انگیزه از تولید مغازه اینترنتی چه میباشد؟ این تمامی هزینه می کنیم و وقت می گذاریم که به چه چیزی برسیم؟ به طور کامل مشخص و معلوم میباشد. میخواهیم فرآورده و سرویس ها خویش را به فروش برسانیم. ولی بعداز اینکه دکان اینترنتی خویش را فعالسازی کردیم می بایست به اندیشه ارتقاء فروش اینترنتی در مغازه خویش باشیم. شاید این بخش یکیاز مهمترین طراحی سایت بخشهای عمل، برای شما باشد؛ البته نگران نباشید، ما امروز درین نوشتهیعلمی ترفندهای ارتقاء فروش آنلاین را به طور تماما به شما یادگرفتن میدهیم تا بتوانید بوسیله آن بازدهی بالایی از مغازه اینترنتی خویش بگیرید و پیشرفت فرمائید.
ارتقا فروش اینترنتی با وردپرس
در صورتیکه بخواهیم جزئینگر باشیم موردها متعددی وجود داراهستند که در ارتقاء فروش اینترنتی با وردپرس یا این که هر گونه سیستم دیگری موءثر میباشند. دراین پست ترفندهایی برای ارتقا فروش اینترنتی با وردپرس برایتان خواهیم خاطرنشان کرد که موردهای طلایی میباشند. صرفا کافیست به آنان اعتنا کرده و آیتم به کار گیری قرار دهید.
1. ظواهر تارنما برای ارتقاء فروش اینترنتی می بایست دیدهگیر باشد!
اولی قدمی که برمیداریم پباده سازی ظاهری وبسایت میباشد. دراین مرحله طاقت پیشه نمائید تا شایسته ترین آیتم را گزینش فرمائید. در حالتی که از قالبهای مهیا استعمال می کنید با اعتنا مورد ها جانور را بازبینی فرمایید. به مقایسه بگذارید و مزایا و معایب آنهارا شناسایی نمائید. در حالتی که کسب و کارتان در روند اول میباشد و دارایی کافی ندارید، شایسته ترین تعیین برای شما از دربین قالبهای فروشگاهی وردپرس میباشد که بصورت به طور کامل بدون پول در مخزن وردپرس موجودند. البته درحالتی که می خواهید از همین اولیه آیتم بهتری را تعیین نمائید، سفارش میکنم خصوصی به ژاکت بزنید.
قالبی که گزینش میکنید بایستی دارنده خصوصیتهای خاصی باشد. این خصوصیتها عبارت میباشد از:
ظواهر قشنگ و گرافیکی
سطح های دسترسی راحت برای یوزرها مخصوصا در برگه اصلی
سرعت لود بالا (در پهنا 3 ثانیه)
دارنده کدنویسی با صرفه و استاندارد
دارنده تجهیزات بی نقص برای یک مغازه اینترنتی
سازش با پلاگینهای استاندارد وردپرس
سازش با مرورگرهای گوناگون
best web design-ارتقاء فروش اینترنتی
تعیین قالب مطلوب برای مغازه
اکنون درحالتی که میزان دارایی قابل قبولی در آستانه کار خویش دارید، می توانید از یک طرح منحصر به کار گیری فرمائید. مراد و نیاز خویش را به طراحان وردپرس بگویید تا آنان برایتان یک تارنما رشتهای از 0 تا 100 پباده سازی نمایند؛ ولی ناگفته نماند کهاین طرز هم هزینه شما را بالا میبرد و تقارن زمانی متعددی نیز بایستی صرف پباده سازی آن شود.
2. یک تجربه کاربری (UX) تماما باصرفه برای یوزرها خویش درنظر بگیرید!
خواسته از UX باصرفه، این میباشد که وب سایت شما به سیرتکاملای پباده سازی گردیده باشد که یوزرها به راحتی بتوانند به تولیدها دسترسی داشته باشند و هنگام خرید تولید ها شما حیران نشوند. این قضیه به شما برای ارتقاء فروش اینترنتی در تارنما، یاری بسیار متعددی خواهد کرد. از گزاره مواقعی که می بایست برای آسودهخیس شدن خرید در وب سایت انجام دهید به طور تحت می باشند:
از بردکرام (breadcrumb) در فروشگاهاستفاده نمائید؛ این خصوصیت به استفاده کننده یاری مینماید که مسیر ورقهای که فعلا در آن حضور داراست، تا کاغذ اصلی را ببیند و مسیر راهنما در مغازه را اکران می دهد.
فیلدهای برگه صورتحساب را نادر نمایید؛ در حالتی که فیلدهای صورتحساب با صرفه باشد، استفاده کننده هدف بیشتری برای به انتها رساندن خرید خویش پیدا خواهد کرد.
دسترسی یوزرها به تولیدات را سرعت ببخشید؛ شما می بایست جوری مغازه اینترنتی خویش را پباده سازی نمایید که استفاده کننده به راحتی به محصول ها شما دسترسی پیدا نماید و فرایند یافت کردن متاع متبوع برای استفاده کننده سریع باشد.
از غربال ارزش، رنگ، نوع، محصول و… به کارگیری نمائید.
آیکون سبد خرید در کاغذ اصلی بی تردید قرار بدید.
نوعبندی تولیدات در بخش فهرستها به اکران بگذارید.
تصاویر بدیهی و کیفیت خوب برای محصول ها فیزیکی در حیث بگیرید.
جدیدترین محصول ها در کاغذ اصلی اکران دهید.
مراحل تثبیت پیشنهاد و پرداخت را تا حد قابلیت کوتاه فرمائید.