپدیت و فعال بودن میباشد.

 

پباده سازی عکس العمل گرا
یکسری سال پیش کسی تصور نمی‌کرد که چطور توسعه و گسترش ذیل تولید های وب هم پا و به بازار وارد شدن تلفن های هوشمند قادر است کردار یوزرها را تغییر‌و تحول دهد. امروز تعداد یوزرها گوشی از دسکتاپ بیشتر میباشد. خوب در صورتی‌که شما در پیشین به تفکر یوزرها تلفن همراه نبوده اید، در حال حاضر می بایست فکری به درحال حاضر آن فرمائید. پباده سازی برخورد گرا یک چاره پیشنهادی از سوی گوگل برای اکران مطلوب سایت در دستگاه موبایل میباشد. که امروز برای هر اینترنت سایتی واجب میباشد.

 

فاز دوم: داده های سایت را ارزیابی فرمائید
گهگاه صاحب و مالک وبسایت احساس می نماید که سایت خوب عمل می نماید یا این که بر عکس بازدهی قابل قبولی ندارد. درین برهه زمانی میباشد که به تاءمل تغییر‌و تحول در روش کسب و عمل یا این که وبسایت می‌افتند. شاید این شم صحیح باشد و شاید نه. پس می بایست مدام ایراد کارشناسی خواهد شد تا ببینیم که چرا یک تارنما تلاش خیر و خوبی ندارد. در واقع اطلاعات وبسایت نیز می بایست ارزیابی گردیده تا نقص‌ معلوم گردد.

در طی ارزیابی داده های تارنما موردنیاز میباشد به صورت دقیقی این حوزه ها را محاسبه نمائید:

Google Analytics
محدوده رقابتی
جستجوی لغت ها کلیدی
پباده سازی UI
ساختار UX
تحقیق در رابطه کلمه ها کلیدی
پس نگاهی به کل سایت و تک تک صفحه های آن بیاندازید و یک حسابرسی بی نقص برای آن انجام دهید. در‌این مرحله بایستی شما به‌این سود برسید که اختلال از کدام وجه یا این که نصیب وبسایت میباشد. چه چیزی فعالیت نمی نماید؟ آیا اختلال تعداد صفحه های میباشد یا این که نوع نظم دهی آنها؟ آیا طراحی وب با محتوای آن مطابقت دارااست؟ چه چیزی می بایست آپدیت گردد؟ چه تجهیزات جدیدی می بایست اضافه خواهد شد؟ آیا تصاویر مصرف شده غیر اصیل به لحاظ می‌آیند؟ آیا محتوای تکراری یا این که غیر اورجینال در وب سایت وجود داراست؟

در آخر مایحتاج میباشد که پروپوزالی برای اعمال تغییرات و گشوده ساخت وب سایت تهیه و تنظیم خواهد شد.

 

فاز سوم: تصمیم گیری و طرح ریزی
در شرایطی که تا به حالا گشوده ساخت سایت انجام نداده اید، از شیوه و محاسبه لیست یک پروژه پباده سازی به کار گیری نمایید. هر مرحله و غرض را آنالیز نموده و نسبت به نیاز خویش برای گشوده پباده سازی هم خوانی دهید. آن‌گاه همت نمایید که اپ ایی برای گشوده طراحی وب خویش تنظیم کنید.

نکته حساسی که در اینجا وجود داراست این میباشد که هر پروژه گشوده پباده سازی المان متفاوتی در ساخت سایت را غرض میگیرد. بدین مفهوم که هر پروژه نسبت به پروژه دیگر مختلف میباشد. از جمله گشوده پباده سازی ممکن صرفا یکی‌از موردها تحت را مقصود قرار دهد:

مارک سازی مانند لوگو، رنگ بندی، فونت، تصاویر، آیکون ها و غیره. که در این صورت فقط پباده سازی ظاهر عوض می شود.
تغییر و تحول ساختار پیمایش برای بهبود پروسه مسافرت استفاده کننده در سایت، با تغییر و تحول ساختار و حذف صفحه ها مازاد.
محتوای کاغذ اساسی وبسایت برای ارسال پیامی شفاف خیس و غرض به دست آوردن مشتریان خاص.
نرخ تبدیل و طراحی وب سایت به دلیل ارتقا تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری.
شاید شما تحت عنوان صاحب و مالک سایت علم و تجربه کافی در هریک از این مسئله ها نداشته باشید. با این حالا شما می‌توانید فرایند گشوده پباده سازی را مدیر فرمایید. به این ترتیب مستندات و اپ خویش را فراهم نمائید و آن را به گفت و گو نهاده و این مرحله را برای مدتی ادامه دهید.

 

فاز چهارم: گشوده طراحی سایت
وقتی که تارنما سابق به طور کامل ناکارآمد و بی کیفیت میباشد هر سیرتکامل تغییر‌و تحول عمده و گشوده پباده سازی قادر است با کمترین نگرانی صورت بپذیرد. ولی هنگامی که زمینه این چنین وجود ندارد، مایحتاج میباشد تغییرات به سیرتکامل ایی صورت بپذیرد که به نام و نشان و انسجام مارک و کسب و عمل زخم نرسد. مطلقا کلیه مشتریان شما از تغییر تحول راضی نخواهند بود و با برخورد های متفاوتی روبرو خواهید شد. به این ترتیب مورد نیاز میباشد در اعمال تغییرات تعادل را مراقبت فرمایید.

نقشه وب سایت، استوری پیروزی و مثال نخستین فاکتورهای مهمی در‌این فرایند میباشند. آن‌ها به شما اذن می‌دهند که گشوده طراحی سایت را به شکلی تدریجی و با اعتنا به لحاظ مشتری انجام دهید. شاید حتی ترجیح دهید که یک تست شکل دهید و حیث یوزرها را برای این تغییرات جویا گردید. این موضوع برای تغییرات حساس بسیار اصلی میباشد و توجیه اقتصادی داراست.

همینطور دقت داشته باشید که‌این گشوده پباده سازی و تغییرات چطور می‌تواند بر seo تاثیر بگذارد. جز در مواردی که قرار میباشد تارنما نو در دامنه متفاوتی بار گذاری خواهد شد، شما نیاز دارید که از پیوند های سایت خویش حافظ فرمائید. گهگاه مورد نیاز میباشد 301 redirect را در محل مطلوب قرار دهید، ساختار URL و پست های اصلی را مراقبت فرمایید، یا این که دقت بیشتری به لغت ها کلیدی لبریز اهمیت خیس داشته باشید و غیره.

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی