Calls-to-Action را پیاده سازی نمائید .
در حالتی که یوزرها از اینترنت سایت شما بازدید کنند آیا میدانند بعداز انجام یک کار، کار بعدیشان چیست؟ بی تردید در حالتیکه شما به آنها جهت جذابتوجهی ندهید به راحتی وبسایت شمارا کنار گذاشتن مینمایند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند . دکمههای Call-to-Action چنین کاری انجام میدهند و به نوعی مسیر شیوه یوزرها باطن وبسایت میباشند .
طراحی سایت
از Call-to-Action برای رفتن طراحی سایت مستقیم به مغازه استفاده نکنید و کارایی نمایید آنانرا به صفحاتی بکشانید که برای آن ها جذابیت ویژهای دارااست تا آنهارا به نحوی درگیر فرمائید . در لحاظ داشته باشید که درصورتیکه کاربر را درگیر فرمایید و روی وی تاثیر بگذارید ریلکسخیس میتوانید به وی جنس یا این که سرویس ها بفروشید .
5 . از عکسهای صحیح و متناسب به کارگیری کنید .
خوشبختانه شما برای تعیین عکس گزینشهای زیادی دارید که میتوانید از در میان آنها مطلوبترین عکس را گزینش فرمایید . می بایست این عکسها را صحیح، به اندازه، با حجم و کیفیت مطلوب و کاملا کاربردی و پرمعنا و معنی در حیث بگیرید . در حیث داشته باشید که هر عکسی که در وبسایت قرار میدهید بایستی به یک منظور و انگیزه خاص در حیث گرفته شود . در غیر این فیس به عبارتی خوبتر که به جای عکس یک برگه سپید خالی قرار دهید .
درضمن حتما نیازی نیست یک عکاس برای این کار داشته باشید و شما میتوانید از عکسهای رایگان جان دار در اینترنت استعمال کنید و وبسایتهایی مانند Shutterstock نیز وجود دارند که این عکسها را با مبلغ نسبتا پاره ای در اختیار شما قرار میدهند .
6 . منوی کاربری خلاقانه و کاربردی قرار دهید .
وقتی سایتی را پباده سازی میکنید، جهتدهی آن یک نکته کلیدی میباشد و باید نقشهای صحیح و بادقت و شکیبایی برای سایت بچینید تا کاربران بتوانند به راحتی به همگی جای سایت دسترسی داشته باشند . هیچ چیز بدتر از یک وبسایت حیران کننده و سوای نظم و سازماندهی نمیباشد و با بهبود نظم سایت، یوزرها حس راحتی پیدا می کنند و در بهره عمده به شما راز خواهند زد . تمام چیزی که باید برای آن عملکرد نمائید این میباشد که اینترنت سایت شما مخاطبان را دلزده نکند .
در شرای یوزرها نتوانند آنچه که نیاز دارا هستند را به آسانی در وبسایت پیدا کنند مطمئنا عاملی برای ماندن در سایت شما پیدا نمیکنند، دکمه جستجوی قوی، منو و مدلبندیهای خیس و تمیز میتواند اولی گام در این مسیر باشد .
7 . اجازه دهید یوزرها در کاغذ دارای اهمیت شما بچرخند .
از این که ورقه دارای اهمیت شما امکان اسکرول داشته باشد و یا تبارک باشد و اطلاعات زیادی داشته باشد نترسید . این یک اعتقادوباور اشتباه میباشد که هومپیج می بایست کوچک و تککاغذ باشد . اتفاقا یوزرها ورقه اصلی وبسایت را نمایندهای از کل سایت میدانند و در صورتیکه این کاغذ حاوی اطلاعات اثر گذار و کاربردی باشد در نتیجه اعتماد و اعتبار کلی سایت بالا می رود .
ورقه
حساس شما میتواند یک سری بخش داشته باشد:
ویدیوی
معرفی ارزیابی
کلی تولیدها و اسلایدرها ویژگیهای
تولیدها درباره
ما بخش
مشتریان مطالعات
موردی منابع
و لینکهای موردنیاز